Tole bo spet en samogovor, ki pač ni samogovor, ker je zapis javen.Torej nekaj mojih misli na dogodke zadnjih dni. 

V Egiptu sem se pred 25. Januarjem počutila zelo varno, sedaj pa…

Vse se je spremenilo.

Skrbi me, ker si vedno več ljudi  jemljejo pravico v svoje roke in policistov ne upoštevajo. V sporih takih ali drugačnih zmaga fizično močnejši ali tisti, ki je glasnejši.

Vse skupaj mi deluje, kot da se bomo vrnili v čase, ko so ljudje še živeli v jamah in je vsak moral poskrbeti zase in za svojo družino.

Včeraj sem bila kot priča udeležena v prometni nesreči. Policija je prišla, toda kot sem zgoraj omenila se sedaj lahko vsak dere na njih in jim soli pamet in tako se je zgodilo tudi včeraj.

Povzročitelj se pravi tisti, ki je bil v tej prometni nesreči kriv, saj je na silo odvzel prednost vozilu pred menoj, ki se mu ni uspel izogniti in je treščil vanj ter nato v robnik ter na koncu pristal  na pesku ob cesti… je lepo odšel z kraja nesreče potem, ko je pred tem še pošteno nadrl policiste, da on ni kriv in pika ter celo nakazal, da če kdo trdi drugače je pripravljen tudi na grob fizični obračun. Torej brezskrbno je počakal na policijo se skregal in odšel.

Nič krivi človek kateri je v nesreči, ki jo ni zakrivil utrpel celo niti ne tako majhne poškodbe in ima popolnoma razbit avtomobil je nemočno obsedel na robniku in se zazrl v nebo. Kajti samo Bog mu res očitno lahko pomaga. No policisti so mu vsaj ponudili, da ga odpeljejo do bolnišnice…

Trenutno je v modi v Egiptu imeti na avtomobilu nekje prilepljeno nalepko, ki iz gleda točno tako kot registrska tablica, le da jeseveda le nalepka.

In sicer na vrhu sicer piše enako kot na pravih tablicah Egypt, toda spodaj kjer so ponavadi na avtomobilski registrski tablici črke piše Januar in pa tam kjer imamo številke 25.

Do tu vse lepo in prav.Toda nekateri so si te nalepke začeli lepiti čez pravo registrsko tablico!!

In sedaj imamo en kup avtomobilov z enako “fejk registracijo”. Policisti seveda tega ne smejo niti opaziti in nemočno opazujejo, saj morajo biti lepo pridni in tiho…

Jaz pa nimam najmanjšega pojma kaj naj naredim če me en tak avtomobil zrine s ceste ali se zaleti vame ali pač kaj podobnega, kar se ti na cesti lahko zgodi… Kaj naj si pa zapomnim v takem primeru?

Model avtomobila?

Za večino sploh ne vem ali je avtomobil ali nekaj iz odpada skupaj sestavljeno!

Naj si zapomnim, da je bil kot tale mini bus naspodnji fotki, bele barve… Wau… to pa je res informacija, ki v Egiptu zoži krog iskanih, na samo par milijonov.

Ta ima zgoraj na steklu eno nalepko pa spodaj na odbijaču eno, ki sta modre barve kot so tablice za osebne avtomobile… Ampak to mu ni dovolj čez svojo pravo registersko, ki mora biti oranžne barve saj gre za javni prevoz je nalimal “fejk” nalepko oranžne barve, da bo ja izgledalo prav realno.  :roll:   

Če je osebni avtomobil si verjetno lahko zapomnim barvo?

Le kaj mi bo, saj se tu avtomobili pleskajo kot stanovanje. Kakor komu ljubo…nanj si pa še namontiraš lučke, da utripajo kot novoletna jelka in si glavni na vasi … :roll:

Ali pa naj si zapomnim voznika in ko povem, da je bil temnih las in temnih oči z brado ali brez sploh ni pomembno. Ker gre v vsakem primeru za par milijonov ljudi. Temu opisu črnih las in temnih oči namreč ustreza skoraj vsak Egipčan. Žensko pa bi opisala še težje…

In če imam srečo in ga slučajno policija najde? Potem se mi prav gotovo lahko zgoditi, kot temu zgoraj omenjenemu, ki je obupan obsedel na pločniku.

Tako da… trenutno nimam niti kančka občutka varnosti… In ta občutek, biti varen meni kot osebi res ogromno pomeni. Edino kar mi je trenutno za storiti je paziti sama nase in prositi Boga, da me obvaruje. Saj veste pomagaj si sam in Bog ti bo pomagal.

