Spoštovana RTV Slovenije! Ja tole pišem samo vam, ker za ostale medijske hiše me ne zanima, ker jih tudi  ni treba plačevati …

In pa ker vaše programe redno spremljam in imate vsaj po mojem skromnem mnenju kvaliteten program in kvalitetne oddaje.

Toda glede porčanja o Egiptu me vedno znova razočarate, a še nikoli tako kot sedaj v teh dneh!

Vašo ko bajagi novinarko Karmen W. Švegelj itak nimam namena komentirati saj dejstvo, da jo nihče od nas meni poznanih Slovencev, ki živimo v Egiptu ne more poslušati samo zase pove dovolj.

Morda bi bilo veliko bolje, če bi Karmen novice pobirala še iz kakih drugih kot Ameriških medijev, morda bi lahko na ulici kupila kak Egipčanski časopis in še od tam kaj preplonkala ali pa vsaj neko zdravo mešanico tega in onega, če že nima svojega mnenja, pa bi bilo. Tako pa… ne hvala!

Da o tem, da poroča, kot da je tam nekje v Afganistanu med Talibani in ji letijo granate nad glavo, raje sploh ne govorim. Skratka drama in pretiravanje…

Ampak dovolj o tem,ker sem na to temo že enkrat precej napisala…pa se ne bi ponavljala.

Ta zapise je namenjen novinarjem, ki sedijo v Ljubljani.

Danes sem sicer dobila prošnjo, da nekaj povem  za vaš sicer radijski program a sem ponudbo prijazno odvrnila in sedaj po tem, ko sem si pogledala novice ob 17h in potem  še tv Dnevnik  vidim, da sem se odločila pravilno. Ker sam Bog ve kako bi predstavili mene…? In pa ne morem biti del tako pristranskega (ameriško usmerjenega) poročanja!

Kje je Dumijat?!

Glede nato, da sem nekaj dni nazajv v vašem tv Dnevniku slišala, da je mesto Dumijat nekaj kilometrov iz Kaira…vam pošiljam zemljevid.In vam povem, da sem se sama v najboljših pogojih brez gneče teh vaših nekaj kilometrov razdalje vozila več kot 2 uri.

Skratka dodajam še zemljevid

Dumijat

Dumijat

Če ne vem si pa zmislim!

Nadalje danes ob 17h zagledam na ekranu fotografijo moje drage prijateljice Romane iz Šarma in kolikor sem bila vesela, da jo vidim in slišim sem bila šokirana, da ste jo predstavili kot turistično vodičko! Seveda agencije niste navedli, ker jo ne morete saj je gospa seveda ni turistična vodička…

To da je turistična vodnica je tudi ona sama prvič slišala na novicah… To tudi nekaj pove o vas a ne?

Se pa strinjam z vsem, kar je povedala.In sem vesela, da ste na tomboli zadeli ko ste ravno njo dobili na telefon saj je vse kakor dober vir informacij za Šarm, če ne kar najboljši vir! Tako, da ne bo pomote!

Ampak vse eno, če nimate materiala ga pač morate ustvariti pa kaj dodati, pač kar je priročno in gre z novico z roko v roki…

(vidim, da ste tole v času ko jaz tole pišem popravili v TV Dnevniku ste jo predstavili kot se spodobi!  )

Nadalje že eno leto vam poskušam dopovedati, da naš bivši predsednik ni Mursi ampak Morsi.

Seveda lahko predvidevam, kako je do napake prišlo šlampasti novinar-ka je prepisoval-a ali od južnih sosedov ali od američanov. Ampak predvidevam, da od američanov saj bi od južnih sosedov pobrali tudi MUhamed…

In sem vam že enkrat napisala, da  kolikor jaz vem slovenci še ne pišemo u kadar želimo reči o in…zato kot sem vam že enkrat napisala evo copy paste:

“Mohamed MORSI! MORSI! Ne Mursi.

مرسي

mim (m) reh (r) sin (s) jeh (i) NIKJER NI nobene črke vau (u) و, da bi lahko bil Muuuursi. In tako je Morsi in ne Mursi….”

Če ne znate prebrati to res ni big deal saj lahko daste v prevajalnik pa bo!

Ena črka…precej pikolovsko ampak oprostite tudi vam verjetno ne bi bilo vse eno če bi se vaše ime zapisovalo narobe, pa tudi, če samo z eno črko.

