ovratnik je lahko tudi tak...

Za vse tiste, ki me sprašujete, “Kaj je novega…z mačkom Jakom?”

Glede mačka sem odločitev prepustila možu. Sama pač enostavno nisem zmožna sprejeti kakršne koli odločitve več… sem pač preveč čustvena oseba in pri takih kot sem jaz ponavadi srce preglasi in premaga pamet, kar ima lahko tudi slabe posledice. Zato torej naj se o tem kaj narediti odloča tisti, ki mu pamet vedno močno prednjači pred srcem. 

Zato smo bili pred nekaj dnevi zopet pri veterinarki in po pregledu in po posvetu, ko se je tudi mož seznanil z vsemi dejstvi, se je mož odločil, da ga bomo še naprej zdravili.

Pred tem sva se pogovarjala in tehtala, kaj bi bilo prav in kaj ne?

Sprejeti odločitev za uspavanje je zame pretežka.

Zato sem jaz na koncu rekla, da naj se on (mož) odloči, ker si jaz pač ne drznem vzeti temu mucku, kar mu je Bog dal, se pravi življenje, po drugi strani pa tudi ne vem ali je življenje s takim mačkom pravilna odločitev.

V islamu veljajo določena pravila glede ubijanja in sicer se najprej loči živali na tiste, ki so rejene za hrano in na tiste ki jih ne jemo. Živali, ki so za prehrano morajo biti ubite, hitro brez bolečin in brez mučenja. Lov divjadi za zabavo je v islamu prepovedan. Ubijemo seveda tudi živali v samoobrambi, pa tiste ki nas ogrožajo in tako naprej…

Ta maček ni prišel v naš dom sam od sebe. Ni prišel kot vsiljivec. Mi smo ga kupili in mi smo se s tem, ko smo ga pripeljali v naš dom zavezali, da bomo njegovi skrbniki.

Sedaj pa, če je bolan naj bi ga pa kar dali ubiti? Bi ga dober in odgovoren skrbnik dal uspavati? Je on kriv, da je rojen s slabim imunskim sistemom, da hitro zboli in da je konec koncev tudi sedaj bolan…?

To so vprašanja, ki me begajo…

Poleg tega, kot sem sedaj seznanjena s strani zdravnika in pediatra ter veterinarke, mikrosporija ni nevarna bolezen in je ozdravljiva, tako pri mačkah, kot pri ljudeh. Zato je to še en razlog več, da ne verjamem, da ga imam pravico kar dati uspavati. Ne drznem si igrati Boga…

Mikrosporija so glivice in take ali drugačne glivice lahko poberemo kjer koli tudi na bazenu in vse glivice so trdovraten zalogaj za zdravljenje…pravi zdravnica.

Da je mikrosporija ozdravljiva tudi na njemu pa je dokaz on sam, saj je vsa površina, ki je bila predhodno okužena že lepo poraščena z dlako in ozdravljena. Cela glavica od ušesa do ušesa in do vratu zadaj je bila okužena in danes pa tam na tistem mestu, kot pravim ni ničesar več in pognala je že nova dlaka…trenutno se borim le še z okužbo na ličku…

Skratka meni prav gotovo ta maček ne pomeni več kot otroci ali moje zdravje. A ko pretehtaš vse skupaj mi ne ostane prav dosti argumentov, da bi mačka kar ubili.

Veterinarka je poleg vsega ostalega povedanega dala jasno vedeti, da še nobenega mačka ni uspavala zaradi mikrosporije, ker je to pač ozdravljiva zadeva…Ona je absolutno za zdravljenje in celo namignila je, da če bi bil denar problem ga bo zdravila na lastne stroške. No denar sicer ni problem, ker hvala Bogu obiski pri njej niso tako dragi, da bi me stiskalo okoli srca.

Računa 6 evrov za dva obiska. Pregled in v roku desetih dni kontrola. Tudi zdravila sama sedaj, ko smo nehali s tabletami in smo samo na kremah niso draga.

Z možem sva zato prišla do skupnega zaključka, da mucu dava še eno šanso.

Kajti ni problem denar in meni res ni težko vsak dan razkuževati in pomivati, to sedaj jemljem že kot rekreacijo.  Saj se ravno tako preznojim z krpo v roki, kot na tekaški stezi :)

Edini problem je, da se bojiva, da tega ne bo nikdar konec in se bo pozdravil na enem mestu, pa bo spet drugje ven udarilo in tako v nedogled… Leta in leta pod takim stresom , ko se bojiš da bo kdo od nas okužen pač ni možno živeti.

