Mubarak je ostopil in vojska bo prevzela vodenje!

Sedaj pa bo karneval in veselica.  :)

Naša državna tv je končno kako uro ali dve nazaj začela predvajati realno sliko. Prav videlo se je, da ne vedo več kaj naj govorijo, ker jim očitno nihče več ne narekuje…

Ljudje se veselijo. Pri nas ker ni toliko naseljeno ni ravno hrupno. Toda iz daljave se sliši trobljenje. Trobljenje kot kadar je poroka in se vsi veselijo.

Danes ne bom več pisala. Tudi jaz sem vesela!

Inšallah na boljšo prihodnost!

  • Share/Bookmark
 


Komentarji

  1. 1
    Toktok
    11/02/2011 ob 6:10 PM

    HVALA BOGU – KONCNO

  2. 2
    Simon
    11/02/2011 ob 6:13 PM

    Sedaj pa samo upam, da bo šlo samo še navzgor! In da bodo na blogu spet zavladali “nepolitični” prispevki in smeha polna besedila! :-)

    lp, Simon

  3. 3
    Techka
    11/02/2011 ob 6:16 PM

    Jeeeeee!!!!! Jst sem tudi vesela!!! ;-)

  4. 4
    alcessa
    11/02/2011 ob 6:22 PM

    Veliko uspeha in čim boljše posledice želim! :-)

  5. 5
    jest
    11/02/2011 ob 6:23 PM

    SEM REKEL; DA IMA BOGA!!! Evo pirček ofnal za vse Egipčane! YUHU ZMAGA Upam, da se kmalu rešimo tudi naših barab v Zloveniji!!

  6. 6
    Anonymous
    11/02/2011 ob 6:25 PM

    To je šele prvi korak, upajmo, da k boljši prihodnosti za ves Egipt. Srečno tebi in vsem Egipčanom!

  7. 7
    eop
    11/02/2011 ob 6:28 PM

    جيد الشجاعة

  8. 8
    Mlevar
    11/02/2011 ob 6:28 PM

    Danes so dovoljene sanje, jutri je nov dan. Srečno

  9. 9
    helena
    11/02/2011 ob 6:30 PM

    Tudi jaz se veselim z vsemi egipčani. Bata, upam, da se sedaj vse uredi, da boste lahko začeli delati, živeti normalno. Hvala, res hvala za tale blog.

  10. 10
    kornilov
    11/02/2011 ob 6:37 PM

    Juhej!! ;)

  11. 11
    Et Tarik
    11/02/2011 ob 6:41 PM

    Elhamdulillah, Elhamdulillah, Elhamdulillah……….

    Od danes naprej bo Egipt ljudska država, konec faraonske države, faraona ni več.

  12. 12
    Et Tarik
    11/02/2011 ob 6:44 PM

    Selam Sabina.

    Tebi, tvoji družini in vsem Egipčanom, želim lepo, svetlo in srečno prihodnost.

    Selam od mene in moje družine iz Ljubljane, do vseh prebivalcev Egipta.

  13. 13
    DajanaDajana
    11/02/2011 ob 6:53 PM
  14. 14
    Et Tarik
    11/02/2011 ob 6:54 PM

    LIBERTA POUR L’EGIPT

    ALLAH EKBER

  15. 15
    čarli
    11/02/2011 ob 7:09 PM

    Čestitke Egipčanom! Upam, da na vrsto kmalu pridejo tudi drugi diktatorji po svetu. Pa tudi Evropo kmalu čaka katarza…

  16. 16
    Suzana
    11/02/2011 ob 7:24 PM

    Upajmo, da je ta konec pravzaprav začetek nečesa boljšega! Čeprav je to šele prvi korak, a vendarle se vsi neskončni kilometri začnejo z enim samim korakom. Srečno vsem!

  17. 17
    Rozalija
    11/02/2011 ob 7:40 PM

    Ojla Bata! Tudi od mene in mojega moža vse lepo tebi in vsem tvojim,enako vsem egipčanom.Kmalu torej se že spet odpravljamo v tople kraje.Juhuhuuuu počitnice so zopet tuuuuuuu.

  18. 18
    ApolloApollo
    11/02/2011 ob 7:50 PM

    Čestitke – ste velike zvezde v očeh zatiranih ljudstev sveta!

    Srečno pot demokratičnemu Egiptu!

  19. 19
    Alenka
    11/02/2011 ob 7:56 PM

    Yess yes yes :-) sem vesela in vsem Egipčanom želim svetlejšo prihodnost.

  20. 20
    Toktok
    11/02/2011 ob 7:59 PM

    Posredujem email od Jelene:

    “I sta sad? Sad ce da divljaju jer su ga smenili, pa ce za 18 dana da vide da nemaju od cega da zive i onda ce opet u proteste – i tako u nedogled!”

    Toktok

  21. 21
    Khadija
    11/02/2011 ob 8:07 PM

    “Nemogoče je mogoče!” :D Praznujte in se veselite. Veselim se z vami! Veselim se za vas! Svaka čast egipčanom! Škoda, da nisem v Cairu, da bi lahko praznovala z vami. Danes so dovoljene sanje, jutri bo nov dan. Želim vam demokratične volitve ter razumnega, demokratičnega,dobrega novega predsednika!

  22. 22
    Moiisa
    11/02/2011 ob 8:20 PM

    Allahu akbar.

  23. 23
    batabata
    11/02/2011 ob 8:51 PM

    Tok tok,

    saj… Ampak danes je njihov dan in danes se veselim z njimi, čeprav ne vem točno česa?

    Čakam izjavo vojske, da vidim kaj nam bojo povedali.

    Sms so poslali, da bodo govorili. In prilimana pred tv dočakam in potem so govorili in so povedali da se še pogovarjajo in bodo govorili ampak kasneje… :) Ne čist tako ampak to je bil point povedanega.

    Zanima me res kaj nam bodo povedali?!

  24. 24
    Blanka
    11/02/2011 ob 9:17 PM

    Bravo, upam, da bo zdej končno mir!!!Se veselim s tabo, z vsemi egipčani…:)

  25. 25
    NoMercy
    11/02/2011 ob 9:28 PM

    želim vam JJ + 1/2 … kazen mora biti vzgojna za ovce, ki se pustijo sredi zime striči :)

  26. 26
    Nasmehec
    11/02/2011 ob 9:49 PM

    Bata, si videla, da tudi slovenske solze pomagajo. Se veselim z vami, da se stanje umirja…..

    Tako da veselje delim z abo draga Bata, in z tvojo druzino

    lep pozdrav iz nocne Slovenije

  27. 27
    jest
    11/02/2011 ob 10:05 PM

    Men se zdi, da vam bodo povedali, da ni več šale, ker zdaj so oblast oni UDBA. Zdi se mi, da se je raja prekmalu in preveč sprostila. Upam seveda, da se motim, a zgodovina totalitarnih sistemov kaže tako.

  28. 28
    Ljubljančan
    11/02/2011 ob 10:39 PM

    To je velik dan! Čestitke Egipčanom!