V centru mesta na glavnem trgu je majhna policijska hiška, pravzaprav je last (trafic police) prometne policije. Prej (pred 25. januarjem) tam nikomur niti na pamet ni padlo, da bi se ustavljal ali celo parkiral. Sedaj novi suzukijevi taksiji ki so kot minibusi stojijo parkirani vse naokrog s tem močno ovirajo že tako najbolj prometni del mesta … Policisti pa nič.

Ko sem se pred dnevi  ustavila in enemu višjemu po činu rekla :” Pa zakaj za vraga to dovolite? Sploh se ne da normalno več čez krožni promet pridet! Pa niti zaviti se ne da…?”

Pravi policist: ” Ja, kaj pa naj naredim?”

Jaz:” A to vi resno mene sprašujete? Mislim, če vi ne veste pa dajte meni uniformo pa vso opremo pa vam pokažem kaj naredite…!”

On z žalostjo v očeh in s tresočim glasom:”Z veseljem bi vam dal saj vas menda, ker ste ženska morda ne bodo zbutali…”

Pa kaj naj mu potem rečem drugega kot samo da mi je žal, res mi je žal… in odpeljem tudi jaz nemočno naprej.

Vozniki rumenih suzukijev s si vzeli ta plac zase in… nobenemu nič.

Takole to izgleda ob najmanj prometnem času .

Ko se pogovarjam z ljudmi o tem kako je bilo prej pred revolucijo in poslušam njihove zgodbe, ki jih pripovedujejo se mi zdi kot, da nismo živeli v istem Egiptu… :(

Res prej me ni bilo nikoli strah, Egipt se mi je zdel najbolj varna država na svetu, sedaj pa….nimam besed samo solza mi lahko priteče.

Seveda pa vsak razumen človek ve, da tako kot je sedaj ne bo moglo biti in vsi upamo, da je to samo prehodno obdobje.

Ne vem, če veste toda premier Ahmed Šafik je že 3. marca moral odstopiti, čeprav mu res nihče ni mogel očitati nič konkretnega in je očitno njegova edina napaka bila, da ga je med revolucijo nastavil Mubarak… sedaj imamo novega predesnika vlade po imenu Essam Šaraf . Upam, da bodo s tem zadovoljni, ta je bil namreč na Tahrirju in je trenutno menda protestnikom po godu. Sicer pa kolikor sem prebrala na hitro o njemu se zdi, da je pošten človek.

Še vedno sem in tja “protestniki” in “oni drugi” razbijejo kako stavbo in se spopadajo. Oni drugi naj bi bilo ljudje, ki naj bi pripadali režimu. Saj po resnici povedano sploh ne vem več kdo je kdo in kaj se dogaja.

Baje se masovno uničujejo dokumenti in zato, ker bi protestniki radi zaščitili te dokumente prihaja do teh trkov.

Se pravi radi bi zaščitili dokumente med katerimi je tudi kak materialni dokaz proti režimu. Tako pravijo…

Pred nekaj dnevi sem se peljala po opravkih in pred precej pomembno policijsko stavbo ob štiripasovnici do centra Kaira je postal zamašek, tam je bilo ogromno, kar na cesti parkiranih avtomobilov in en človek, ki je vpil naj jim pomagamo… Pri čem in zakaj rabijo pomoč nisem razumela.

Vseeno sem se pač morala ustaviti, ker se ni dalo naprej in videla, da stavbo ščitijo tanki, toda neka množica ljudi je poskušala  priti notri v stavbo in so nekaj vpili…

Potem sem se prebila do prehoda in odpeljala naprej…in ne vem kaj se je dogajalo. Ko sem se vračala je bilo vse mirno in tanki pred objektom kot že vse od srede Januarja.

Želim povedat, da sploh ne veš kje in kdaj izbruhne, kar naenkrat se znajdeš na sredi nečesa in ko sprašuješ okoli sebe ljudi kaj se dogaja ali priznajo, da ne vedo. Toda pač nekaj se dogaja in firbec je firbec in zato so tam ali pa dobiš deset različnih zgodb…

Vojska nam sicer še naprej skoraj vsak dan pošilja sms, da naj pač vsak poskrbi za svojo varnost in da bodo v nasprotnem primeru, če pač počneš kaj nezakonitega in še posebej v času policijske ure streljali… Ali so koga že ustrelili sicer ne vem, vem pa da je na prostosti baje še vedno 15.000 zapornikov na katere se ljudje izgovarjajo, da počnejo kriminalna dejanja. Samo dejstvo je, da priložnost dela tatu in tako to enostavno je povsod po svetu pa tudi v Egiptu…zato pač zaporniki a prostosti ne morejo biti vsega krivi.