Tako, da za enkrat, ko je tudi on (mož) seznanjen z vsem možnimi scenariji sva mnenja, da si muc zasluži, da ga vsaj poskusimo do konca pozdraviti. Poleg tega osebno mislim, da je to tudi v skladu z islamom.

Poslanec Mohamed (naj bo mir nad njim) je bil zelo usmiljen in dober do živali…

Tako, da me čaka še kak mesec razkuževanja… čeprav smo baje fazo ko je možna okužba že prestali a nikoli se ne ve…

Če se bo okužba ponovila še kje drugje… ali bo to vse skupa trajalo še mesece in mesece…pa ne vem?! Verjetno bo mož sprejel odločitev, da se muca uspava…

In če bi se moj mož odločil za uspavanje sedaj ali v prihodnosti…

Odločitev bi sprejela in mu ne bi nasprotovala. Samo jaz vem, da ne bom poleg…Nimam tega srca, čeprav nisem na tega mačka tako navezana sem vse eno tiste vrste človek, ki tega ne zmore…Naj zato poskrbi on sam.

Sem se pa dva dni trudila z izdelavo ovratnika, ki bi Jaki preprečil, da si umiva lička in s tem odstranjuje kremo. Sem poskusila z RTG slikami pa s papirjem pa… No na koncu sem našla odlično zadevo. Tisti kartonasti krožniki, ki so nam ostali od rojstnega dneva so nadvse uporabni. :)

Če pa se kdaj, kar tako spomnite name in na mačka… pošljite malo pozitivne energije in lepih misli Jakatu. Vsaka lepa misel nama bo prav prišla… Hvala!

Takole pa izgleda mikrosporija ko udari na plano v vsej svoji moči. Morda bo komu koristilo, ker na netu ni prav veliko koristnih fotk…te druge faze okužbe (saj jaz jih nisem našla). Najprej je samo majhno mesto kjer z lahkoto odtrgate dlako. Se pravi dlaka samo ob dotiku, kar odpade. Potem pa čez par dni ko se že zdravi izgleda takole kot je na fotki…

mikrosporija ali ringworm

  • Share/Bookmark
 


Komentarji

  1. 1
    pino
    14/09/2011 ob 5:05 PM

    bata pozdrav

    Probaj pisat temu nasemu veterinarju za nasvet. Je zelo dober, mogoce ti lahko da kak nasvet na daljavo. Je pa doktor Matko. http://www.toplica-vet.net/

  2. 2
    bambina
    14/09/2011 ob 5:19 PM

    mikrosposija je sila neprijetna stvar. vem, da je opozorilo verjetno odveč (sploh glede na to, da vsak dan razkužuješ vse), vendar res pazite, da je ne stakneš še ti ali bog ne daj kateri od otrok. v sloveniji otroku, če ima lišaj na obrazu pobrijejo glavo in nekaj časa ne sme v šolo, da o možnih komplikacijah sploh ne govorim. poleg tega še dolgo traja, da lisa izgine, na odraslem pa sploh čudno izgleda (vem, imela sem dva na obrazu. na dermatološki so me gledali, kot da sem z marsa, ker na odraslem je to menda res redko). upam, da ne zvenim kot ena tečna stara mama :) vso srečo želim tebi in tudi krasnemu mucu Jakatu, ker če so mu ta večji fleki že izginili, je verjetno že skoraj zdrav.

  3. 3
    mimmy7
    14/09/2011 ob 5:30 PM

    Bogi Jaka! Čeprav smo imeli pri hiši že veliko mačkov, pa mikrosporije zaenkrat ni imel še nobeden (tok tok). Vseeno pa razumem vse tvoje dvome, še posebej, ker imam tudi jaz doma enega takega lepotca- ime mu je Snežko in ni gluh, čeprav je bel (in tudi malce bolj dolgodlake sorte). Držim pesti, da se bo hitro pozdravil!