  29. 29
    sandi voda
    11/02/2011 ob 10:39 PM

    Zelo se veselim sprememb v Egiptu, ki naj prinesejo boljše življenje tudi malim ljudem. Upam, da bo do sprememb prišlo preudarjeno z volitvami in ne kar nekaj na brzino. A ravno ta vmesni čas je zelo problematičen: sigurno bo prišlo do mesarskega klanja med novonastalimi političnimi akterji in strankami. Upam , da bo novi Egipt orientiran bolj v demokratično smer in ne versko ( kar lahko pomeni celo poslabšanje stanja glede odprtosti oziroma sproščenosti družbe). Ampak da je vaš “kravještalec” (MuBarak) takšna rit, da kot oče naroda s 30-letno kilometrino ne upa sam obelodaniti svojega odstopa pa je višek!!! Bata, upam, želim in držim pesti, da bo prihodnost Egipta in vaše družine svetla, boljša, prijetnejša, varnejša in da se bomo tudi mi iz Slovenije kot turisti lahko čimprej spet pojavili pri vas (mi je ostalo še kar precej stvari za pogledat pri vas!). Optimizma poln pozdrav iz Slovenije!

  30. 30
    Andrej
    11/02/2011 ob 10:55 PM

    Čim lepšo prihodnost in čim manj tajkunov v Egiptu!

  31. 31
    sandi voda
    11/02/2011 ob 11:25 PM

    Nasvet komentatorjem: ne pišite nič slabega o Mubaraku vaš komentar bo izbrisan!

  32. 32
    heaven
    11/02/2011 ob 11:38 PM

    Naj živi džihad, nekako tako.

  33. 33
    Riki
    12/02/2011 ob 12:07 AM

    Neorganizirane in anarhične ljudske množice, ki so edino jasno izkazovale samo en sam skupen cilj, so uspešne izvedle vojaški udar ne da bi se tega sploh zavedale. Egipčani so namesto Mubaraka in vojske na oblasti dobili na oblast vojsko brez Mubaraka. Vojsko, ki naj bi pomagala izpeljati demokratične in pravične volitve??? Vendar, vojska ne bo ukinila same sebe zato se je bati, da volitve ne bodo poštene, da bi npr. lahko bile nasprotju z vodilno vlogo vojsko v družbi kot jo ima sedaj. Vse politične grupacije, ki se bodo potegovale za oblast na volitvah bodo torej morale močno upoštevati trenutno vodilno vlogo vojske, ki je neke vrste država v državi. Iti se demokracijo ne da bi okrnil vlogo vojske v družbi, npr. zmanjšati njeno številčnost kar je nujno za gospodarski napredek Egipta, pa je jalov posel in ne prinaša nič dobrega. Vsak bodoči oblastnik bo, se zdi, še naprej ujetnik vojske.

    Bodočnost Egipta je zelo negotova.

    Že v svobodni in demokratični družbi je bodočnost negotova in to velja še toliko bolj za Egipt.

  34. 34
    Et Tarik
    12/02/2011 ob 12:14 AM

    Lep pozdrav vsem, pozitivno, sodobno in demokratsko usmerjenih.

    Končno so Egipčani dočakali svobodo. Padel je ne samo faraon, z nim tudi faraonski režim. Dočakali smo tudi mi ki smo spremljali in tudi kot Egipčani pričakovali padec faraona.

    Edino mi ni všeč da bo z vojaškim svetom upravljal nekdanji obrambni minister in pripadnik padlega faraonskega režima, Mohamed Husein Tantawi.

    Noben problem, ali skeptičnosti ne bi bilo, če ta Tantawi ne bi bil na plačilnem seznamu CIA-e in Mosada, kot vsi ostali pripadniki faraonskega režima in tudi vsi pripadniki vojaškega vrha v Egiptu. Bojim se da bodo Američani spet postavili predsednika in vlado po njihovi želji, bojim se da se bodo spet zgodile (ne)svobodne volitve, ali montirane.

    Kakorkoli že, so se stvari že premaknile na bolje. V vsakem primeru bo boljše, slabše ne more biti. Ljudstvo pa je ugotovilo da je vse mogoče, če se hoče. Pa tudi Američani bodo morali sprejeti dejstvo, da se ameriški imperij razpade počasi, sklepati bodo morali kompromise na Bližnjem Vzhodu in izbrati eno od opcij, majhen košček pogače, ali nič.

    Zanimivo je, da je po odstopu egipčanskega faraona, faraon ibn Saud, Abdullah, takoj poklical Baraka Obamo in mu zameril da se je zelo hitro odpovedal starega prijatelja, faraona iz Egipta. Kaže da se saudov faraon zaveda, da se njegovemu faraonstvu bliža konec, in sicer kmalu.

    Ob pisanju teh stavkov, mi je zkozi možgane šla misel in nasmejal sem se. Tunizijski faraon se je baje skril v Arabiji, ki kot kaže ne bo Saudova še dolgo, danes odstavljeni egipčanski faraon naj bi bil v Emiratih, kam se bodo pa skrili ali bežali vsi faraoni ibn Saud in njihovi faraončki, ki jih je po uradnih informacijah okrog 12.000(dvanajst tisoč), princov in princez ibn Saud. Enako velja tudi za vse faraone in faraončke iz Emiratov.

    Če je za verjeti uradnim podatkom ki jih povejo sami Američani, 12,5 % gospodarstva ZDA je v lasti faraonske familije ibn Saud. Zamislite si kakšni tepci so. Vlagali so v gospodarstvo po celem svetu, doma v stotih letih niso zgradili niti eno samo samcato tovarno, prebivalstvo pa držali v revščini in pod kontrolo, dajali so jim samo majhno socialno pomoč za preživetje. To jih bo na kocu uničilo.

    Če verjemete ali ne, Saudova Arabija je edina država na svetu, kjer se nič ne proizvaja.

    To je njihova napaka, ali Božja kazen ki jih bo odnesla z oblasti, kar je sicer pravilno. Arabija ni in ne more biti njihova last, Saudova.

    V športnem žargonu povedano je takole :

    • v prvem polčasu sta bila Tunis in Egipt;

    • drugi polčas se že nadaljuje v Jemnu kjer se prebivalstvo že spopada z vojsko in policijo, pa se bo nadaljevalo v Siriji, Libanonu, Alžiriji, Sudanu, Bahrainu…….;

    • za tretji polčas ostane da odletijo z oblasti, najbolj zakoreninjeni faraoni(kralji) v Arabiji, ki se bo po tem imenovala samo Arabija in nikoli več Saudova, v Jordanu, v Emiratih, Maroku……povsod na Bližnjem vzhodu, kjer je prebivalstvo živelo pod diktaturo;

    • četrti polčas, Kazahstan Uzbekistan, Turkmenistan, Kirgizistan, Tadžikistan, Azerbejdžan, Pakistan, Indonezija………povsod po svetu kjer so na oblasti faraoni ali drugačne vrste diktatorji.

    Padec faraonskih režimov pomeni osvoboditev Palestine, ali pa v najslabšem primeru, formiranje Palestinske države v mejah iz 1967 leta.

    Pa, pa, Izrael.

    Kaže da se svet spreminja na bolje.