Šole so se res da odprle toda vse je popolnoma neorganizirano. Prvi in drugi dan sem porabila več kot pol ure, da sem samo ugotovila kje naj prevzamem otroka. Drugi dan, ko sem ravno edinemu od treh ravnateljev, ki je ostal sam za vse tri oddelke (Američanka in Kanadčan, ki sta bila še dva ravnatelja sta namreč ušla domov ) v z učenci prenapolnjeni šoli razlagala, da je tole pa kaos v pravem pomenu besede… Sicer mi itak ne bi bilo treba mu to povedat, ker je to itak sam na lastne oči videl, kar mi je tudi povedal, potem pa  naju je med pogovorom zmotila in prekinila mama, ki je objokano ugotovila, da njenega otroka sploh ni in na hitro so predvidevali, da so ga vtaknili na kakšen avtobus in se je tako prevažal naokrog dokler ni vzgojiteljica na avtobusu ugotovila, da ima enega neznanega preveč na avtobusu…

Skratka sedaj hodim po hči raje pol ure pred zaključkom in se tako izognem kaosu ki nastane, ko zvonec oznani konec pouka…

To pa ni vse. Danes mi je sin povedal, da so se v šoli v osrednji avli iz katere se gre na štiri konce ostalo pa so pisarne ravnateljev no sedaj je pač samo mister Abdel Aziz tam, zbrali učenci višjih razredov in protestirali proti enemu izmed učiteljev matematike. Imeli so plakate in vpili enaka gesla kot tisti na Tahrirju. Skratka učitelj matematike mora it in pika.

Ravnatelj Abdel Aziz sicer ni vedel ali bi se smejal ali zjokal in je  raje resno pristopil k zadevi, ter se z učenci pogovarjal o njihovih zahtevah in problemu.

Učitelj matematike naj bi preveč vpil in jih menda celo žali in sem in tja komu kako zaušnico prilima. Menda tudi kihniti ne smeš več kot enkrat, ker te drugače obtoži sabotaže in takoj pošlje na hodnik.

Skratka v naslednjih dneh bodo imeli sestanek ravnatelj , učitelj matematike in iz vsakega razreda, ki naj bi ga ta učitelj poučeval po en učenec…

Skratka Tahrir sistem se je upeljal celo v šole. :)

Nadalje vse se je grozno podražilo. Nekatere stvari, kar za 100%. Obisk pri zdravniku prej 120 EGP sedaj 190EGP. Kino vstopnica prej 20EGP sedaj 30EGP. Vstopnica v klub za ne člane prej 10EGP sedaj 20EGP.

Hrana… se tako ali tako vse skozi draži in nima smisla naštevat toda vse je par funtov dražje…kot pred 25. Januarjem.

Kljub vsemu temu pa…

Tukaj v Egiptu sem si ustvarila dom v katerem se dobro počutim. Imam krog ljudi in svojo lastno družbo v kateri se prav tako dobro počutim. Ne znam si predstavljati, da bi sedaj morala živeti nekje drugje…

Sploh ne vem ali bi v Sloveniji še znala živeti. Ko gledam kako ste v Sloveniji napredni in kaj vse imate pri vas se mi zdi, da bi bila čisto izgubljena. Vam je naprimer elektronika nekaj povsem domačega, nam tu pa, ki smo ostali nekje par let po kameni dobi je to tuje. Danes sem na enem blogu prebirala o uporabi GPS, ki je vam v Sloveniji nekaj vsakdanjega… Lidija, ki je bila na obisku mi je razložila kaj je to Urbana in kako se uporablja … jaz sem namreč odšla iz Slovenije, ko so bili na avtobusih še žetoni in sprevodniki inkasanti…

Pri nas so tudi na uradih računalniki redkost, vse se dela še lepo na roke in z goro papirjev, ki se itak kar naprej izgubljajo.

Skratka dokler nismo prišli do te situacije, da smo prisiljeni razmišljati tudi za v naprej kaj in kako bomo, ker tu v Egiptu kot kaže niti posla več ne bo in če ni dela ni jela… nisem niti vedela kako rada sem tu.

Tudi na ta kaotični prometni sistem sem se popolnoma navadila in verjetno bi rabila kar nekaj časa, da se spet navadim voziti po pravilih..Rada imam Egipt in žalostna bi bila, če bi se morali seliti. Zelo žalostna.Tu sem doma.

Vse povsod prebiram napise, kot tale na zgornji fotki, ki je iz Dandy malla, ki so ga sedaj že odzidali in zopet deluje. “Ljubim te Egipt” je napisano. Upam, da ga Egipčani ljubijo dovolj, da bodo res čim prej v državo vrnili nek red in da se vrnejo vsaj zametki civilizirane družbe, ker tole trenutno je res divjina…in ker imam tudi jaz rada Egipt mi seveda ni vse eno.

