Končno se bodo stvari začele premikati…

Predsednik Mubarak bo baje odšel še nocoj!?

UPDATED – POSODOBLJENO

Ob 21.54

Nestrpno čakam njegov (Mubarakov) govor…

Ob 22. 25

Vmes ko še, kar čakamo in nam naša narodna televizija predvaja promo spote za Egipt, ne pa kar se v resnici dogaja le par sto metrov stran od njih, naj napišem nekaj misli…

Ogromno ljudi je na Tahrirju in okolici in če se vse ne konča danes, če Predsednik Mubarak ne bo odstopil, potem  bo jutri res na miljone Egipčanov na ulicah Kaira.

Egipčani s katerimi imam opravka v vsakodnevnem življenju so danes že skoraj vsi odločeni, da mora it in pika.

Aha sedaj so nam celo na nacionalni tv pokazali Tahrir tak kot v resnici je. Se pravi poln ljudi.

Skrataka upam, da bo res odstopil in da niso vse samo govorice!

In čakamo in čakamo…

Ob 22.36

Če smem samo povedat. Osebno se malce bojim, da predsednik Mubarak ne bo povedal, tistega, kar Egipčani pričakujejo…

In pa če bo odstopil bo prav zanimivo videti kaj bodo protestniki naredili, saj, presednika Mubaraka se bodo morda znebili ampak vsi njegovi ljudje z Omarjem Sulajmanom na čelu ostajajo??!

Morda nam bo Predsednik  samo spet malo na dušo popihal, ampak to enostavno ne bo več palilo. Jutri bo prav gotovo če ne odstopi na ulicah ogrooomno ljudi, največ do sedaj.

Ob 22.58

No, kaj sem vam rekla!

Pa to je res za zjokat… ampak res! :(

Nimam komentarja!

Ne bo odstopil!!

Ob 23.03

Nimam besed…

Ob 00.15

Rabila sem eno uro, da se spravim k sebi. Sem pač precej čustveno bitje. Zraka sem se nadihala toda misli mi še ne delujejo.

Tu so samo čustva močnega razočaranja.

Kljub temu, da sem od ponosnega in arogantnega Mubaraka rahlo pričakovala prav to, kar se je zgodilo…sem vse eno upala.

Res nimam besed!

Ta človek očitno ne ve kaj se dogaja? Morda mu sadijo rožice ljudje okoli njega? Morda se mu nihče ne upa povedati resnice?

Podpora mu vsak dan bolj pada, če sem še par dni nazaj napisala, da Egipčani ne podpirajo protestnike.

Bi danes lahko napisala, da Egipčani res VSI želijo, da oddide.

Ni jih več strah kdo jih bo vodil in kakšna bo prihodnost. Združeni so, da je čas za Mubaraka, da oddide.

V strahu sem kaj bodo prinesle naslednje ure in dnevi.

Koliko ljudi bo še moralo umreti?? Kako dolgo bo še Egipt tonil?

Sedaj samo še čakam, da padejo telefonske linije in internet in,da na Tahrirju izklopijo elektriko in potem…jutri trg Tahrir prazen.

Sploh si ne upam pomislit, kaj vse se lahko zgodi!

Popolnoma sem razočarana in nimam besed. Vsi smo se veselili, da bo tega končno konec.

Vsi smo upali, da danes pa bo. Še posebaj, ko smo zvedeli, da je vrh vojske imel sestanek brez Mubaraka na čelu. To je bilo sporočilo! Če Mubaraka ni tam, ga najverjetneje ne smatrajo več kot vodjo in ko smo izvedeli, da bo Mubarak zvečer govoril so se kar hitro razširile govorice, da bo odstopil.

Nekateri so se veselili a nekateri smo se bali, da informacija ni 100% resnična.  Na politiko se ne razumem toda predsednik Mubarak je aroganten in ponosen možakar in težko verjetno se mi je zdelo, da bo kar tako odšel… čeprav je kazalo, da ga vojska ne podpira več.

Sedaj pa v strahu čakam jutrišnji dan…

Kaj bo naredila vojska?

Mubarak ali miljoni Egipčanov? A je sploh treba razmišljat…

En človek ali ostalih skoraj 90 miljonov?!

Saj vem, da pravijo, da ima narod vedno takega voditelja kot si ga zasluži. Ampak Egipčani si tega RES NE zaslužijo!!

 Ob OO.45

NA TV NE POVEDO AMPAK VSI SMO DOBILI SMS (preko internetnega ponudnika)  OD VOJSKE, KI PRAVI, DA SE DOGOVARJAJO IN BODO V KRATKEM PODALI IZJAVO !

“Name: ArmedForces Content: القوات المسلحة المجلس الأعلى للقوات المسلحة مجتمع حاليا لدراسة الموقف وسيعلن بيان هام للشعب.

Time: 11/02/2011 00:12:01″

Naj se veselimo?

Se bo vojska le končno postavila na stran ljudi?

Ob 1.20

Na nobeni tv postaji nisem zasledila, nič o tem sporočilu?

Se sedaj vrh vojske prepira, kaj bi bilo dobro narediti?