    S samim začetkom akcije priznanja Palestine s strani Latino-ameriških držav, mi je bilo jasno da bodo isto naredile tudi Evropa in ZDA na koncu, da ne bodo pač med prvimi, kot glavna krivca za izbris Palestine, kajti tudi njim je prišla kaplja čez rob judovska aroganca, ubijanje nedolžnih Palestincev in kraja palestinske zemlje, stanovanj in hiš s strani judovskih priseljencev, pred očmi ”demokratskih” svetovnih policajev ki se povsod po svetu zavzemajo za svobodo, svobodo govora in demokracijo.

    Kr naenkrat so se ”demokratskim dušebrižnikom” iz Evrope in Amerike smilili Palestinci, po 60 let bivanja palestincev v koncentracijskih taboriščih. So se jim Palestinci smilili ali pa so ”dušebrižniki” izgubili tržišče in vpliv na Bližnjem Vzhodu.

    Spremenili so se pač časi. Globalizacija, svetovno tržišče, svetovno konkurenčne cene, konkurenca.

    Evropa in Amerika sta na Bližnjem Vzhodu dobila močno konkurenco, Kitajsko, s katero se ne morejo igrati kot so se 100 let poigravali z Arabci. Ne samo zaradi arabskega tržišča, Kitajska iz leta v leto, postaja vse bolj odvisna od nafte.

    Od Maroka do Perzijskega zaliva se nič ne proizvaja, niti ena tovarna. Če bi Evropa in Amerika dovolile arabskim državam nekakšen gospodarski razvoj, arabsko prebivalstvo bi bilo zmožno kupovati drage evro-ameriške izdelke. S nizkimi plačami in brezposelnostjo, Arabcem ne ostane nič drugega, kot kupovati poceni kitajske izdelke in na ta način omogočiti prihod kitajskih izdelkov za dalj časa.

    Selam(mir) vsem dobronamernim ljudem, kjerkoli in kdorkoli ste.

  35. 35
    batabata
    12/02/2011 ob 12:24 AM

    Vsem, ki se vam je dalo napisat komentar se zahvaljujem :) Nekaterim sem se nasmejala to leti nate jest in tudi razmišljanja v katero smer bi tole vse skupaj lahko vodilo so mi dobrodošla…

    Upam na najboljše, inšallah.

    Ljubljančan, o ja sedaj pa vem :) Pozdravi doma!! In ne pozabi, da dolgujete obisk :)

  36. 36
    batabata
    12/02/2011 ob 12:29 AM

    El Tarik,

    o.k. vse razumem… ampak kdo točno bi spodnesel kralja v Saudovi? Njegova žlahta, ki nobenemu nič ne manjka…ali kdo?

    Sicer si sedaj mislim ah kje pa ampak po drugi strani sem si za Egipt mislila enako… pa evo samo 18 dni in nema ga (Mubaraka) više!

  37. 37
    Et Tarik
    12/02/2011 ob 12:51 AM

    bata [quote]o.k. vse razumem… ampak kdo točno bi spodnesel kralja v Saudovi? Njegova žlahta, ki nobenemu nič ne manjka…ali kdo?

    Sicer si sedaj mislim ah kje pa ampak po drugi strani sem si za Egipt mislila enako… pa evo samo 18 dni in nema ga (Mubaraka) više![quote]………………………………………………..

    Sama sebi si odgovorila.:)

    Arabci, prebivalci Arabije bodo zamenjali faraona v Arabiji, enako kot Tunižani in danes Egipčani. Zelo preprosto, je treba samo vztrajati, ob veliki podpori Evrope in ZDA, ki se zavedajo da so med muslimani po celem svetu izgubili zaupanje.

    Zakaj je sicer faraon ibn Saud poklical Mubaraka in mu ponudil dve milijarde dolarjev za podkupovanje vojske, policije, politikov, varnostne in obveščevalne službe, opozicijskih voditeljev? Ker se boji da mu kmalu nihče več ne bo rekel – FARAON.

  38. 38
    batabata
    12/02/2011 ob 1:03 AM

    In to da se nikjer nič ne proizvaja…

    Sedaj govorim za Egypt.

    Egipt je res preplavljen z poceni kitajsko robo in jaz sem zaradi tega leta nazaj izgubljala živce…

    Toda ko se malo znajdeš vidiš, da se da skoraj vse dobiti tudi egipčansko.

    Od avtomobila narejenega v Egiptu pa do čajne žlice.

    Egipčanski bombaž najbolj kvaliteten med bombaži in seveda tudi obleke narejene iz njega.

    Pohištvo vse narejeno v Egiptu.

    Keramika Kleopatra egipčansaka, delajo predvsem za Italijo.

    Vsi gospodinjski aparati inbela tehnika – Olympic Group, če si že slišal.

    Pa da ne naštevam naprej…

    V Egiptu se ogromno stvari proizvede, samo res pa da imajo mal večjo ceno kot Kitajska “jajca”, ki res niso vredna nič.

    Tako, da to o proizvodnji tudi ni čist res. :)

  39. 39
    Et Tarik
    12/02/2011 ob 1:22 AM

    Sestra Sabina, v Egiptu se mogoče proizvaja, izvaža se pa nič.

    Če se ne motim, avtomobile v Egiptu prpizvajajo Kitajci.

    Največji egipčanski izdelek je bobmaž, ker v dejavnostih povezanih z bombažem in tekstilno industrijo je zaposlenih veliko več delavcev, kot v dejavnostih povezanih z nafto.

    Zakaj pa v Evropi nič ne prodate? :)

    Proizvajate letala, tanke, ladje, podmornice, vesoljska plovila, satelite, računalnike, mobitele, prizvajate stroje za strojno industrijo, elektroniko…………?

    Računalnik pred katerim trenutno sedim, piše mu, MADE IN EGIPT. :)

    Zakaj je brezposelnost v Egiptu 50 % od aktivnega prebivalstva?

    Mogoče se v Egiptu kaj proizvaja, kaj pa Libija, Alžir, Maroko, Arabija, Emirati…………? :)

    Kdo je lastnik Olimpic Group, Bosch ali Siemens? :)

  40. 40
    batabata
    12/02/2011 ob 1:32 AM

    El Tarik,

    v EU se ne more izvažat predvidevam, da zato ker jim manjka natančnost.

    Mura je živala na grobo obleke v Egiptu in… vse so mogli v Sloveniji poprvaljat :)

    EU standardi so popolnoma drugačni kot naprimer Afriški ali pa Azijski.

    Avtomobili so od Toyote se pravi Japonci.

    Olympic Group pa je lastna proizvodnja, ki ima tudi licenco za Siemens.

    Tako, da lej hotla sem samo povedat da Egipčane ni za v isti koš metat kot Savdijce. Egipčani ne sedijo na vrtinah nafte :)

    Egipčani proizvajajo, res pa da je ogromno majhnih družinskih obrti in jaz če se le da samo tako kupujem, pri obrtnikih.

    V Sloveniji sem če le ni bila stiska z denarjem kupovala Slovensko. V Egiptu pa kupujem Egipčansko.