  4. 4
    marjetica
    14/09/2011 ob 6:08 PM

    ja mikro sporija je sila neprijetna stvar, tudi pri nas so jo staknili bratranci, mami, teta, celo mama, vsi od enega mačka, in res je bilo neprijetno. morali so dati testirati kri. vsi so morali imeti lišaje vedno pokrite z gazo in namazati. otroci dokler ni v krvi pokazalo da je nimajo več niso smeli v vrtec (takrat so k sreči še hodlili v vrten in ne v šolo, ne predstavljam si kako bi bilo to danes ko že hodijo v šolo), ker je vse skupaj trajalo več kot mesec dni. in k sreči ni imel niče na glavi, da ni bilo treba briti las, kar je za otroka, sploh punčko verjetno lahko zelo hudo, pa tudi za odrasle seveda. tako, da smo od takrat naprej z mački bolj previdni, oz. od takrat ga nimamo več, tujih pa se sploh ne dotikamo. pa lep pozdrav

  5. 5
    batabata
    14/09/2011 ob 6:23 PM

    Ja… saj samo tega se bojim. Da bi kdo od nas to pobral…ko bi se vsaj pozdravil, inšallah!

    V Egiptu bodite pa še posebaj previdni. Baje je kar 80% potepuških mačk okuženih. Zato se nikar ne dotikajte nobene potepuške mačke.

    Hvala vsem za vaša mnenja.

  6. 6
    k.l.
    14/09/2011 ob 7:17 PM

    pozdravljena! teli komentarji pod blogom so kar malo grozni in ne želim da bi te prestrašili… povedati ti želim, da to ni tako nevarna bolezen, kot se morda zdi. imamo 3 mucke in eden je dobil mikrosporijo. nalezli se je nismo ne člani družine ne ostali mački, čeprav so bili v stiku z njim. tako da samo nadaljevat z zdravljenjem pa bo zagotovo vse v redu. zaradi mikrosporije ga ne bi bilo humano uspavati. si predstavljaš, da bi usmrtili človeka, ker je prehlajen? zame je to podobno. še v razmislek: te glivice niso dosti drugačne od teh, ki jih ima dosti ljudi na nohtih ali na intimnih predelih. tako da niso razlog za bojazen. držim pesti za mucka, tebi pa želim vse dobro.

  7. 7
    Techka
    14/09/2011 ob 8:55 PM

    Glede na to, kako vsi skrbite za mucka, vem da bo vse OK. :-)

  8. 8
    barbara
    14/09/2011 ob 9:07 PM

    Ampak kater hud talar ima okrog vratu! :) Moj pes ima pa čisto navadnega, belega, plastičnega… blah :) . Jaka definitivno bolj šik zgleda. Bo se pa pocajtal boš vidla. :)

  9. 9
    Gea
    14/09/2011 ob 9:35 PM

    Se strinjam s komentarjem k.l.! Tudi jaz sem optimistična! Je pa strašno lep, kak rep! :)

  10. 10
    Gea
    14/09/2011 ob 9:35 PM

    P.s. Super ideja za ovratnik! :)

  11. 11
    Moiisa
    15/09/2011 ob 12:12 AM

    Malo dobrih misli še od mene. In odlična ideja za ovratnik, že tako je lep maček, s tem barvastim talarjem je pa sploh cel gospod!

  12. 12
    Jos
    15/09/2011 ob 12:21 AM

    Imamo doma muco, ki smo jo pobrali z dvorišča kot mladička in je kmalu zbolela za mikrosporijo. Obiskali smo mnoge veterinarje in porabili velike vsote denarja. Najprej smo poizkusili z zonitonom ampak neuspešno. To “namakanje” muce v zoniton je bilo dolgotrajno in povsem neuspešno. Potem so mi veterinarji prodali kremo lamisil, ki je muci le zlepila dlako in še poslabšala stvari. Tedaj sem prvič pomislil, da nam ne bo uspelo! Potem pa mi je prijatelj rekel po kakšnih 5 mesecih da naj ji dam tablete. In res smo ji dali Lamisil tabletke. Kupili smo aplikator in mislim da 5 mg Lamisil rezali na četrtinke in jih muci dajali v usta. To je trajalo vsaj 3 mesece. Vmes smo jo kopali z posebnim šamponom, da smo ji odstranili odmrlo povrhnjico kože in spore. Dajali smo ji tudi tablete za jetra. Treba jih je bilo kot prav pomešati v hrano in potem tega muca ni hotela jesti (koma)! Po 3 mesecih lamisil tabletk se je mikrosporija pozdravila. Bili smo zelo veseli. Žal pa se je čez dobrega pol leta ponovila in še enkrat smo ponovili z Lamisil tabletkami. Tokrat mislim da 4 mesece. Tudi v drugo smo pozdravili okužbo. Sedaj je muca stara 5 let in od tedaj se mikrosporija ni več pojavila,… da ne govorim o tem, kako smo ji z palčkami za ušesa čistili kraste in zdravili očesno okužbo. Ves čas pa iemli stanovanje kot karanteno. Kjerkoli se je muca zaradi vnetja kože podrgnila so se videle kraste in ostanki kože,…