  • Share/Bookmark
 


Komentarji

  1. 1
    Techka
    09/03/2011 ob 6:49 PM

    bata, vse bo še dobro, kar brez skrbi. Tudi situacija se bo umirila. Kot si že sama ugotovila, verjetno ne takoj, čez nekaj časa pa, boš videla, se boš spet počutila varno…

    Pozdravčki iz še vedno hladne Slovenije :-)

  2. 2
    batabata
    09/03/2011 ob 8:44 PM

    Ja bolj slabo nam kaže… sem namerno izpustila ta hujše stvari, ki bi jih tudi lahko napisala…

    Včeraj naprimer so se nad protestnike neki ljudje spravili z noži… pa muslimani in kopti se baje spopadajo… sicer izgleda kot bi nekdo namerno netil nemire, saj je bila požgana koptska cerkev in zaradi tega je potem prišlo do protestov…

    Techka, sedajle res ni za hodit po Egiptu tako samo z nahrbtnikom na ramah na svojo pest. Še ne leto nazaj pa sama veš kako varno je bilo… no sedaj enostavno ni več. :(

  3. 3
    Techka
    09/03/2011 ob 8:53 PM

    Ja, ko sva midva kolovratila po Egiptu, sva se počutila RES VARNO. Nihče ni silil v naju (ok, razen trgovcev :-) ), nihče nama ni želel slabega, vsi so bili z nama prijazni. Nikakršnih problemov, nikjer. :-)

    Ampak glede na to, kar ti govoriš pa… joj, mora bit res grozno. Ampak, kot sem že rekla – upam, da bo v Egiptu kmalu spet varno. Bom držala pesti. :-)

  4. 4
    Techka
    09/03/2011 ob 8:54 PM

    p.s. GPS-a tudi jaz ne uporabljam. Se mi zdi še vedno lažje naštudirati zemljevid… :-)

  5. 5
    Lidija
    09/03/2011 ob 10:24 PM

    Tudi jaz verjamem da bo še vse dobro(sem večni optimist in vedno vidim v vseh samo dobro) in da bodo Egipčani dovolj močno ljubili to svojo državo.Kot veš sem v preteklem letu večkrat obiskala Egipt in to sama in res nikoli nisem imela nobenih problemov.In povsod so bili prijazni in zelo gostoljubni in vedno so mi odprli vrata svojega doma.Tudi ti si mi pri mojem zadnjem obisku odprla vrata svojega doma pa se sploh nisva poznali.Jaz imam o Egiptu in njegovih ljudeh samo lepe besede.

  6. 6
    Gea
    10/03/2011 ob 1:41 AM

    Jaz sem iz Maribora – nič ne vem o Urbani… :)

  7. 7
    čarli
    10/03/2011 ob 2:17 AM

    Baje se masovno uničujejo dokumenti in zato, ker bi protestniki radi zaščitili te dokumente prihaja do teh trkov. Se pravi radi bi zaščitili dokumente med katerimi je tudi kak materialni dokaz proti režimu. Tako pravijo…

    To se res dogaja;) Tukaj nekaj več piše o tem: http://iatromantis.blog.siol.net/2011/03/06/amn-dawla-leaks-in-seks-s-kuvajtsko-princeso/comment-page-1/#comment-360

    [WORDPRESS HASHCASH] Komentatorjev ključ ‘0 ni bil veljaven.

  8. 8
    Zoki
    10/03/2011 ob 9:43 AM

    Kaj nimate nič bolj pametnega za početi ?

  9. 9
    Zuzzu
    10/03/2011 ob 9:48 AM

    Jaz pa iz Londona… Sem se seznanila z Oyster kartico, ki se mi je Adelaide super. Tako da sem bila Urbane kar vessel, ker sem tiste zetone vedno zgubljala Ali pa jih imela premalo… Pa vedno sem se znasla kje, da se jih ni dalo kupiti.

    Kar se Egipta tice, se pa slisi grozljivo. Upam, da se bo kmalu uredilo. Ko sem bila sam a v Egiptu, je bilo to takrat, ki je bil turistov’ na Hatcepsutinem templju se vedno zig in so nas zelo cuvali. To me je zelo jezilo, saj sem hotela po svoje in med domacine, ki so se mi kljub vsej ‘paniki’ zdeli prijateljski in prijazni. Pa se ni ravno dalo. Tako da so nam s tistimi konvoji busov in vozil v vojasko-policijski spremljavi ustvarjali obcutek strahu. Ampak je bilo vseeno super.

    Je pa zagotovo huje, ce zivis v mestu, kjer vlada kaos. no, upam da se res kmalu porihra, ker bi rada necakinji peljalA v Egipt.