    To je dobro za gospodarstvo.

  41. 41
    jeseničan
    12/02/2011 ob 7:38 AM

    Vse lepo in prav, čestitike in dobre želje tudi z moje strani. Edino kar mi pri tej stvari ni najbolj všeč je, da je oblast prevzela vojska. A nismo včasih temu rekli “vojaški udar”? In praviloma takšna oblast ni prinesla do sedaj še nikoli nič dobrega. Vojska ima moč, denar, oblast… resnično upam, da se v vašem primeru ne bo zgodilo najhujše. To bi bila vojaška diktatura. Primeri takšnih režimov še vedno živijo in se hranijo s svojimi ljudmi. Myanmar (Burma), Severna Koreja…

  42. 42
    MAX HARDCORE
    12/02/2011 ob 8:20 AM

    El Tarik,

    prosim zadrži se raznih muslimansko supremacističnih komentarjev.

  43. 43
    Ljubljančan
    12/02/2011 ob 9:50 AM

    Bata a si pogruntala, kdo smo? Razložil sem ti na komentarjih pod Končno?!

  44. 44
    Et Tarik
    12/02/2011 ob 11:18 AM

    Selam Sabina.

    bata

    [quote] Avtomobili so od Toyote se pravi Japonci. [quote]

    Torej Egipčani še vedno ne znajo proizvajat avtomobile. Kaj pa tovornjake, avtobuse?

    A se po Egiptu še vedno vozijo stoenke(101), zastave? :)

    Zakaj pa Egipčanom manjka natančnosti, kaj pa manjka Egipčanom? Saj smo ljudje povsod enaki.

    Olympic Group torej brez Siemensa ne more razviti lastnega izdelka.

    Ti je kaj znano koliko je Egipčanov po svetu kot strokovnjakov v samem vrhu svetovne lestvice, pa še drugih Arabcev, delajo pa za druge, na za arabsko industrijo, ker v arabskih državah ni industrije. In ne samo to, Arabci se med seboj ubijajo s tujim orožjem, svojega nimajo.

    Ker pa se ti želiš pohvaliti da Egipčani imajo kakšno takšno industrijo, jaz pravim zakaj vsi ostali Arabci nimajo industrijo?

    Z revolucijo ki se je začela v arabskih državah, upam da bodo prišli tuji investitorji, ker je to v njihovem interesu, tudi evropski giganti, ki prej po moje, niso hoteli tvegati s kapitalom v diktatorskih režimih.

    S kupovanjem izdelkov domače proizvodnje, podpiramo domače gospodarstvo, reče se mu nakupovalni patriotizem, nekaj ker v SLO zelo manjka.

    Pred več kot 10 leti sem šel kupovat likalnik. Vstopil sem v trgovino in vprašal prodajalko kakšne majo. Začela mi je naštevati razne tuje likalnike, pa mi je na koncu rekla da imajo tudi od Gorenja, ali Iskre, se ne spomnim, ki je bil celo cenejši od ostalih. Vprašal sem kaj mu manjka v primerjavi z ostalimi, rekla je, nič mu ne manjka. Kupujem domače sem reklel. Pa nisem Slovenec, da se razumemo.

    Če bi se sedanja revolucija pri Arabcih zgodila pred 60 leti, sedaj bi vsi Arabci imeli idustrijo, bi bili med najbolj gospodarsko razvitimi državami na svetu, ker so Arabci vedno imeli svež kapital, ki ga Nemčija nikoli ni imela, nafto.

    Vse to samo zaradi diktatorjev ki jih je bolj zanimalo kako se obdržati na oblasti, kot pa industrijalizacija družbe.

  45. 45
    Et Tarik
    12/02/2011 ob 11:30 AM

    IslamBosna

    ”Iz minute u minutu – Slom arapskih diktatura”

    Danas počinju protesti u Alžiru!

    Posljednji update: 10:15

    10:15

    Libija i Jordan su najavili sniženje poreza i cijena. Za danas su najavljene i demonstracije u Jemenu.

    10:05

    Na trgu Tahrir još uvijek je živo, i ljudi neprestano pristižu.

    09:21

    Policija se u hiljadama postrojava na ulicama glavnog grada Alžira, nakon najave današnjih demonstracija, koje vlasti nizu zvanično dozvolile. Ljudi se iskupljaju, a policija je već zabilježila prva hapšenja.

  46. 46
    Et Tarik
    12/02/2011 ob 11:33 AM

    Poglejte kako ukrepajo faraoni v drugih Arabskih državah, samo da se bodo obdržali na oblasti. :)

  47. 47
    čarli
    12/02/2011 ob 12:51 PM

    @Et Tarik

    Ja to leto bo res pestro za diktatorje:) Komaj je februar, pa sta že dva diktatorja padla. Če se bo to nadaljevalo s takim tempom bo cel arabski narod svoboden do konca leta:)

    PS: Prej si omenjal Kirgizistan kot diktatorsko državo. To ne drži, ker so prebivalci te države že 2x pregnali diktatorja v tem stoletju. Nazadnje pred slabim letom: http://en.wikipedia.org/wiki/Kyrgyzstan#2010_riots