    Danes smo nagrajeni z prelepo muco, ki je del družine in ni mi žal niti trenutka, da smo to skupaj prestali! Ne obupajte. Jaz namreč poznam veliko veterinarjev, ki takšne mačke evtanazirajo, ker se ljudem pač ne ljubi in se bojijo.

    Lp.

  13. 13
    Jos
    15/09/2011 ob 12:28 AM

    Po slikah sodeč bi rekel, da nimate hudega primera mikrosporije, ker je bilo pri naši muci veliko bolj hudo. Po ušesih, tačkah, skoraj celotna glava, deli telesa,… skratka grozljivo je izgledalo.

    Danes pa nima nobenih posledic in se je vse lepo zarastlo.

  14. 14
    batabata
    15/09/2011 ob 2:56 AM

    Hvala vam vsem za vaše zgodbe tako tu na blogu kot tiste, ki mi pišete na mail. Vsakako preberem in se iz njih probam kaj naučiti ali kaj koristnega zase ven potegnit.

    Nič ni narobe tudi s tistimi, ki mi napišete, da je mačka treba uspavati, kajti vem da je tudi to opcija in ko mi zadevo nekdo še utemelji to pač vzamem na znanje. Skratka tudi za taka mnenja sem hvaležna in ni treba biti nikomur nerodno napisati kaj v tem stilu tudi javno…

    Toda, danes ste se tukaj in na mail oglasili predvsem tisti, ki imate z mikrosporijo na živalih osebne izkušnje in mi vlili veliko nove pozitivne volje! Hvala vam! To sem res danes potrebovala.Hvala!

    Jos,

    hvala tudi za tvojo zgodbo!Ti pa moram povedati, da je imel naš muc prvo okužbo tudi od ušesa do ušesa pa spreda do nosa in po nosu navzdol ter zadaj do konca vratu… Ogromna površina je bila in kar širilo in širilo se je ko smo mazali. No pa smo vse pozdravili sicer je trajalo več kot dva meseca, a uspeh je danes vidna nova zdrava dlaka na tistih mestih. Tole okoli učka je sedaj na novo, pa še na ušesih sem danes opazila črne pikice :( in, če Bog da bomo tudi to pocajtali.

    Hvala res, hvala vsem ki mi pošiljate, pa čeprav tudi samo v mislih pozitivno energijo.

  15. 15
    Aussie
    15/09/2011 ob 6:56 AM

    Se to sem pozabila omenit na tvoj zapis in sicer citiram: “V islamu veljajo določena pravila glede ubijanja in sicer se najprej loči živali na tiste, ki so rejene za hrano in na tiste ki jih ne jemo. Živali, ki so za prehrano morajo biti ubite, hitro brez bolečin in brez mučenja.”

    To ne bo drzalo niti pod razno, saj so Animals Australia ze leta 2008 prepovedali uvoz avstralskih zivali prav v Egipt zaradi grozljivih posnetkov mucenja ovc. Zdaj se borijo za prepoved izvoza se za ostale muslimanske drzave in Azijo, kjer je animal law na nuli. Ce bi si kdo rad ogledal “hitro ubite zivali, brez bolecin in mucenja”: http://www.animalsaustralia.org/media/videos.php?campaign=2