Kar je najhuje, da so za vami to napako prevzeli vsi Slovenski mediji…In da je sedaj pač v Sloveniji Morsi enako Mursi…

Nadalje, kar naprej ponavlajte, kot pokvarjena plošča. Legitimno, demokratično… izvoljen predsednik Morsi (po vaše Mursi)…

Pa bom spet naredila kar copy paste, kar sem na to temo že zapisala včeraj:

Morsi definitivno NI bil izvoljen za predsednika na pošten in legitimen način.Prvo, če kdo ne ve on je v času revolucije, pobegnil iz zapora in je v bistvu zapornik na begu. Čeprav ne vem kako gre s temi zadevami, ko se gre za politične zapornike in režim, ki te obsodi pade… ampak o tem naj bi ravno te dni odločalo sodišče ampak sedaj jim tako ne bo treba, ker ni več predsednik.

Drugo ljudje so bili naščuvani, da če bodo volili Ahmed Šafika s katerim sta se znašla v “finalu”… je to glas za star režim katerega se hočejo otresti in pa da jim bo Morsi prinesel nove dobre čase.Skratka tudi, če niso bili za MB so pa bili proti staremu režimu niso imeli nič drugega na izbiro kot volit MB ali pa ne volit.

Kampanja pa itak ni bila enakopravna, nikakor! Saj so njegovi plakati viseli vse povsod jaz pa sem za hec dala gor na avto Šafika in so mi še predno sem se kam odpeljala grozili z nožem in sicer ” daj smeti v smeti” so mi rekli… Tako, da vse povsod samo Morsi kamor si pogledal … Šafik pa samo na visokih nedosegljivih panojih.

In najbolj pomembno samo spomnimo se kako so z denarjem in dobrinami MB kupovali glasove revnih in pa celo organizirali avtobusne prevoze na volišča. Da sploh ne govorim o govornikih v mošejah, ki so prali možgane ljudem, da če ne bodo volili za Morsia bodo šli v pekel… in ja neizobraženi Egipčani takih pa je večina slepo verjamejo vsemu kar je povedano v mošeji…

Tako, da demokratično in legitimno definitivno NI bil izvoljen… ampak izvoljen je pa bil ja. Baje?

ker smo čakali in čakali rezultate veliko več dni kot bi bilo treba in potm je za niti 2% premagal svojega tekmeca in kar naenkrat za tem do takratnji vodja šef vojske Tantawi, ki je tudi objavil rezultate dobi imuniteto in penzion

Skratka … vse skupaj je smrdelo do neba!

Pa poglejmo  še natančne številk. Glasovalo je 25577511 volilcev (Mohamed Morsi 13 230 131 glasov, Ahmed Šafik 12 347 380 glasov). Sedaj pa je bilo več ljudi na ulicah proti Morsiu ( več kot 30 miljonov) kot je pred enim letom bilo vseh volilcev!

Če si po vseh  teh podatkih še lahko legitimen predsednik pa presodite sami! Številke povedo vse…

In nadalje vojaški udar?!

Kolkor jaz vem je vojaški udar, ko vodstvo države prevzame vojska. V Egiptu temu trenutno ni tako.

Sedaj res je, da je vojska odstavila predsednika Morsia ampak ni treba bit preveč pameten, da veš zakaj in da je to edina in najboljša rešitev situacije.

Vojska je tokrat naredila res nekaj v korist ljudi.Če jo to zraven še v njihovo korist je pa druga stvar…

Morsi nima podpore med večino Egipčanov. Če bi bile danes volitve bi na celi črti pogorel! Saj ga pol od tistih plačanih volilcev, ki jim je bilo obljubljeno boljše življenje glede nato, da se jim položaj v tem letu ni izboljšal ampak še poslabšal ne bi volili!

Pa pustimo sedaj politiko pri strani poglejmo realno kakšne so možnosti?!

A naj bi kar čakali?

Kaj ti je za nerediti, ko imaš miljone ljudi vsak dan na ulici, ko se vse ustavi v že tako ekonomsko upostošeni državi?

Že tako nam izklapljajo elektriko ni bencina, hrana draga, da sploh ne vem kaj večina Egipčanov sploh da na krožnik?