  10. 10
    batabata
    10/03/2011 ob 8:02 PM

    Techka,

    super. Potem uporaba GPS ni nuja.Se da tudi samo tako da smerokaze gledaš in koga sem in tja kaj vprašaš, povsod priti.:)

    Lidija,

    vem, vem. V Egiptu so res doma prijazni ljudje. Saj sama veš tu gre vse veliko bolj enostavno in brez komplikacij… No vsaj prej je bilo tako in verjamem, da bo spet nazaj prišla ta egipčanska sproščenost saj jo imajo v krvi.

    Gea,

    :)

    Čarli,

    tvoje komentarje je računalnik sam od sebe dal v koš ampak jaz sem sedaj enega potrdila in sedaj je viden. Hvala za trud.

    Zoki,

    kaj pa naj bi drugega bolj pametnega počeli?

    Zuzzu,

    ma ja saj se bomo morali vsega navaditi pa tudi Urbane :) Samo pri nas v Egiptu je to res znanstvenafantastika.

    Najbolje smešno od vsega tu se mi zdi, ko mora moja tašča na vsake toliko na urad kjer dviguje penzijo prinesti dokument (izpisek iz matične knjige), da dokaže da je še živa. :lol:

    V Egiptu sem tudi jaz pred več kot desetimi leti iskusila vojaške konvoje in bilo je prav zoprno. No sedaja bi jih pa kar prec imela nazaj :)

    Ma ja sej bo… samo tole vmesno obdobje je pa res kot “kamena doba”…

  11. 11
    Radolfin
    10/03/2011 ob 9:09 PM

    ja, pestro imate.

    Tole z dokumenti zna biti res še frka. V Sloveniji so jih 90 in 91 precej uničili, potem pa še vsako leto nekaj, tako da danes so arhivi kot luknjast švicarski sir. Zato se lahko vsakdo sklicuje na dokaze, ki jih pa praktično ni. vse nekaj na pol. V glavnem, to bo še velika frka. Zaradi uničenih dokumentov še danes ne vemo, kdo je kakšno orožje prodaj, če sploh. Da ne omenim vseh nečednostiprejšnjega režima, vsi dokazi raznoraznih ovaduhov so izginili.

    Domnevam, da imajo ljudje, ki so v Egiptu bili vpleteni v razne nečednosti, da imajo velik interes, uničit vse dokaze.

    Vseeno pa mislim, da vas čaka v Egiptu boljša prihodnost, sploh za tiste, ki so odprte glave in imajo poslovne in drugačne stike s tujino. Zato mislim, da se bo s časoma tudi družinsko podjtje znova postavilo na noge in da bo zaživelo. Egipt je za Ameriko in EU zelo pomembno tržiše in most na bližnji vzhod ter Afriko, zato bo kar nekaj tujih investicij v Egiptu v prihodnjih letih. Srednji razred se bo opomogel, reveži bodo pa najverjetneje ostali reveži, tako kot pri nas v Sloveniji.

    Mousa bo menda kandidiral za predsednika. Pameten mož, amerika in EU ga bosta sprejeli za odprtimi rokami, predvidevam, da je bolj pameten in ugleden kot Mubarak in bo tudi bolj popularen. Ko bodo volitve mimo, bo morala vlada delat in delala bo lahko samo, če bo zopet malo več reda.

  12. 12
    DajanaDajana
    11/03/2011 ob 11:30 PM

    Bata… Zakaj pa bi se v koga zaletela ali kdo vate! Ne misli na to. To je po moje ena faza prehoda na drugačno oblast. Ko pa boste imeli spet nekega predsednika, pa bo spet imelo vse svoj rep in glavo. Zaupaj! )

    Prosim te, lahko delaš ta EFT? Poglej tega: http://www.youtube.com/watch?v=wP70Et2d3Lw&feature=related

    Praviš…. Upam, da ga Egipčani ljubijo dovolj, da bodo res čim prej v državo vrnili nek red in da se vrnejo vsaj zametki civilizirane družbe, ker tole trenutno je res divjina…

    Bata… to, kar je zate red, morda ni za njih. ;) Nisi rojena v Egiptu in zate ni isto kot za njih.

    Tako kot se jaz nikoli nikoli nikoli nisem navadila na Dunaj. :roll:

    Pa ne rečem, da ti tam ne bi mogla živeti, samo razumeti jih moraš. ;) Za njih je to velikanska sprememba. Na bolje. Kar spet pomeni manj reda zate…

  13. 13
    Nasmehec
    12/03/2011 ob 6:47 AM

    vse se bo v Egiptu umirilo, bos videla, samo verjemi v boljsi jutri. do septembra bodo zadeve urejene, vsaj tak obcutek imam.