  48. 48
    Rudolfin
    12/02/2011 ob 1:04 PM

    Že dva tedna spremljam tvoj blog o dogajanju v Egiptu. Najprej tisto, kar se mi ne zdi v redu. Malo sem razočaran, ker tako zelo dvomiš v to, kar demonstranti resnično želijo in da se pritožuješ nad tem, da ima vsak svoje mnenje o bodočnosti Egipta, predvsem pa o tem, kdo naj bi vladal Egiptu. Ravno za to se gre v tej revoluciji, da lahko vsak svobodno in brez strahu izrazi svoje mnenje. Na to se boš morala navaditi, da bo vsak mesec kakšna manjša, v velikiv ečini mirni demonstracija, enkrat bo hoteli demonstranti to, nasldenjič nekaj drugega. Bistvo je to, vsak človek želi, da se njegovo mnenje sliši, koliko se lahko izpolnijo njegove želje in hotenja, je že drugotnega pomena, najpomebnejše je, da se ga sliši. Bi hotela ti živeti z možem, ki te nikoli ne posluša? Ki te sili v to, da vedno molciš? Najverjetneje ne. In tako je tudi z državo. Drugo, v javnem življenju in politiki, je pomebno, da veš, kakšni so tvoji interesi in se zavzemaš za njih. Kot lahko razberem iz tvojih besed, pravzaprav ne veš, kam bi se politično “dala”. Sedaj imaš čas, da mal razmisliš o tem, kakšen Egipt si želiš in najti stranko, ki temu nekako ustreza. Zdaj pa bolj pozitivne stvari. Seveda je družina na prvem mestu in treba najprej poskrbeti zase. Razumem tvoje stiske. Za Egipt me ni strah. Kar se je zgodilo ni nič manj kot to, da se je Egipt vrnil nazaj v civilizacijo. jaz se največ informiram o dogajanju iz nemških medijev, ker se mi zdijo izredno zanesljivi in nevtralni in ker mi je nemščina drugi materni jezik. Evropa ogromno pričakuje od novega Egipta tako v socialnem in gospodarskem smislu, pa tudi politično. Evropa ne pričakuje nič manj kot to, da se bo Egipt postavil na čelo demokratičnega gibanja v arabskem svetu. ali bodo ta pričakovanja izpolnjena? Nekaj že, nekaj pa tudi ne. Nemčija izvaža 2 miliardi eur v Egipt, uvozi pa le nekaj več kot 600 milijonov eur. Poleg Toyote je v Egiptu navzoč tudi Opel. Nemci financirajo tudi nemško šolo, v katero je hodil tudi najbogatejši Afričan in Kopt Sawiri. Poslušal sem kar nekaj njgeovih intervjujev, ki jih je dal nemško TV, pa se mi nikdar ni zdelo, da bi kdaj spremenil svoje mnenje. Pred tednom dni je rekel, da je optimističen in da računa na Mubarakov padec najkasneje v 10 dneh, ko se bo gospodarska situacija do te mere zaostrila, da se bodo Mubarokovi najbližji zbali za svoje imetje in ko bo vojska stopila pred mubaraka in zahtevala odstop. Imel je popolnoma prav, točno to se je zgodilo. Drugače pa Sawiri nima nobenih političnih ambicij, kot poslovnež pa je najverjetneje še najbolj zainteresiran za odprtje EU trga za Egipt in Afriko. Za Egipt si želim, da stopi na pot načrtnega socialnega in gospodarskega razvoja, da bodo mladi dobili možnost, ki jo do zdaj niso imeli. Ne dvomim o tem, interes Evrope je ogromen in tokrat Evropo resnično ne zanima ideologija, temveč predvsem svobodo mišlenja in trgovanja. Evropa potrebuje nove trge in na vrsti je Afrika. Priseljencev iz Afrika je v Evropi čedalje več, kar Evropi po eni strani ni všeč. Po drugi strani pa se to lahko omeji samo s tem, da se v Afriki začne socialni in gospodarski razvoj, da bodo imeli ljudje perspektivo v lastni državi. Hm, Nemci so npr. že rezerviralai v svojem proračunu 10 milijonov eur za politično izobraževanje v Egiptu v naslednjih mesecih, da postavijo na noge stranke in civilna gibanja ne glede na idološko pripadnost levo ali desno. Nekaj pozivinih impulzov iz Evrope prihaja.

  49. 49
    Et Tarik
    12/02/2011 ob 1:47 PM

    Rudolfin, vse to kar si napisal glede pogledov Evrope in evropskih investicij v Egiptu, pod diktatorskim režimom niso mogoča.

  50. 50
    Et Tarik
    12/02/2011 ob 1:51 PM

    MAX HARDCORE

    [quote]El Tarik,

    prosim zadrži se raznih muslimansko supremacističnih komentarjev.[quote]

    Vse moje napisano v povezavi z Islamom in Muslimani, je kot nekakšno pojasnilo ali odgovor ljudem z opranimi možgani, ki ne znajo razmišljati z lastno glavo, ki verjamojo v vse kar jim politiki povejo v večinoma predvolilnih kampanjah.

    Sicer sem demokrat, član sem pa ”konzervativne stranke”. :)

  51. 51
    Et Tarik
    12/02/2011 ob 1:53 PM

    čarli

    [quote] PS: Prej si omenjal Kirgizistan kot diktatorsko državo. To ne drži, ker so prebivalci te države že 2x pregnali diktatorja v tem stoletju.[quote]

    Zadeve v Kirgizistanu noso zaključene.

  52. 52
    Et Tarik
    12/02/2011 ob 1:55 PM

    IslamBosna

    Iz minute u minutu – Slom arapskih diktatura!

    U Alžiru 35 000 policajaca protiv 3 000 demonstranata!

    Posljednji update: 11:29

    11:29

    Na glavni trg u Alžiru, gdje se okupilo nekiliko stotina demonstranata, pokušava da se probije još 2000. U tome ih sprječava 35 000 policajaca, javlja El-Džezira.

    11:16

    Organizatori demonstracija su u Alžiru iznenadili policiju dolaskom nekoliko sati prije vremena najavljenih demonstracija. Među uhapšenima je i jedan aktivista za ljudska prava. Policija pogušava da spriječi dolazak demonstranata u glavni grad. Trenutno se broj demonstranata broji stotinama.

  53. 53
    Et Tarik
    12/02/2011 ob 2:09 PM

    Tale blog je nekako združil nas ki razmišljamo pošteno, demokratsko in realno. Lepo.

    Vprašanje za vse vas.

    Arabci kot kaže se bodo znebili njihovih faraonov.

    Kaj bomo pa mi v SLO z našimi faraoni, politično-tajkunsko elito, ki že 20 let uničuje slovensko gospodarstvo in črpajo nepovratna sredsta iz državnega budžeta, kradejo banke in vse državne institucije od koder se da ukrasti denar?

    Povezano z Ljubljansko banko, najprej so se bali da povejo resnico, rekli so da ima LB 120 milijonov € izgube v letu 2010, sedaj so povedali pravo cifro, LB je v letu 2010 pridelala 202 milijonov € izgube.

    10 let nazaj tej cifri bi rekli 400 milijonov DEM, kar bi pomenilo zelo veliko denarja.

    Kako je mogoče da izgine toliko denarja?

    Mislite da je LB sama izdelala tako izgubo z lastnim poslovanjem?

    Toliko uničenih gigantov v SLO, razne finansijske afere, še noben ni šel na temno.

    LP vsem.

  54. 54
    ApolloApollo
    12/02/2011 ob 2:17 PM

    @Et Tarik, super si napisal tisto o polčasih in še en razlog je, da Savdska Arabija ni takšna trdnjava, kot izgleda, že ves čas je javna skrivnost, da nimajo toliko nafte, kot trdijo.

    Ne strinjam pa se čisto z drugim delom o industriji – tudi zahodni svet se hitro de-industrializira in arabske strokovnjake, ki jih ne vidiš v klasični industriji, kaj zlahka najdeš v digitalni industriji, kjer je arabski svet druga indija.

  55. 55
    Rudolfin
    12/02/2011 ob 2:17 PM

    El Tarik, se strinjam, diktatorski režimi niso dolgoročna perspektiva za Evropo. Mogoče mnogi EU in ZDA dojemajo kot podpornico diktatorskih režimov, ampak očitno se razmerja na geopolitični karti spreminjajo. Revolucija v tunisu in Egiptu SPREMINJA tudi odnos Evrope do Arabskega sveta. Končno so Tunizijci in Egiplčani naredili nekaj brez umešavanje drugih. Ne razumem komentarjem, v Sloveniji je takšnih veliko, celo uradnih na TV, da za vsem tem stojijo razno razne agencije, kar pa preprosto ni res. Evropa in ZDA so razvoj kompletno preslišali in za vse je bilo to veliko presenečenje. Tako kot je bil padec berlinskega zdiu veliko presenečenje in še marsikaj drugega. ampak očitno nekateri hočejo videt v vsem zaroto.