A naj kar čakajo en teden dva ali pa tri… ?

Ali pa a naj bi samo gledali, kako se bodo vsi pobili med sabo?

Tisti proti Morsiu in tisti za Morsia. Egipčani niso Slovenci in tukaj življenje definitivno nima enake cene kot v Sloveniji…

Ja, prelivanja krvi prav gotovo ni konec je pa po tej potezi prav gotovo zajezeno na minimum.

Hujskači iz MB so aretirani upam samo še, da v petek, ko bodo spet govorniki v mošejah( vključno z mošejo poleg mojega doma) tulili kako je treba it v boj do zadnje kaplje krvi, kako je to vse skupaj napad na Islam, kako se bodo vsi, ki so proti Morsiu ali pa se ne bodo šli borit neverniki… no upam, da se bo našlo v vsaki mošeji par ljudi ,ki bodo tem Imamom izklopili ozvočenje in jih lastno ročno odnesli ven…

Skratka vojska ima lahko skrite namene in igra svojo igro ampak v tem primeru je dejasnko naredila nekaj v korist ljudi. In prav gotovo to ni vojaški udar! Ampak v dani situaciji najboljša od že tako samih slabih rešitev…

Zato se mi ne zdi prav, da poročate kot američani in sicer z negativnim tonom in kot da se je v Egiptu zgodilo nekaj slabega!

Pa ne da sem sanjač in da mislim, da bo sedaj pa kar vse v redu. Daleč od tega… V Egiptu še dolgo ne bo vse tako kot treba pa kdor koli bo na oblasti.

lp iz Kaira, Sabina

  • Share/Bookmark
 


Komentarji

  1. 1
    sneska14
    04/07/2013 ob 9:37 PM

    Odlicno Bata ….odlicen komentar ….pazi nase na svojo druzinco…tolazi me to da ti imas izhod v sili …mislimo nate …

  2. 2
    klotilda
    04/07/2013 ob 10:00 PM

    Bravo Bata, tako se reče bobu bob. Vse dobro želim tebi in družinici – in naj tale tasm v Egiptu čim prej mine, M.

  3. 3
    NoMercy
    04/07/2013 ob 10:14 PM

    ojej … ravno novinarji RTV.Si so najbolj režimski, na liniji s trenutno vlado … skratka: kreteni. anus_lizarji.

  4. 4
    batabata
    04/07/2013 ob 10:24 PM

    Opa!Odmevi so prinesli majhno presenečenje… Gostja v studiu Barbara Skubic je realna in očitno ima podlago ter ve kaj se v Egiptu dogaja!

    Prav tako so končno vprašali še za mnenje nekega Egipčana v Sloveniji, pravzaprav Egipčanko. Veleposlanica je na kratko in jedernato tudi vse povedala!

    Pozitivno presenečenje!

    S tem da teh dveh verjetno kmalu ne bodo več vprašali za mnenje saj sta obe povedali stvari, ki so nasprotne njihovemu poročanju. In predvsem v nasprotju s tistim s čimer Slovence fila Karmen Švegelj!

  5. 5
    Tiansen
    04/07/2013 ob 10:26 PM

    Bata, hvala za tvojo izčrpno razlago v tem članku in v odgovoru na moje komentiranje na tvoj prejšnji članek. Glede na dodatne informacije, ki si jih podala, se sedaj s tabo lažje veliko bolj strinjam. Kljub temu imam pa še vedno nekaj pomislekov na dogajanje. Če pogledamo za primer Slovenijo, se je tudi že zgodilo, da je vlada imela recimo že skoraj samo 20% podporo, pa je zato vojska še ni razglasila za nelegitimno in je zrušila. V zrelejših demokracijah (kar Slovenija napram Egiptu očitno je, čeprav je tudi pri nas marsikaj narobe) se to pač ne dela tako. Seveda pa je v vašem primeru res problematičen že prihod na oblast, kar meče na vso zadevo precej drugačno luč. Vendar pa sem zaskrbljen zaradi psihološkega momenta, ki ga to povzroča pri ljudeh. Že dvakrat so rušili in uspešno zrušili nepriljubljena voditelja. In bojim se, da bodo to v prihodnosti še večkrat poskušali, saj bodo se navadili stvari reševati na ulici že kot prvo in ne kot zadnjo možnost.