  16. 16
    Aussie
    15/09/2011 ob 7:04 AM

    Ah joj, sem imela napisan tak dolg post o mikrosporiji, pa mi ga je ocitno vrglo ven, se preden sem oddala zg. post. Oh well… Hotela sem samo povedat, da sem imela 3 macke okuzene z mikrosporijo (eden od njih je bil samo prenasalec, torej brez vidnih znakov), pa smo se sli karanteno v majhnem prostoru, razkuzevanje, mazanje, samponiranje… in vsi preziveli. 2 od njih sta bila kasneje posvojena (bila sem namrec prostovoljka pri drustvu za zascito zivali), tretji pa je sel z nama na drug konec sveta. :) Gre se le za trdovratne glivice in tisti, ki omenja evtanazijo, je svetovni kreten! Taki ljudje so samo leni in cisto nic drugega. Ali se da dobit pri vas sampon Malaseb? To je poseben medicated shampoo, namenjen prav za te trdovratne mikroorganizme (zoonoze) in jaz ga s pridom uporabljam pri kopanju psov s koznimi alergijami in hot spots. Sicer je drag, ampak deluje 1000%. Dober je tudi zato, ker ti ni treba kopat macka, ampak samo naneses malo sampona na vatko, namazes okuzene predele, pustis 10-15 minut in speres z vatko/brisacko. Sporoci, kako vam gre!

    Cheers! Neva

  17. 17
    nevenkanevenka
    15/09/2011 ob 8:02 AM

    Naslov ima najbrž škratka? Zmeraj?

  18. 18
    nevenkanevenka
    15/09/2011 ob 8:04 AM

    He, he…zoonoza ni mikroorganizem, zoonoza je vsaka bolezen, ki je prenosljiva z živali na človeka :-)

  19. 19
    nevenkanevenka
    15/09/2011 ob 8:13 AM

    No, vsekakor sem mačka zaradi mikrosporije ponavadi ne ubije, amapk zdravi. Je pa najbrž treba nekoliko omejiti, kje se muc giblje in otrokom preprečiti stik, oziroma skrbeti za higieno rok. In ko se mucek pozdravi, je treba preprečiti ponovno okužbo – ne sme se družiti z bolnimi mačkami. Saj bo, samo vztrajati je treba in potrpežljivo negovati mucka. Najbrž res bolj učinkujejo zdravila, ki se dajejo v hrano in se hkrati oskrbuje tudi kožo. Držim pesti za mucka.

  20. 20
    Kalyani
    15/09/2011 ob 8:59 AM

    Jaz o tej bolezni žal ne vem nič kaj dosti. Samo to, da ni fajn če pride na otroke. Držim pa pesti, da mucka ozdravite, ker je res lep in bi ga bilo škoda zarad te zadeve uspavati. Držim pesti.

  21. 21
    Aussie
    15/09/2011 ob 9:56 AM

    Nevenka, bilo je misljeno, da mikroorganizmi povzrocajo zoonozo. In ja, neznanje o stvareh povzroca strah in paniko pri ljudeh. Podobno je s toksoplazmozo in se samo cudim, koliko ginekologov zivi se vedno v kameni dobi.

  22. 22
    nevenkanevenka
    15/09/2011 ob 12:00 PM

    Ja, ampak mikroorganizmi povzročajo tudi druge bolezni živali, ki pa niso zoonoze.

  23. 23
    Aussie
    15/09/2011 ob 12:10 PM

    ah, seveda, acterial diseases, fungal diseases, parasitic diseases, viral diseases…

    Bos pa res morala macka osamit, oz. dat nekam v “karanteno”, ce noces, da se bolezni naleze se kdo od vas. Moji macki so bili recimo na hodniku in ko sem jih sla futrat, umivat, jim dajat zdravila…sem imela prav posebne cunje, ki sem jih uporabljala samo, kadar sem bila v stiku z njimi.

  24. 24
    Aussie
    15/09/2011 ob 12:11 PM

    *bacterial

  25. 25
    nevenkanevenka
    15/09/2011 ob 12:19 PM

    ???našteto je lahko zoonoza ali pa ni zoonoza. Gljivice so večkrat zoonoza, virusi redko, paraziti nekateri, bakterije nekatere. Lastniki mačk so si delali skrbi zaradi mačjega Aidsa in mačje levkoze. Nobena od teh bolezni ni zoonoza, obe sta virusni bolezni, za človeka nenevarni. Ni pa, da bi človek izzival usodo, ker virusi hitro mutirajo in neka bolezen lahko postane zoonoza, tudi če prej to ni bila. Tako je s tem. Tako je bilo npr. s ptičjo gripo in podobno. Upam, da je sedaj jasno, kaj je to zoonoza.

  26. 26
    Aussie
    15/09/2011 ob 1:30 PM

    A zoonosis is any INFECTIOUS or PARASITIC disease of animals that can be transmitted to humans or from human to animals (reverse zoonosis). Many disease organisms can infect only humans or particular animals, but zoonotic organisms are more flexible and can adapt themselves to many different species.