    Glede na poročanje nemških medijev, je egiptovsko gospodarstvo zelo specifično. Obstajajo nekako tri skupine gospodorskega razvoja: 1) splošni zasebni sektor, ki se je sicer v zadnjih dveh desetletjih zelo okrepil, ni pa glavni; 2) zasebni sektor, v katerem imajo glavno besedo izbranci Mubarokove stranke (npr. železarstvo i.d.); 3) in vojska ali bolje rečeno generali, ki so lastniki velikih podjetji in se ukvarjajo predvsem z oskrbovanjem vojske (tekstilna industrija, orožarska industrija in živilska industrija). Očtino se je zdaj zgodilo to, da so se generali zbali, da bodo njihovi privilegiji izgubljeni in se je zgodil spodad med magnati iz Mubarokve politične elite in generali. Zmagali so generali in za pričakovat je, da bodo magnati Mubarakove stranke izgubili vso imetje, da bo vojska te ljudi žrtvovala na oltarju revolucije z edimnim ciljem, da ohrani svojo lastno čast neomadeževano. Hkrati pa se vojska zaveda, da se bo moral v bodočnosti okrepiti tudi tisti normalni, splošni zasebni sektor v državi, ker vojska sama pač nima niti toliko resursov in niti nima interesa, da popolnoma obvlada gospodarstvo. V tej čudni situaciji je ta izhod, da se žrtvuje ljudi iz Mubarkovega kroga in Mubarakove stranke na oltarju revolucije še najbolj eleganten in tudi za Egiptiovske ljudi najbolj primeren. Prinaša določeno zadoščenje, ki pa hkrati daje možnost tudi čisto normalnim zasebnikom in podjetnikom precejšnje perspektive v bodočnosti. to sem lahko razbral iz nemških medijev.

  56. 56
    Rudolfin
    12/02/2011 ob 2:28 PM

    Ja, pa še nekaj kar se gospodarstva tiče. Razmerje med muslimani in kopti ni napeto samo zaradi vere, temveč tudi zaradi gospodarstva. Kopti kot kristjani niso tako zelo omejeni z raznimi tabuji. Npr. muslimani zelo delijo na tisto, kaj je čisto, še riti npr. si ne smejo obrista z desno roko, temveč z levo, pa še polno drugih prepovedi, med drugim npr tudi ta, da je nečisto, da se musliman ukvarja z odpadki. No, Sabina bo znala kaj več o tem povedat. Kristjani pa nimamo teh tabujev. Da je Evropa gospodarsko bolj razvita je v določeni meri tudi rezultat tega, da nimamo toliko takšnih tabujev, z laicizacijo evropske družbe, jih pa sploh nimamo več. Za Egipt in Kopte pomeni to, da so se kopti znašli v situaciji, tako kot nekoč v Evropi judje, da so se začeli ukvarjati s stvarmi, s katerimi se muslimani niso hoteli, zbiranje in reciklaža odpadkov, bančništvo in še polno drugih zadev. Zato so kopti s časoma postali relativno dobra organizriana družba in imajo zelo močan ter bogat sloj, ki pa večinoma živi v tujini npr. ZDA. to jim muslimanska večina v Egiptu seveda zelo zameri.

  57. 57
    čarli
    12/02/2011 ob 2:32 PM

    @Et Tarik

    Sam menim, da proces demokracije ni nikoli zaključen;) Tudi v Evropi imam sedaj več fašizma kot pa resnično demokracijo. To je pač posledica, ker je demokracija teror večine in se ne dela na soglasju. No vseeno je dosti boljše kot teror manjšine oz samodržca;)

  58. 58
    Rudolfin
    12/02/2011 ob 2:41 PM

    Ob vsem tem mi je prišla na misel ena zelo zanimiva, skoraj kuriozna zgodba, s katero so bo najverjetneje moral ukvarjat tudi bodoči parlament. Kopti so v preteklosti redili prašiče in sicer kar na strehah svojih hiš, da ne bi to slučajno pohujšalo njihove muslimanske sosede. Če se prav spomnim, jim je to Mubarak pred leti prepovedal zaradi higienskih vzrokov in takrat se je nekako končalo tudi tisto krhko zavezništvo med Mubarokom in kopti, saj so svinje tako rekoč njihovi ljubljenčki. Me prav zanima, kako se bo rešil problem reje svinj v Kairu in Egiptu. Na takšnih in podobnih malih problemih sobivanja se bo v končni fazi pokazala sposobnost egipčanov za demokracijo.

  59. 59
    batabata
    12/02/2011 ob 3:09 PM

    Rudolfin,

    Bi samo rada povedala, da se motiš pa ne samo o tem, da imamo muslimani “prepovedi”, ker po mojem mnenju to niso prepovedi. Tudi o razvoju in Islamu menim da se motiš, morda Islama ne poznaš dovolj dobro toda tudi zgodovinsko dokazano je, da Islam pomeni razvoj. V Evropi je lep primer Španija, seveda Islam pomeni razvoj če ni zlorabljen, kot je to v sedanjih časih…

    Predvsem pa pravi Islam pomeni pravično družbo. Vsaj jaz ga tako vidim.

    Motiš se po mojem mnenju tudi o koptih. Kopti niso primerljivi z evropskimi kristjani. So veliko bolj verni… Vera pa seveda tudi za njih pomeni “omejitve”…

    Omejitve v islamu so meni logične in so omejitve, ki ne morejo škoditi nobenemu moralnemu in zdravemu človeku.

    Ampak lej, to so teme, ki vedno na koncu prinesejo slabo voljo…

    Sama vem zakaj sem izbrala islam namesto krščanstva. Ne čutim pa potrebe da svoja prepričanja in svoj prav vsiljujem komur koli. Vsak človek ima svobodno voljo in naj živi, kakor se mu zdi.

    Glede prašičev pa… Ministerstvo za zdravje je samo izdalo odlok, da prašiči, ovce, kokoši… pač ne pašejo v mesto in v stanovanjske objekte. Kar je itak večini “normalnih” ljudi popolnoma jasno…

    In zavezništvo Mubarak in kopti. Menim, da so bili v zelo dobrih odnosih tako z Hosnijem Mubarakom, še posebaj pa z sinom Gaamalom. In prav gotovo jih je veliko med njimi, ki se bojijo kaj bo sedaj ko je njihov zaveznik odšel…

    Sicer pa kot sem rekla, jaz se takih debat raje kar vzdržim…

    lp, bata

  60. 60
    batabata
    12/02/2011 ob 3:22 PM

    Sicer pa me nekaj zanima?

    Vre v Jemnu in v Alžiriji… kaj mislite ali bo tudi tam televizijska hiša AlJazeera 24 ur na dan dežurala z vsaj 10 novinarji na terenu, ki se bodo seveda sprehajali samo med protestniki ali pa jih snemali od daleč iz varnih balkonov? Bo tudi tam program namenjen samo tej temi?

    Pa da vidimo!

    Jaz sicer vem odgovor… ampak pustimo se presenetiti.

  61. 61
    Et Tarik
    12/02/2011 ob 6:10 PM

    Sabina, med arabskim prebivalstvom se je povrnil pogum ki so ga izgubili pred 60 leti, samozavest se med prebivalci krepi. Arabci so po vsem Bližnjem Vzhodu dobili ”učno uro” nasprotovanja in vztrajanja proti diktatorju, iz Egipta predvsem.