  6. 6
    Mateja
    04/07/2013 ob 10:27 PM

    Draga moja žal je v Sloveniji vse perej kot lepo,čakamo, da bo tudi pri nas takšna situacija kot v Egiptu … Kar se pa tega Ameriškega načina poročanja tiče je pa žal temu tako, da počasi izgubljamolastno identiteto in postajamo vse bolj amerikanizirani in komercialni. Ker se očitno pretiraavanje bolj bere in gleda. Osebno se ukvarjam z mediji in religijami in ničkolikokrat sem naletela na stereotipe, ki se nanašajo na temo, da so vsi muslimani teroristi ipd. Žalostna slovenska resnica.

  7. 7
    NoMercy
    04/07/2013 ob 10:34 PM

    btw: novinarji delajo takšne prispevke, kot jih uredniki odobrijo.

  8. 8
    čarli
    05/07/2013 ob 12:39 AM

    No kar se tiče morsi vs mursi. Zahodni mediji vsi pišejo z o (vsaj doslej sem na vseh pomembnejših tv to videl). Torej so očitno naši novinarji kopirali od koga drugega ;) Južni sosednje pa tudi večinoma pišejo z o. Sem pa tam se najde tudi z u…

  9. 9
    ImplikacijeImpliciranje
    05/07/2013 ob 12:43 AM

    Implicirano da koga v Sloveniji briga kaj se dogaja v Egiptu.

  10. 10
    ggg
    05/07/2013 ob 11:00 AM

    religion poisons everything… isto se kleriki borijo za svoje privilegije in črpanje denarja iz proračuna kot pri nas… vedno vse v imenu pravičnega boga in blah blah…

    karmen švajgl pa tko al tko.. tist, ki tud brez tega bloga, vseh gluposti te babe ni sam opazu mora mal izboljsat svoj filter za bulšit..

  11. 11
    sara
    05/07/2013 ob 12:48 PM

    poročanje tujca iz katere koliko države je nehvaležno. Vsak ima v dotični državi kakšnega informatorja, za katerega pa ni nujno, da psoreduje verodostojne novice. Enako se dogaja tudi s Slovenijo. Novinarji, ki o njej poročajo, NE ZNAJO SLOVENSKO. MORAJO IMETI NEKOGA, KI JIM INFORMACIJE PSOREDUJE. Zato pa je slika o Sloveniji v tujini do konca skrivljena, ker tuji novinarji običajno citirajo slovenske uradne medije (STA; Delo, Dnevnik…)

  12. 12
    BOBA
    05/07/2013 ob 1:29 PM

    ImplikacijeImpliciranje kaj si ti cela slovenija? me zanima, kakšen faktor si pa ti? In še kako nas nekatere – pa nas niti približno ni malo, zanima, kaj se dogaja v Egiptu in predvsem, dejansko stanje, ne pa naši Odmevi, pa še razne Švegelce…

    Ne morem si kaj, da me velikokrat res velikokrat ne bi bilo sram, da sem Slovenka in iz Slovenije.

    Egipt ima skoraj 90 miljonov prebivalcev in pa vsaj 7 000 letno zgodovino, to se moramo, dragi Slovenci, najprej zavedati, da vemo, kdo kam spada. Kdor ne pozna, naj izvoli in gre pogledat sedanji in stari Egipt, pa se bomo potem pogovarjali.

    Enostavno ne prenašam te slovenske domišljavosti in občutka več vrednosti v primerjavi z Egiptom, njihovimi prebivalci, njihovimi verami, njihovo demokracijo…

    To, kar so naredili Egipčani 30/06-2013 se bo zapisalo v svetovno zgodovino, kaj pa lahko mi slovenčki zapisujemo v svetovno zgodovino ? Ahhhh bogi na duhu , ni kaj …