  27. 27
    Mateja
    15/09/2011 ob 2:07 PM

    Ne ubupajte! :) Mislim na Jakca in verjamem, da se bo kmalu pozdravil. :)

  28. 28
    batabata
    15/09/2011 ob 4:12 PM

    Aussie,( komentar #15)

    here we go again…

    Jaz nisem napisala, kaj delajo v Egiptu ampak kaj nas uči ISLAM! V Egiptu je več neislamskega obnašanja kot v Sloveniji pa čeprav tu v Egiptu živijo predvsem muslimani. Sploh kar se živali tiče… da ne govorim!

    Ampak ponavljam jaz NIKJER nisem pisala o Egiptu ampak o tem kaj nas uči Islam!

    Ti pa če trdiš, da v Islamu temu ni tako navedi razlog zakaj tako misliš in razlog naj bo v povezavi z Islamom (iz Korana ali hadisov…) ne pa neko “idiotsko” obnašanje ljudi… ki z Islamom in tem kar nas ta uči nimajo nič skupnega!

    Brez zamere ampak tako posploševanje mi dvigne pritisk.

    Osebno pa… z možem poskušava Islam živeti in prav zaradi tega mucka zdravimo…torej osebno se zgledujem po tem kar nas uči Islam!

    Komentar # 16,

    na žalost se pri nas ne dobi tega šampona. Če pa bi bila ti tako dobra in mi povedala kje se kupi, bi prosila prijateljico ki pride konec oktobra, da mi ga prinese. Hvala tudi za tvojo izkušnjo! Se pa v večini kar strinjam s teboj… Verjetno se ljudem ne da po 2 ali 3 ure na dan rihtat mačka in še cele dneve samo razkuževati in čistiti stanovanje…(morda niti nimajo tega časa) Tudi jaz sem že sita vsega skupaj a ko pogledam Jakca -mačka vem, da si on to zasluži in da je to moja dolžnost.

    Seveda se pa vsi ljudje bolijo in tudi jaz se bojim okužbe. Pač gljivice so trdovratna stvar in neprijetna… predvsem za otroke. Ampak zaupam v Boga, da bomo zvozili brez težav, Inšallah!

  29. 29
    batabata
    15/09/2011 ob 4:40 PM

    Nevenka,

    ne ni napaka v naslovu… še zmeraj, ker gre za isto bolezen a je udarila ven na drugem mestu. Baje gre celo za novo okužbo, kar pomeni, da imamo nekje vir okužbe… in tako smo celo stanovanje in teraso od gor do dol ponovno razkužili…

    Maček se ne druži z ostalimi mačkoni in nima stikov.Imamo problem na terasi. Terasa je ograjena z 3 metre ali še več zida in pokrita z bambusom… toda zgoraj po tem zidu in po bambusu velikokrat vidim, da se mački sprehajajo in to je PROBLEM. Menda lahko spore padejo tudi iz višine dol?! Zato sedaj vsako jutro predno odprem teraso vse lepo prepomijemo in razkužimo… če pa čez dan kakega mačka zagledam ga pošpricam z vodo in če ga dobro naciljam ponavadi ne pride več…

    Otrokom ne dovlim, da božajo muca. In ko jaz delam z njim in ga kopam ter mažem imam posebno haljo in seveda vse razkužim potem…

    Res upam, da se pozdravi! Inšallah.

  30. 30
    nevenkanevenka
    15/09/2011 ob 5:20 PM

    Ja, ampak ne piše še zmeraj ampak še zmerja????

  31. 31
    nevenkanevenka
    15/09/2011 ob 5:22 PM

    Ja, saj ste skrbni, kar se da. Res je nenavadno, da se je okužil v takih razmerah, ker običajno se to zgodi z fizičnim stikom, pa še to ponavadi ne čisto takoj in vedno.

  32. 32
    nevenkanevenka
    15/09/2011 ob 5:23 PM

    Če drugega ne – ovratnik je kot bi ga naredil Versace :-)

  33. 33
    batabata
    15/09/2011 ob 5:32 PM

    Hehehe Nevenka, a veš da nisem opazila! :lol: Hvala!