    Ne vidim razloga da tudi v Alžiru ne bodo uspeli odstraniti faraona ki se drži oblasti ob zelo veliki francoski podpori.

    Ob samem začetku protestov v Egiptu je El Kardavi dal sporočilo za javnost protestnikom, da je treba samo vztrajati, faraoni da so pa tolk šibki, iz bojazni do lastnega življenja, bodo na hitr zapustili oblast in zbežali iz zemlje.

    Povej da ni res. :)

    Oglej si posnetke na povezavah spodaj.

    http://www.islambosna.ba/index.php/component/content/21414?task=view

    http://www.islambosna.ba/index.php/component/content/21173?task=view

    http://www.islambosna.ba/index.php/component/content/20903?task=view

    Se je oglasil še kdo v arabskih državah javno podpirati protestnike v Tunisu in Egiptu, razen El Kardavi?

  62. 62
    Et Tarik
    12/02/2011 ob 6:14 PM

    Rudolfin, živali, še bolj živalske farme ne sodijo v mestih, zlasti velikih mestih kot so Kairo, Aleksandrija, Suec…….

    Kolk ti je znano ne vem, Kairo je poln ne samo prašičev, ampak tudi ovc, koz, oslov in ostalih živali.

  63. 63
    Et Tarik
    12/02/2011 ob 6:33 PM

    Rudolfin, ena dobra informacija zate, (še bolj pa za zabite, za ljudi z blindiranimi možgani, šoviniste, naciste, verske fanatike, sodobne križarske vojake, oziroma za vse ki spadejo v to skupno kategorijo v oklepajih, islamofobe).

    V Egiptu živi 10 % kristjanov od skupnega prebivalstva ki šteje cca 80 milijonov, koliko je od tega Koptov, koliko Grkov, pa mi ni znano, vem pa da je tudi Grkov veliko v Egiptu.

    Kristjanov je v Egiptu samo 10 %, kristjani pa imajo v posesti 70 % kapitala v privatnem sektorju v državi. A se bo prikazal spet nekdo ki se kao boji Muslimanske bratovščine? :)

    Sicer je v Evropi malo komu znano, da so Ktistjani, zlasti Kopti in Muslimanska bratovščina tradicionalno v zelo dobrih odnosih in sodelujejo na različnih ravnih.

    Naj mi kdo pove, če bodo demokratske države v Evropi, predvsem Nemčija, Francija, V. Britanija, kdajkoli dovolile takšno ali podobno sliko pri njih doma, v vseh omenjenih državah odstotek Muslimanov je podoben kot v Egiptu, cca 10 %, da bodo Muslimani obvladovali 70 % privatnega kapitala?

    LP vsem.

  64. 64
    Et Tarik
    12/02/2011 ob 6:53 PM

    Načela novinarskih hiš so ponujati sveže informacije med prvimi oz. biti prvi, da bodo gledane TV, saj od tega živijo, tako da verjamem da bodo tudi od tam poročali novinarji El Jazeere, od kje in kako, je odvisno od situacije na terenu, seveda če jim bodo faraoni dovolili vstop v državi. :)

    El Jazeera je osovražena TV med arabskimi faraoni.

    Vemo kako je iz Egipta poročala El Jazeera, vemo kako so poročale državne TV Nil in El Arabia. TV Nil je šele zadnji dan poročal kakšno je stanje na Tahriri trgu.

  65. 65
    ApolloApollo
    12/02/2011 ob 8:02 PM
  66. 66
    batabata
    12/02/2011 ob 9:28 PM
    1. Arabia ni državna tv.

    2. Moje vprašanje ni bilo če bodo poročali, kar itak da bodo… Moje vprašanje je bilo ali bo to ena in edina tema ki bo zavzela 24 ur programa na dan in ali bodo tako aktivni tudi tam, kot so bili v Egiptu?

  67. 67
    Et Tarik
    12/02/2011 ob 9:48 PM

    Sedaj te razumem Sabina, kaj misliš.

    Egipt je središče Bližnjega Vzhoda, Egipt je največja arabska država, Egipt je takoreči pionir panarabske revolucije proti faraonom. Strateški gledano je Egipt najbolj pomembna država na Bližnjem Vzhodu, zaradi Sueškega prekopa. To so razlogi da so o Egiptu poročali 24 ur.

  68. 68
    eop
    12/02/2011 ob 10:47 PM

    @E.T. Kopti so po izvoru iz Egipta, samo to vero so zadrzali. To NI isto kot priseljeni Arabci v EU. Statistika pravi, da jih je do 15 mio in koptsi jezik se prakticno ne uporablja, samo se pri bogosluzju.

  69. 69
    BraneC
    12/02/2011 ob 11:15 PM
  70. 70
    modri
    12/02/2011 ob 11:41 PM

    Ali je Savdski kralj Abdullah umrl ?

    Preberite si tukaj o tem na spodnjem linku:

    http://www.islamtimes.org/vdcc1sqp.2bq04 8y-a2.html

  71. 71
    fgghgfg
    12/02/2011 ob 11:45 PM

    kurc te gleda, baba paranoična

    na kozlanje mi gre, ko berem tvoje starejše zapise

  72. 72
    batabata
    12/02/2011 ob 11:50 PM

    eop,

    v Egiptu so Egipčani.Večina so potomci starih Egipčanov in so Islam sprejeli za svojo vero. Muslimani v Egiptu niso arabci. Parv tako so kopti potomci starih Egipčanov. To je dokazano z večimi znanstvenimi raziskavami moškega genoma.

    Prav zaradi tega se mi zdi, da so nekaj posebnega saj kljub verskim razlikam uspešno sobivajo…

    In ja se strinjam ne da se delat primerjava med Europejci in Arabci, ki pridejo v EU. Ampak lahko pa pogledaš Bosno kjer so prav tako prvoselci, ki so sprejeli Islam in kako jih okolica sprejema in kako so se oni vključili v okolico.

  73. 73
    batabata
    12/02/2011 ob 11:51 PM

    Modri,

    tvoj link ne dela :(

  74. 74
    batabata
    12/02/2011 ob 11:57 PM

    fgghgfg,

    ker ne želim nikomur nič slabega te lepo prosim če nehaš brat, da ja ne boš bruhal, ker ti lahko računalnik zariba.

  75. 75
    modri
    13/02/2011 ob 12:04 AM

    Še enkrat. Upam, da sedaj dela. http://www.islamtimes.org/vdcc1sqp.2bq048y-a2.html

  76. 76
    batabata
    13/02/2011 ob 12:11 AM

    BraneC,

    My intent here is not to point out the future difficulties that Egypt faces, no matter who is charge, but to use the change that happened there as emblematic of what we might expect elsewhere, especially in the financial markets.

    Točno tako ni važno, kdo bo na čelu Egipta, statistika ki jo je navedel v svojem zapisu pove vse. Sicer pa jaz bom tiho in si mislim svoje…nikomur ne mislim krasti sanj :)

  77. 77
    batabata
    13/02/2011 ob 12:28 AM

    Modri,

    vse je možno!Alahu Allem.