  14. 14
    Celt
    14/03/2011 ob 12:02 PM

    Država, ki ne funkcionira je res nekaj groznega. Koptov mi je pa že prej bilo žal, kaj pa preživljajo sedaj in bodo v bodoče pa ne upam niti pomisliti.

  15. 15
    batabata
    17/03/2011 ob 9:28 PM

    Rudolfin,

    zopet se lahko podpišem pod tvoj zapis. Počasi se bo seveda vspostavil red v državi to je jasno, samo jaz si sem in tja zaželim, da bi bil ta počasi malce hitrejši… tudi na političnem parketu se te dni ogromno dogaja. Stvari se premikajo… počasi, ampak se.

    Amr Mousa pa bi bil tudi moj kandidat, če bi imela volilno pravico :)

  16. 16
    batabata
    17/03/2011 ob 10:05 PM

    Dajana,

    Bata… Zakaj pa bi se v koga zaletela ali kdo vate! Ne misli na to. To je po moje ena faza prehoda na drugačno oblast. Ko pa boste imeli spet nekega predsednika, pa bo spet imelo vse svoj rep in glavo. Zaupaj! )

    Vrjetno si me malce narobe razumela. Mene namreč niti malo ne skrbi to, da se bo kdo zaletel vame. Kar mi je namenjeno mi je namenjeno. Bog edini ve. Moj zapis je samo razmišljanje kako je v teh dneh precej neprijetno reševati težave v katerih naj bi ti pomagali javni uslužbenci, recimo policija…

    Prosim te, lahko delaš ta EFT? Poglej tega: http://www.youtube.com/watch?v=wP70Et2d3Lw&feature=related

    Dajana meni najbolj od vsega pomaga molitev. Bog mi vedno naseli mir v srce in kadar sem mu blizu se počutim naravnost fantastično. :)

    Praviš…. Upam, da ga Egipčani ljubijo dovolj, da bodo res čim prej v državo vrnili nek red in da se vrnejo vsaj zametki civilizirane družbe, ker tole trenutno je res divjina… Bata… to, kar je zate red, morda ni za njih. Nisi rojena v Egiptu in zate ni isto kot za njih. Tako kot se jaz nikoli nikoli nikoli nisem navadila na Dunaj.

    Dajana red in kaj je to pravna država je povsod po svetu enako. Počutiti se varne je vsem ljudem od pradavnine naprej pomemben občutek :)

    In jaz mislim…oziroma ljudje, ki me obiščejo mi dajo vedeti, da sem se kar preveč navadila, še posebaj kar se prometa tiče ;)

    Ravno te dni mi je mož malce poočital, da sem se preveč poegipčanila :lol: ( seveda se je očitek nanašal na promet )

    Morda se ti Dunaja nisi mogla navaditi, ker tam nisi bila srečna? Ne vem samo ugibam iz tvojih zapisov.

    Pa ne rečem, da ti tam ne bi mogla živeti, samo razumeti jih moraš. Za njih je to velikanska sprememba. Na bolje. Kar spet pomeni manj reda zate…

    No tu se pa res s teboj ne strinjam. Vsaka sprememba na bolje in sprememba za katere se borijo prvotni pobudniki Revolucije 25. Januarja je zame naravnost super. Saj si želijo ustvariti lepši Egipt… in meni je to zelo všeč.

    Je pa res, da marsi kateremu egipčanu te spremembe niso prav nič po volji in so zaradi njih precej nesrečni…

    Torej meni te spremembe sedejo, marsi kateremu egipčano pa ne. Vmesno obdobje je pa za vse precej zoprno :)

    lp, bata

  17. 17
    batabata
    17/03/2011 ob 10:16 PM

    Nasmehec,

    do septembra je pa res še veliko časa in pa predvsem mislim, da je za turiste tudi sedaj poskrbljeno. :)

    Celt,

    osebno menim, da koptom v Egiptu ni nič slabše kot muslimanom…Seveda tako mislim zato, ker jih veliko poznam in živim med njimi…če pa bi bila pod vplivom medijev bi morda mislila drugače. Sicer pa že zgodovina govori sama zase. Več kot 1000 let sobivanja… :)

  18. 18
    DajanaDajana
    17/03/2011 ob 11:00 PM

    Bata, praviš: “Morda se ti Dunaja nisi mogla navaditi, ker tam nisi bila srečna?”

    Bata: Ko bi ti vedela, kako je Dunaj umazano mesto. Koliko dreka od psov je po tleh… Tam moraš dejansko paziti, ko greš iz bloka, da ne stopiš na pasji drek. Na tone ga je.