    Okužil se je pa ko smo ga dali v mačji hotel za tistih deset dni ko smo šli na dopust. Od tam smo ga dobili takega, da ni za povedat :(

    Ovratnik… danes ima novega(dnevno ga zamenjam, ker je tako bolj čisto) :) Danes je Mikimiška gor. :lol:

  34. 34
    batabata
    15/09/2011 ob 5:38 PM

    Imam pa eno vprašanje če je kak fermacevt tu gori.Ali če kdo pozna kakega fermacevta/ko, bi lepo prosila če lahko vpraša tole zame….

    A Lamislil se prodaja še pod kakim drugim imenom? Če ja katerim?

    Mi smo namreč imeli za mačka najprej tablete Ultragriseofulvin potem pa Diflucan sirup in pa kreme: Locasten in sedaj Polyderm.

  35. 35
    Šarki
    15/09/2011 ob 6:50 PM

    Živjo! ne boš verjela, ampak moji starejši hčerki so danes postavili diagnozo – mikrosporija… nič niso komplicirali, samo ene stokrat so me opozorili da je zelo nalezljivo. zaenkrat imamo kremo lamisil, ker ima le dve majhni žarišči, če pa še kje odkrijemo, moramo pa po tablete. treba je pa mazati še nekaj časa po tem, ko izgine, če ne se lahko ponovi.

    upam da se jaka hitro pozdravi :)

    Čaubau

  36. 36
    Šarki
    15/09/2011 ob 7:02 PM

    zdravilna učinkovina v kremi je terbinafin. stric gugl kar veliko krem in tabletk najde, ampak mislim da moraš sama pogledat, ker jih je veliiiiko. npr terbisil, terbinafin stada ipd. upam da sem kaj pomagala :)

    lp

  37. 37
    Alenka
    15/09/2011 ob 11:45 PM

    Each tablet contains: Živjo, dvomim, da je kaj pod drugim imenom,ker ponavadi podjetja zaščitijo tako ime kot setavine. Dob se podobno vendar ne isto,poglej na tvoje škatlice setavine in jih primerjaj z spodnjimi, bistvena je aktivna sestavina-taprva(spodaj so navedene sesatvine za tablete 250g):

    Active Ingredients: terbinafine hydrochloride (equivalent to 250 mg base)

    Inactive Ingredients: colloidal silicon dioxide NF, hydroxypropyl methylcellulose USP, magnesium stearate NF, microcrystalline cellulose NF, and sodium starch glycolate NF.

  38. 38
    Alenka
    15/09/2011 ob 11:46 PM

    p.s. sorry za slovnične napake :-) hitri prstki.-((

  39. 39
    nevenkanevenka
    16/09/2011 ob 7:13 AM

    Tole sem našla med veterinarskimi nasveti: Pse zdravimo sistemsko s tabletami griseofulvina ( 25-100mg/kg telesne teže/dan). Lokalne lezije pa zdravimo z lokalnimi antimikotičnimi preparati (mikonazol, klotrimazol).

    Pri mačkah je potrebno dnevno dozo (25-50mg/kg telesne teže) razdeliti na dva dela. Sistemsko in lokalno zdravljenje je potrebno še 2-4 tedne po prenehanju kliničnih znakov oziroma po negativnih mikoloških izvidih. Zdravljenje lahko traja 1-3 mesece.

    Nekaj praktičnih navodil je tudi tule: http://www.malezivali.si/index.php?stran=mikrosporija

    Smiselno je preučiti sestavo teh zdravil in potem ekvivaletntna poiskati v domačem okolju(Egiptu). Oziroma vsaj preveriti, kaj že uporabljate, če drugega ne, vsaj zaradi boljšega občutka.

  40. 40
    Robi
    16/09/2011 ob 7:17 AM

    Samo en popravek: ne reče se mikrosporija temveč mikosporija. Beseda ima izvor v grščini: mikos = gliva

  41. 41
    nevenkanevenka
    16/09/2011 ob 7:19 AM

    Vesela bodi, da pri vas obisk pri veterinarju ni tako zelo drag. Pri nas se samo obrneš, pa je takoj 100 EUR. Imam dva mačka, največ sem jih imela šest. Načeloma moji mački doživijo visoko starost, kljub življenju v mestu in kljub dejstvu, da so podnevi večinoma zunaj ponoči pa doma. Razen pozimi, ko niti nimajo veselja do mraza. Bi pa gotovo lahko imela nobel avto, pa ga nimam :-)

  42. 42
    nevenkanevenka
    16/09/2011 ob 7:22 AM

    Ne, bolezen se imenuje mikrosporija. Mikosporija ni nič.