  13. 13
    Domenique
    05/07/2013 ob 2:12 PM

    DRaga Bata… Najprej naj povem, d mi je tvoj blog en najljubših in sem ga prebrala že od prve do zadnje objave… In edino kar bi si želela je še več objav… Zdaj pa moje mnenje… Prvo kot prvo menim, da nikakor ne moremo primerjati razmer v Egiptu in razmer v Soveniji, ker gre za državi zgrajeni na popolnoma drugačnih principih in tradicijah.. In tudi mentaliteti Slovencev in Egipčanov sta popolnoma različni.. Če ne drugega je problem v Morsiju prav v tem, da je pripadnik MB.. Kar pomeni, da njegov režim lahko, to pišem na pamet in ne na podlagi kakih podatkov da ne bo pomote, ogroža popolnoma vse, ki niso pripadniki MB – vse katolike, zmerne muslimane… In že iz tega vidika ta režim ne more biti uspešen, ker seje sovraštvo že v samem temelju. In vojska mora v tem primeru, ko so ogroženi državljani poseči vmes… Jaz upam, da bi slovenska vojska posegla v politiko, če bi npr Bratuškova začela hujskati proti npr. domobrancem ali pa pravoslavcem ali muslimanom.. Ker država so državljani.. In ne tisti, ki je na oblasti- pa naj bo način legitimen ali ne.. In to, da so Američani zelo prstranski komemntatorji političnih razmeer je že dolgo jasno.. Oni bodo novice vedno utemeljevali iz tistega satlišča, ki usteza njihovi politiki. In je vprašanje, če je sploh pomembno na kakšen način je bil Morsi izvoljen, ker če dela v škodo državljanom in je njegovo delo sprožilo tako močan negativen odziv, je gotovo, da za dobro Egiptovega napredka odstopi. To je samo moje mnenje.. Bata, tebi in tvoji družini pa želim da čim bolje preživite tole viharno obdobje in se kmalu v vaše življenje vrneta mir in varnost.

    Lepo se imejte, Domenika

  14. 14
    Rubina
    05/07/2013 ob 3:16 PM

    Bata hvala za tvoj zapis. Tako kot jih je že več pred menoj omenilo, si Slovenci težko predstavljamo egiptovsko situacijo, ker smo si zelo različni v več pogledih. Sicer pa se (če lahko seveda) podpišem pod Domenikin post z 2x podčrtano. Bata drži se.

  15. 15
    batabata
    05/07/2013 ob 3:20 PM

    Tole je prišlo na moj mail.Pred časom je komentarje zapisovala pod uporabniškim imenom TOK TOK sedaj pa se ne more prijaviti zato jaz kopiram in objavljam ta komentar ,ker je pač še eno mnenje nekoga ,ki je v Egiptu še dlje od mene.

    Me zelim in ne morem dopustiti da je svetu prikazana drugacna slika situacije kod je v resnici v Egiptu zato se oglasam Vojaški udar, ne, jaz ne bi rekla temu tako, Muslimanska Bratovscina (MB) in Morsi so največje zlo, kar se nam je zgodilo v zadnjih dveh letih po Egipcanski pomladi. V tem casu je 50% ljudi prestopilo prag revscine , praviloma revnim ljude, je bilo odvzeto se tisto malo kar so imeli – dostojanstvo. Morsi je uspel Egipt razdeliti na dva dela (njegove MB in vse ostale. Ko so ljudje dojeli kam vse to pelje so se svi enotni sli na ulice ( muslimani, kristijani, mladi in stari, izobrazeni in manj izobrazeni, pridruzila se jim je tudi policja). 30 Junija jih je bilo na ulicah Egipta 30 milionov, samo v Kairu 17 milionov. Svojevrsten rekord ki ga svet ni videl in bo zapisan v zgodovino. Vojska do takrat ni posredovala in tudi ne bi ce bi Morsi reagiral drugace. Vbivse predsednik si je sam izkopal jamo z svojim 2 in pol urnim govorom ki ni bil dostojem predsednika in ker ni zelel in hotel slisate mnozite je bila najboljsa in tudi najpogumnejsa odlocitev vojske da je z ljudmi. Demokratično izvoljeni predsednik je bil strmoglavljen z vojasko silo…. Skupno je glasovalo 25577511 volivcev , za Morsija 13.230.131 glasov in za Shafika 12347380 glasov. Izide smo cakali neizmerno dolgo dokler so se v ozadju vrstili razgovori med obema kandidatoma in USA diplomacijo in temu nekdo pravi demokraticna odlocitev. V vsakem slucaju tudi vsak demokraticno izvoljen predsednik je lahko odstavljen ce se izkaze da pelje drzavo v propad. Muslimanska Bratovscina – poglejte si same prilozeni video pa ocenite ! http://www.youtube.com/watch?client=mv-google&gl=AU&hl=en-GB&v=SFX1heljE9k&nomobile=1

    Prepricana sem da bo cas pokazal da so Tamarrod, El Sissy in tudi El Baradey, ki ga nekateri ze klicejo Egipcanski Ghandi, naredili nekaj kar bo zapisano v zgodovino. Za vse ostale ki pa se ne strinjate z mojim zapisom in ste na trani Morsija in njegove bratovscine vam sporocam da vam jih z veseljem posljemo ce jih zelite.