    No, glede vožnje seveda nimam izkušenj, ker tam nisem vozila, vem pa, da so ljudje veliko bolj disciplinirani vozniki, kot pri nas. Vsaj žmigavce dajejo vedno.

    Glede tega… da se ne boš zaletela… A veš, da to ti sama določiš? S svojimi mislimi! ;) Tudi, če se kdo drug vate zaleti. Če te je strah, privlačiš to!

    Privlačimo… s svojimi mislimi to, na kar mislimo… pa naj bo to nekaj, česar se veselimo ali česar nas je strah. Torej… ne misli na to! ;)

  19. 19
    Riki
    18/03/2011 ob 2:28 AM

    Evo Dajana, za tebe legendarni film (z legendarno glasbo), Dunaj kakršnega verjetno ne poznaš hehehe(zadnjih 11 minut: preganjanje po “znameniti” dunajski knalizaciji):

    http://www.youtube.com/watch?v=un26BBFQ5_M&feature=fvw

  20. 20
    kat
    18/03/2011 ob 1:14 PM

    Dajana če je res, da vse določamo s svojimi mislimi, potem pravzaprav nihče več ni odgovoren za nikogar; sestradan otrok v Somaliji si je to sam priklical, prav tako na tisoče zlorabljenih pa nedavno preminuli na Japonskem… Veliko je odvisno od nas samih pa vendar včasih ni nič odvisno od nas samih, smo samo ob napačnem času na napačnem mestu.

    Bata vse dobro ti želim, misli na to, da je najhujše že za vami. Lp

  21. 21
    Dajana
    18/03/2011 ob 1:33 PM

    Riki!!!! <3 kat: Ja, s svojimi mislimi določamo življenje, kdo pa določa tvoje življenje? Razen, če imaš ti nitke, pa te kdo premika. :roll:

  22. 22
    Dajana
    18/03/2011 ob 1:39 PM

    Pa ti Slovenci bodo vedno od nekje privlekli lačne otroke v Afriki. :roll:

    Mati božja, Ivan Cankar, utelesi se že tukaj in naredi nekaj s temi hlapci. :cry:

    A sem jaz kriva za lačne otroke, Kat????????

    A naj jaz zdaj malo manj jem, da bodo oni imeli ubogi otroci v Afriki več za jest al kaj??????????

    A sem jaz tem otrokom ukazala, naj se gredo utelesit v Somalijo, kjer ni toliko hrane in naj gredo raje v Ameriko se utelesit, saj imajo tam več hrane! :evil:

    Človek se SAM odloča, kje se bo rodil in kdaj bo umrl. No, duša.

    Bog nas reši butastih ljudi, ki ne zmorejo razmišljat z dvema celicama in obsojajo vse ljudi, ki si drznejo razmišljati po svoje. :roll:

  23. 23
    nevenkanevenka
    18/03/2011 ob 2:08 PM

    Ne seri Dajana, tole je pa že malce prehuda za normalen um. Nobene duše ni nikjer, ki bi odločala kje se bo rodila. A si čisto znorela ali kaj? In noben otrok se ne odloča, da se bo rodil v revščini. In ja, tudi ti si kriva za lačne otzroke v Afriki, če tega ne razumeš ti miljon bogov ne bo nikoli pomagalo. Sedaj pa nehaj že moriti ljudi s svojimi neumnostmi. Sicer bom jaz začela moliti, naj se te bog usmili.

  24. 24
    DajanaDajana
    18/03/2011 ob 7:02 PM

    Nevenka???? Kdo pa določa, če ne ti? A te kdo “poseje” otroke v Somalijo ali kaj? Ljudje se SAMI nalašč rodimo v revščini. Ljudje se samo nalašč rodimo homoseksualci, v telesu z dvema glavama, invalidi… zato, da NAS NIHČE NE MORE SOCIALIZIRATI IN SPREMENITI V “ROBOTE”!

    Človek sam odloča, kje se bo rodil!!!!

    Madona, pa saj imaš svoj um in vse danosti od rojstva in si lahko sama “zgradiš” življenje, kakršnega si hočeš. Ali ap si mogoče čigava marioneta?

    Ti že veš, zakaj si se rodila na tem prostoru. Jaz tudi! ;)

    Ej, jaz morim ljudi, a se je tebi skegljalo ali kaj? Ali imamo še vedno enoumje?

    Človek je samodeterminiran. V poslušno bitje nas programira šola, družba, sosedje itd.

    Vprašaj kakšnega medija. Aja… mediji tudi ne obstajajo, to sem si tudi jaz izmislila???

    A veš, kaj dela medij? Kanalizira nefizično energijo – človeka brez telesa. :) Esther Hicks to recimo počne že 35 let.