Nisem politik nisem vojak ali general, ampak mislim kaj imaš za mislit? Lepo naj mu povedo da je čas za penzijo napočil sedaj ta moment!

Če ne bodo do jutri opoldne kaj naredili bo jutri res lahko krvav dan!

 Ob 2.55

Očitno tista izjava za javnost s strani vojske, ki naj bi bila podana v kratkem ne bo v kratkem po evropskih merilih, temveč v kratkem po egipčanskih merilih…

Tako, da se meni ne da več čakat.

Itak se mi od razmišljanja že meša in na pamet mi prihajajo ideje kot sem jih navedla spodaj v komentarjih pod št. 65 in 67… ( morda smo priča finemu prevzemu oblasti z strani vojske? )

Lahko noč.

Petek 11. Februar 2011

Ob 12.oo

Izjavo smo končno dočakali. In… Nič novega.

En kup balasta in pa obljuba, da ne bo aretacij predstavnikov protestnikov, da bo urgentni zakon, ki je veljal skoraj 30 let ukinjen ko bo čas zato…

Nič o predsedniku, nič o tem kaj naj pričakujemo!

Sedaj bo čas molitve in potem bo ogromno ljudi na ulicah…

 

  • Share/Bookmark
 


Komentarji

  1. 1
    Et Tarik
    10/02/2011 ob 6:07 PM

    Mash’Allah, elhamdulillah:)

  2. 2
    batabata
    10/02/2011 ob 6:09 PM

    Samo upam, da ni kak trik in da bo res šel inšallah.

  3. 3
    DajanaDajana
    10/02/2011 ob 6:10 PM

    Pred enim tednom, ko so te drugi pošiljali domov, sem ti rekla, da ostani, da se bo vse uredili. V resnici si nisem mislila, da bo tako hitro. Samo želela sem si. ;)

  4. 4
    DajanaDajana
    10/02/2011 ob 6:10 PM

    … ko so te drugi pošiljali v Slovenijo…

  5. 5
    Et Tarik
    10/02/2011 ob 6:10 PM

    Sedaj so na vrsti Sirija, Alžir, Jemen, Libija, Jordan, vsi ostali pa v tretjem krogu.

    Faraonom ibn Saud se že tresejo kolena.

  6. 6
    čarli
    10/02/2011 ob 6:11 PM

    Ja cnn poroča da bo odšel. Upam, da to prvi korak v pravo demokracijo v Egiptu;)

  7. 7
    DajanaDajana
    10/02/2011 ob 6:12 PM

    Ni trik, zakaj vedno pomislimo na to. :cry: Predsednik Mubarak je časten človek, ki ljubi svojo domovino in svoje državljane. Ja, delal je napake. In ja, niti slučajno noče narediti nekaj, da bi bilo še več žrtev.

    Ampak… programirani smo na to, da vedno mislimo, da nam mora iti slabo ali da bo kakšen trik ali… Zakaj bi bil trik. Odslužil je svojih 30.let in rad bi v miru umrl. Saj ni noben kriminalec. Samo človek je, ki je delal napake.

  8. 8
    Et Tarik
    10/02/2011 ob 6:13 PM

    bata [quote] Samo upam, da ni kak trik in da bo res šel inšallah. [quote]

    Ne, ne, brez inš’Allah. Vztrajali bomo dokler faraon ne pade.

  9. 9
    batabata
    10/02/2011 ob 6:13 PM

    Dajana, saj morda ta hujše šele prihaja…kdo bi vedel, kaj imajo za bregom.

    To, da odhaja smo razbrali iz izjave za javnost od predstavnika vojske.

    Upam, da ni vse skupaj kak trik!

  10. 10
    DajanaDajana
    10/02/2011 ob 6:15 PM

    Zakaj bi kaj hujšega prihajalo? Zakaj? Kaj ste pa naredili, da bi morali dobiti nekakšno kazen? Ne razmišljaj tako. Vedno pričakuj NAJBOLJŠE. In potem se bo tako tudi zgodilo. ;)

    Jaz sem zate in za Egipt pričakovala najboljšo varianto. ;)

  11. 11
    DajanaDajana
    10/02/2011 ob 6:19 PM

    Bata: Vedno se zgodi, kar pričakujemo. Vedno. ;) In pri tolikih ljudeh, ki si želijo, da Mubarak gre in pride nekdo, ki je krojen po njihovih željah enostavno ne more iti nič narobe.

    Tako je bilo s slovensko vojno. Trajala je deset dni. Enostavno nismo mogli verjeti. Problem je bil kasneje, ko se je izkazalo, da sprememba režima ni prinesla nič. :cry:

  12. 12
    batabata
    10/02/2011 ob 6:19 PM

    Inšallah Dajana, da imaš prav!

    Med ljudmi so se namreč te dni širile take zgodbe, da me je postalo prav strah za ljudi na Tahrirju in za prihodnost Egipta..

    Res samo upam, da je res da odhaja in da bo šlo na bolje..če pa je kradel in naredil kaj protizakonitega naj mu omogočijo pošteno sodboo.