    Lep pozdrav iz Egipta, Tok Tok

  16. 16
    batabata
    05/07/2013 ob 3:52 PM

    In se je že začelo. V Luxorju so napadli 20 koptskih hiš…

    Tudi v Kairo je prišlo do spopada med Morsijevimi in vojsko …po navedbi prič najmanj 3 mrtvi…

    Glede nato da prihajajo tudi zelo čudni twiti z računa,ki je registriran na sina predsednika Morsia:

    “”Zahtevam, na milijone privržencev zakonitega predsednika, da se ne odzivajo vojski ampak jih pobijejo.”

    Mislim da bi bil skrajni čas da se določeno skupine v Egiptu razglasi za teroristično organizacijo…

  17. 17
    LEBAN
    05/07/2013 ob 5:08 PM

    ((((Za vse ostale ki pa se ne strinjate z mojim zapisom in ste na trani Morsija in njegove bratovscine vam sporocam da vam jih z veseljem posljemo ce jih zelite.))))

    Ne, ne,Bata! Takih imamo mi kolikor hočeš! Raje pošlji vrečo puščavskega peska!

    Lepo napisano ! Sicer pa vse preberem ! Karmen pa dam že tradicionalno na OF !

  18. 18
    ImplicatingImplications
    05/07/2013 ob 10:51 PM

    Boba, briga mene Egipt. A ti je jasno?

    Dol mi visi za egipt. Prav tako kot za 4 tisoč ostalih držav.

    Lp

  19. 19
    batabata
    06/07/2013 ob 4:35 AM
  20. 20
    leban
    06/07/2013 ob 7:26 AM

    (((((ImplicatingImplications 05/07/2013 ob 10:51 PM

    Boba, briga mene Egipt. A ti je jasno?

    Dol mi visi za egipt. Prav tako kot za 4 tisoč ostalih držav.

    Lp))))))

    Pa povsem normalno ! Le kako naj bebcem in kretenom kaj stoji , če imajo vse prazno , vključno z možgansko votlino , saj nimajo niti toliko notri , da bi spoštovali mišlenje drugih , skratka BEDA NA KVADRAT, ali po domače TOTALNI CEPEC , ki vidi le do lastnega praga , pa še tega kar vidi NE DOJEMA, ker NIMA SČIM ! Zato raje daj GOFLJO na OF , ker tvoje pametovanje brez pameti TUKAJ NI ZAŽELJENO !

  21. 21
    nina.kosic
    06/07/2013 ob 8:04 AM

    Se popolnoma strinjam s teboj.No jaz sem se po 10 letih zivljenja v Egiptu vrnila nazaj v Slovenijo in seveda se kako poznam dejanske razmere v tej dezeli.Seveda Romana ki zivi v Sharmu je glasbenica.Tam se tudi sama delala kot vodicka 7 let in vecinoma smo se slovenke tam poznale in obcasno druzile.Upajmo le na boljse case,da se situacija umiri,ceprav kot tudi ti pravis se MB ne bodo kar tako odrekli Morsija.Se pa dogajajo tudi v Hurghadi cudne stvari,namrec do sedaj so ze 8 slovencem dobesedno vdrli in zasedli njihova stanovanja.Zelim ti vso sreco in cimmanj stresno zivljenje,ki sedaj vlada tam.Osebno sem prezivela 10 precudovitih let v se prej mirnem Egiptu in prijaznimi ljudmi.To kar pa je sedaj tam,to ni vec tisti Egipt kot nekoc.Srecno

  22. 22
    Leon
    06/07/2013 ob 7:22 PM

    Verjetno so novinarji prebrali prvo opombo na:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mohamed_Morsi

    http://en.wikipedia.org/wiki/MohamedMorsi#citenote-1

    Regardless of the pronunciation, also spelled: Muhammad, Mursi, Morsy.