    Bog tudi ne obstaja?

    http://www.youtube.com/watch?v=e1qc6i8ouzA

    Nevenka: Ti moli raje zase, da KONČNO že začneš sprejemati ljudi, ki razmišljajo DRUGAČE kot ti. Nismo vsi nori samo zato, ker TI tega ne moreš sprejeti! ;)

  25. 25
    kat
    18/03/2011 ob 7:42 PM

    Dajana, če prav razumem ti vrjameš, da je vse kar se ti v življenju zgodi plod tvoje izbire, ta pa izvira še iz časa pred rojstvom. V čem je potem smisel, da kdo komu pomaga, ali pa poskuša razmišljati pozitivno – vse je že odločeno in sicer po lastni izbiri posameznika, ki pa se te izbire ne spomni (zaveda). Kako je potem s pozitvnimi mislimi, s katerimi naj bi vplival na nadaljne dogodke ( npr. nočem da se mi zgodi nesreča, ampak že pred rojstvom sem hotela tako izkušnjo?). Pa ne se jezit, ne gre za to, da te hočem provocirat, samo zanima me tvoje razmišljanje. Lp

  26. 26
    Khadija
    18/03/2011 ob 8:03 PM

    Bata, zakaj nimaš volilne previce? Nimaš dvojnega državljanstva? Pogrešam Egipt!!!

  27. 27
    DajanaDajana
    18/03/2011 ob 8:06 PM

    Določene so glavne smernice. O tem, kaj in kako bomo živeli v naslednjem življenju se odločamo, ko smo v nefizični energiji pred rojstvom oz. po smrti. ;) Človek oz. duša (ko smo v nefizični energiji) si sam izbere ali bo šel v naslednje telo ali bo ostal v nefizični energiji.

    O tem govori Bashar – kaj je karma in kaj je človekova volja (in veliko drugih medijev… tega je ogromno zdaj vsepovsod – če te zanima, si nabavi knjige od Esther Hicks): http://www.youtube.com/watch?v=ROO1OXDiQ_U

    A človek ima svobodno voljo in lahko vedno spremeni svojo realnost!

    Ni vse določeno… no je, a to smo si določili SAMI in sami lahko vse spremenimo, če želimo. No, čisto vsega ne moremo spremeniti.

    Bashar recimo razlaga nekje, da imamo pred sabo eno pot (=naše življenje). Po tej poti gremo od točke A do B. Kako pa bomo šli – ali sami ali s kom, ali bomo skakali po eni nogi ali rikverc… to pa sami določimo!

    To, kar mislimo, se nam bo zgodilo, pa če to hočemo ali ne.

    Esther Hicks v knjigi “Prosite, dano vam je” opisuje, kako lahko vplivamo na svoje misli oz. počutje, tako, da se počasi dvigujemo iz slabega počutja v vedno boljše. Ne gre avtomatično. A je treba vsak dan vaditi.

    Pozitivne misli in vplivanje na nadaljne dogodke… To je dobro vprašanje, ker je to najbolj nerazumljena stvar, kako to deluje. ;)

    Ko je človek v slabem stanju, v žalosti, v bolečini in prosi za to, da bi dobil recimo… denar ali partnerja ali zdravje – to, za kar večina ljudi prosi.

    TEGA NE MOREMO DOBITI, ČE SMO V SLABEM STANJU!!! Zato je tako pomembno, da se dvignemo iz žalosti, obupa in kritizerstva… ker takrat ko smo v žalosti, obupu in ko kritiziramo lahko dobimo samo to nazaj.

    Človekova okolica je popolno ogledalo njegovih čustev, kar je druga beseda za “vibracijo”.

    Vse, o čem mislimo, se nam takoj izpolni, zato moramo spremeniti misli o strahu, žalosti itd, če želimo, da se nam, izpolni to, kar si pač želimo.

    Hm… ne vem, če so si ti ljudje na Japonskem ravno želeli potres in nesrečo…

    Po moje so bili enostavno na prenizki vibraciji in jih je “ujelo”. Ampak… saj smrti ni… vsi gremo naprej v drugo telo. ;) )))

    Torej… je itak vse v redu. ;)

    Ne vem, če sem ti odgovorila na vprašanje. Prosim, za morebitna nova vprašanja me kontaktiraj na mojem blogu ali po mejlu (je na mojem blogu), da ne “smetiva” tukaj pri bati. ;)

    bata: <3

  28. 28
    kat
    18/03/2011 ob 9:42 PM

    Ok hvala za odgovor Dajana. Lepo bodi

  29. 29
    batabata
    20/03/2011 ob 8:44 AM

    Khadija,

    ne jaz nimam dvojnega državljanstva in tudi nimam namena biti še kaj drugega, kot Slovenka:)

Komentirajte

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

blank