  78. 78
    Riki
    13/02/2011 ob 4:13 AM

    Et Tarik:”…, Egipt je takoreči pionir panarabske revolucije proti faraonom”

    Očitno ne, kakorkoli obrneš, pionir je Tunizija po kateri so se zgledovali v Egiptu. In tudi se še ne ve, če gre (ali bo šlo) za kakšno panarabsko revolucijo. In ali ni res, da se Egipčani nimajo za Arabce? Torej? Nije Musa ako je Kljusa.

  79. 79
    exp
    13/02/2011 ob 9:03 AM

    seveda sov Egiptu Egipcani :) ) To, da pa niso Arabci, pa ne razumem najbolje- Egipt je del arabskega sveta? Mislim, da bi morali biti tam (tudi) Arabci?

    Ne vem tocno, kaj mislis s to primerjavo z Muslimani v Bosni – seveda lahko razlicni narodi bivajo v sozitju, le nikogar od njih se ne sme ponizevati oz kratiti cloveskih pravic in je. Zato so mi vsec mesta kot so npr. NY, London ali npr Bruselj (tu sem trenutno), ker zivijo v njih vsemogoce nacije (in vere). Monokulture so zame manj zanimive in tam je tudi vedno vec problemov za drugacne.

    Glede na to, da imas piramide pred nosom, pa je to “must see”, zivis v eni od zibelk civilizacij in vse te mogocne lepote starega Egipta imeti “na dohvat ruke”, to je privilegij! Zavidam.

  80. 80
    Et Tarik
    13/02/2011 ob 11:53 AM

    eop

    [quote]@E.T. Kopti so po izvoru iz Egipta, samo to vero so zadrzali. To NI isto kot priseljeni Arabci v EU. Statistika pravi, da jih je do 15 mio in koptsi jezik se prakticno ne uporablja, samo se pri bogosluzju.[quote]

    Res je, Kopti so potomci starih egipčanov iz faraonskih časov, vendar Grki so priseljenci tako kot Arabci, Grkov pa je v Egiptu zelo veliko, če ne več kot Koptov.

    A bi to po tvojem pomenilo da je treba Grkom zmanjšati kapital?

    Zakaj v sodobni, demokratski Evropi muslimani ne bi smeli imeti več privatnega kapitala če si ga pošteno zasližijo z delom, vseeno če jih je 10 % ali samo 1%? Vseeno če so avtohtoni ali priseljenci.

  81. 81
    Et Tarik
    13/02/2011 ob 12:01 PM

    fgghgfg

    [quote]baba paranoična

    na kozlanje mi gre, ko berem tvoje starejše zapise[quote]

    Na Koroškem v Avstriji, svobodnjaki iščejo takšne kot si ti, lahko se jim pridružiš.

    Imaš pa še eno drugo varianto.

    Večina v Evropi ki razmišljajo tako kot ti, so šli na križarski pohod v Iraku in Afganistanu, lahko greš pomagati, pod pogojem če imaš dovolj poguma, ker se je veliko njih v krstah vrnilo nazaj.

  82. 82
    batabata
    13/02/2011 ob 1:55 PM

    exp,

    prehitro sem te prebrala in sem na hitro prebrala kot da si želel povedati, da so v Egiptu Kopti prvoselci in arabci priseljenci :)

    Ampak danes sem šla še enkrat prebrat in vidim, da nisi nič napisal v tem smislu in res ne vem kako sem včeraj brala :)

    Skratka jaz sem samo želela povedat da je v Egiptu kljub temu, da se smatra za Arabsko Republiko in del Arabskega sveta, večina ljudi originalnih potmcov starih egipčanov.Le da jih je večina sprejela Islam.

    Tako kot v Bosni. Muslimani v Bosni v večini niso Turki :)

  83. 83
    Et Tarik
    13/02/2011 ob 3:21 PM

    Riki

    [quote]Et Tarik:”…, Egipt je takoreči pionir panarabske revolucije proti faraonom”

    Očitno ne, kakorkoli obrneš, pionir je Tunizija po kateri so se zgledovali v Egiptu. In tudi se še ne ve, če gre (ali bo šlo) za kakšno panarabsko revolucijo. In ali ni res, da se Egipčani nimajo za Arabce? Torej? Nije Musa ako je Kljusa. [quote]

    Pa niso pionirji samo prvi, tudi drugi se štejejo med pionirje.

    No problem, samo da razmišljomo v isti smeri. :)

  84. 84
    Et Tarik
    13/02/2011 ob 3:24 PM

    modri

    [quote]Ali je Savdski kralj Abdullah umrl?[quote]

    Savdski kralj Abdullah je umrl še tistega dne ko se je rodil, le da on tega ne more dojeti.

  85. 85
    exp
    13/02/2011 ob 9:34 PM

    ja, tako je bilo misljeno in zdaj malo bolje razumem. Drugace pa ja, vseeno kdo si, kaj sim kje si, glavno je, da si clovek. Da si nad barvo koze, vero, itd..

    @ ET: nisi razumel kot je bilo misljeno, in nic nisem govoril glede tega, da je prav ali narobe kdo ima vecino kapitala..res pa je, da je vseeno zanimivo to v Egiptu. Slišal sem. da so Kopti večinima zelo premožni, veliko jih ima letne rezidence, bogastvo..

    Glede na danes videna poročila zaenkrat še ne kaže.da bo kmalu vse rešeno, žal.

  86. 86
    Et Tarik
    14/02/2011 ob 1:10 AM

    exp

    Ti je kaj znano zakaj krščani v Egiptu imajo več privatnega kapitala kot pa muslimani?

  87. 87
    exp
    14/02/2011 ob 8:50 AM

    @ ET Ne, ne poznam tocnega odgovora, pa sem prebral kar veliko clankov na to temo, zelo razlicne razlage. Verjetno drzi, da jih je vecina zelo uspesnih podjetnikov (beri draguljarjev), z zelo dobro izobrazbo, pa do takih razlag, da so povezani z Mubarakom, Izraelom, Vatkianom..nekatere razlage pravijo,da so zelo dolgo v Egiptu, nekatere, da nic dalj kot drugi Arabci in Grki. Skratka, neenotne informacije. Naj še kdo razjasni, po moznosti z verdodostojnimi viri.

  88. 88
    Et Tarik
    14/02/2011 ob 11:10 AM

    Po koncu prve svetovne vojne so Egipt okupirali Angleži. Da bi dobili zaveznika na okupiranem področju, začeli so vlagati v tamkajšnje krščane. Dajali so jim kredite, nepovratna sredstva, izgradnjo objektov za Angleže in potrebno infrastrukruro v državi so zaupali krščanom, potpirali so jih tudi pri zunanji trgovini, pomagali so jih pri ustanovitvi bank in ostalo.

    Angleži so odšli, krščani so obdržali denar.

    Koliko je res ne vem, naj bi Angleži finančno podpirali krščane nekoliko časa tudi po odhodu iz Egipta.

Komentirajte

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

blank