  23. 23
    Nevenka
    06/07/2013 ob 9:47 PM

    Domenika, domobranci so bili izdajalci, to cel svet ve, ti pa ne? Cel svet je opravil s Hitlerjevimi kolaboratorji, samo mi ne! Tako nas svet vidi. Pusti ti Bratovškovo pri miru! Ima čisto druge probleme za rešit. Kdo bo rešil zgodovinsko razdeljeno in sprto Slovenijo pa sam bog ve. Jaz bi bila takoj zato, da SDS zavzame svoje ozemlje in postavi meje, da bi imeli drugi Slovenci končno mir.Če že kdo ima povezave z vojsko in orožjem – je to SDS. Nekega dne bomo pač rabili dve Sloveniji, severno pa južno po korejskem vzoru, s tem, da se ve kje bodo parade.

  24. 24
    ImplicatingImplications
    06/07/2013 ob 11:50 PM

    Leban, si se razburil?

    Ti lahko dam majhen nasvet? Ko nekomu govoriš kreten in bebec, pomaga če ne delaš napak kot so: mišlenje = mišljenje, sčim = s čim, OF = off.

    Ker sicer ti izpadeš kot popoln cepec in kreten. :)

  25. 25
    batabata
    07/07/2013 ob 12:51 AM

    ImplicatingImplications!

    Pač nismo vsi v slovnici fantastični, kot ti in delamo napake. Bistvo je da se zapis razume!

    Tebe pa če Egipt briga in vse ostalo… zakaj tratiš svoj čas tu? Zakaj sploh pišeš komentarje?

    Ne razumljivo res ;)

  26. 26
    kalyani
    07/07/2013 ob 10:10 AM

    Dobro si to napisala bata, pa si dobila kak odgovor?

  27. 27
    petunijad
    07/07/2013 ob 12:26 PM

    Bata, hvala za tvoje poročanje.

    Prav groza me je gledati ta video. Ti ljudje resnično sami sebi verjamejo, da so zdaj drugi krivi, da bodo oni MORALI ubijati tiste, ki jih ne marajo.

    Spomnim se, ko si pisala, kako so ti grozili z nožem, ker si imela sliko ‘napačnega’ kandidata in ja, tudi v Sloveniji imamo opravka z ljudmi tipa ‘only way is my way, everything else is not democratic’, ampak, hvala Bogu, streljamo in pobijamo se še ne.

    In ko misliš, da si videl že vse, pa te Američani spet presenetijo. Po vsem svetu se borijo proti ‘islamskim skrajnežem’ in ‘za demokracijo’. Da enostavno nimajo pojma, to vem, ampak da so jim islamski skrajneži v Egiptu tako všeč?

    Skrbelo me je že, ko si pisala, da so te prej, ko si se pogovarjala z znanci, Egipčani vprašali: ‘Od kod je?’ zdaj pa te vprašajao:’Kakšne vere je?’ Pa tista zgodba s trenerjem…

    Če imaš ti upanje v Egipčane, potem ga imam tudi jaz. Mislim da je vojska naredila edino pametno potezo in upam, da bodo naslednje volitve bolj produktivne. MB, vsaj upam, ne more več potegniti za nos toliko volilcev. Je pa vprašanje, kaj bo reklo podeželje, ki, kot si pisala, v bistvu živi neko vzporedno življenje z mestnim.

    Ljudi, ki jih Batino življenje in dogajanje v Egiptu ne zanima, pa ne razumem, zakaj sploh berejo ta blog. Za filanje ega je pa na internetu dovolj drugih strani. Pojdi na 24ur, pa se kolji, je dosti takih tam.

  28. 28
    batabata
    08/07/2013 ob 4:05 PM

    Kalyani ,

    dobila sem en mail od Švegljeve. ;)

    …………………………………………………………………………………………………………….

    Vsem ostalim se opravičujem, ker ne odgovarjam na komentarje…Berem vse a za pisanje sem trenutno malce na tesnem s časom.

    Ne vem tudi koliko bom na blogu v naslednjih dneh kajti jutri se začne Ramadan za nas mesec posta in molitve…

    A hvala vsem, res vsakemu posebaj ,da si vzame čas in mi napiše komentar.

Komentirajte

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

blank