  43. 43
    Robi
    16/09/2011 ob 7:59 AM

    latinski izraz za to bolezen je Micosis felina, le kaj bi to lahko bilo? Mikro ali miko??

    [WORDPRESS HASHCASH] Komentatorjev ključ 0 ni bil veljaven.

  44. 44
    Robi
    16/09/2011 ob 8:00 AM

    Latinski izraz za to bolezen je Micosis felina, le kaj bi to lahko bilo? Mikro ali miko??

  45. 45
    nevenkanevenka
    16/09/2011 ob 8:27 AM

    Mikosis felina je splošen izraz za mačje glivično obolenje, ničesar ne pove o vrsti mikoze. Tudi mikrosporij je več, torej je znotraj tega izraza več vrsti glivic, ki povzročajo mikrosporijo -vsrto se ugotovi z natančno mikološko preiskavo.

  46. 46
    juurejuure
    16/09/2011 ob 8:55 AM

    Držim pesti!

  47. 47
    Aussie
    16/09/2011 ob 2:30 PM

    Bata, ocitno je “neko “idiotsko” obnasanje ljudi, ki z Islamom in tem kar vas le-ta uci, nimajo nic skupnega” v tako velikem stevilu, da je bila zato permanent prepoved nase drzave, da vam izvozi ovcke. Se ti ne zdi, da se ne bi ravno sli “zapenjat” zaradi ene klavnice, ampak da se to dogaja zelo pogosto (kljub temu, da imajo opozorila, kako se ravna z zivalmi)…da ne omenjam zakolov brez omamljanja, itd… Kakorkoli, sem vesela za prepoved! Upam, da jo dosezejo se kje drugje! In vesela tudi za tebe, da mislis in delas drugace!

    Mislim, da se Malaseba ne da dobit v Slo, ga pa lahko narocis po netu. http://www.vetproductsdirect.com.au/Vetprods/itemdesc.asp?ic=1081 Spodaj je napisana uporaba, ampak ti ni treba “namakat” macka v samponu (to je za pse, ki so polni hot spots), namazi samo okuzene predele (pazi na sluznico!), pocakaj 10-15 minut in speri z vodo. Ponavljaj vsak drugi dan. Cheers!

  48. 48
    batabata
    16/09/2011 ob 2:46 PM

    Aussie, vse kar sem želela na to(islam in živali)temo sem ti že zgoraj napisala dovolj razločno in se ne bi ponavljala in zapletala v debate, kaj kdo počne…Islam je tisto kar mene zanima ne pa kaj dela nek posameznik ali pa par miljonov ljudi…

    Hvala za nasvete glede šampona, toda veterinarka je prepovedala kopanje, ker ima maček že precej pordelo kožo od vseh teh protigljivičnih šamponov. Tu uporabljamo kar Cytal šampon za ljudi in za živali pa še za čistilo…pa tudi v stroj med prašek ga lahko stisneš.

  49. 49
    batabata
    16/09/2011 ob 2:57 PM

    Hvala pa VSEM za nasvete glede Lamisila. Imam znanko in znanca ki imata oba lekarne in sta diplomirana fermacevta… Ona mi je obljubila, da mi bo nabavila Lamisil če se bo le dalo. On pa karkoli z isto sestavino. Sedaj pa čakam :)

  50. 50
    rega rega
    16/09/2011 ob 5:25 PM

    Porkaduš, če bi pri vas pošta in poštarji delovali kot Bog zapoveda, bi bilo peace of cake poslat ti.

  51. 51
    Jos
    16/09/2011 ob 7:29 PM

    Lamisil lahko dobite na recept od veterinarja, stane pa okoli sedem eurov v lekarni. Ni nobena težava to dobiti in po mojih izkušnjah lepo pomaga in muca ga je tudi dobro prenašala, kljub temu, da ga je dolgo jemala.

    Veliko sreče želim in vas obvezujem, da nas boste obvestili, kako se je izteklo :)

    Držim pesti!

  52. 52
    batabata
    17/09/2011 ob 9:08 PM

    DOBILA Lamisil tablete, kreme in spray :)

    Samo pri nas so kar “svinsko” drage. 12 evrov je škatlica… ampak, ker se daja samo četrtinka tablete zadostuje za mesec in pol in potem to ni več tako drago…

  53. 53
    barbara
    18/09/2011 ob 10:48 AM

    Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)

Komentirajte

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

blank