  13. 13
    Et Tarik
    10/02/2011 ob 6:27 PM

    Počakajva še mal, preveč je tujih dejavnikov ki niti sami ne vedo kaj naj bi, ne paše jim samostojen in demokratski Egipt, Amerika, Izrael, Evropa, vendar časi se speminjajo. Amerika in Evropa bosta morala popravljati lastne napake, kajti Kitajska počasi osvaja Afriko in Azijo, Turčija pa na veliko trka na velika vrata gospodarsko najbolj razvitih držav in se počasi uveljavlja kot pomemben dejavnik na Bližnjem Vzhodu, Američanom in Evropejcem od cele pogače, jima ne bo ostal niti košček, se bodo morali zadovoljili z njihovim ”zelo pomembnim zaveznikom in strateškim partnerjem”, z umetno okupatorsko državo, Izraelom.

  14. 14
    jest
    10/02/2011 ob 6:37 PM

    No kaj sem ti rekel?? Da bodo veliki zadevo napedenali tko kot bo njim prav. Fotra v pokoj in na obast še hujšega diktatorja UDBAŠA. In spet bo en narod jokal za prejšnim diktatorjem. Vedno ista pesem. Skratka obeta se vam Mubarak nostalgija podobno kot pri nas titoyunostalgija. Važno, da bo konec in boste lahko naprej živeli mirno kolikor bo mogoče glede na udbovski prevzem oblasti.

  15. 15
    batabata
    10/02/2011 ob 6:42 PM

    Jest, ja točno tako, kot si napisal kaže trenutno.

  16. 16
    DajanaDajana
    10/02/2011 ob 6:50 PM

    Tudi, če bo tako, kot pravi “jest” je bolje kot demonstracije, nasilje itd.

    In zapomnite si: vlada smo mi! Ni nobene zunanje, vrhovne komande. To, kar pričakujemo, to dobimo. ;)

  17. 17
    Jorgovan
    10/02/2011 ob 6:51 PM

    @Dajana – 10/02/2011 ob 6:12 PM

    Hej, če si to spisala “s travco”, se takoj pridružim, pa ne zarad mnenja, zarad “travce”.

  18. 18
    jest
    10/02/2011 ob 6:53 PM

    Je pa še vedno bolje tako kot Bog nedaj ponovno kakšna vojna z Izraelom. Samo pa je folka!? Gledam na Skynews.Bo pa žur, ko objavijo, a?

  19. 19
    Suzana
    10/02/2011 ob 6:56 PM

    Brez zamere Dajana, kje pa ti živiš, da se imate tako lepo?! Bata, karkoli že bo, upam da se ta norija konča in kolikor toliko normalno zaživite naprej!

  20. 20
    DajanaDajana
    10/02/2011 ob 7:00 PM

    Jorgovan: Imam toliko integritete, da niti slučajno ne mislim “diskutirat” z nekom, ki mi razlaga, da sem jaz “nekaj narobe” naredila. :(

    Kaj si mi naredila? A misliš, da ne vem, kdo si?

    Torej… ne omenjaj me, prosim. :evil:

  21. 21
    batabata
    10/02/2011 ob 7:02 PM

    Jest,

    ja če bo šel in bo vse potekalo brez nasilja, bo žurka saj smo res skoraj vsi veseli.

    Vsi se veselimo nečesa novega nečesa boljšega…

    Kaj pa bo pa sam Bog ve?

    Bo boljše ali še slabše v vsakem primeru vsaj potem za slabo ne bo nihče kriv kot narod sam, ker kar si izbereš to imaš.

    Enako kot v Sloveniji… enkrat si imel en fajn blog na to temo, pa si ga žal pobrisal.

  22. 22
    Nekdo
    10/02/2011 ob 9:05 PM

    Ne vem zakaj tak pesimizem nekaterih: “spet bo vse isto ali pa še slabše”. Kaj je to v človeški psihi, da upa samo na “apokalipso”?

    Če si buden, potem gre lahko samo na bolje, če pa boš zaspal, potem boš ja, tonil počasi v slabše.

    Zato je treba ostat mentalno oster in buden. Nekje sem prebral eno modrost:

    “Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv – po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.”

  23. 23
    Nasmehec
    10/02/2011 ob 9:12 PM

    Se bolj poredko oglasam vendar tule se bom, blog pa redno berem. se popolnoma strinjam tukaj z Dajano. Bata, misli pozitivno, svet je pozitiven, mediji nas zadnje case prepletajo samo negativnost, zato ze nejaj casa ne gledam porocil in podobnih stvari. To te kar bombandira s temi stvarmi. Bata, tako kot vedno pravim, pravicno bo zmagalo na zlom. To pa da ostopi Mubarak, dam cisto prav. Kolikor berem je veliko naredil za Egipt. cas ej da ga bo nekdo nasledil, ko bo verjel v Egipt, bodocnost Egipta, ko bo dal vse svoje moci v to da se z lepo besedo z razumnostjo da doseci marsikaj. Zgodovina nas tako uci. Vse borbe so se koncale za pogajalsko mizo. Tako da draga Bata, misli pozitivno.

  24. 24
    eop
    10/02/2011 ob 9:32 PM

    mogoce gre v drugo rado, prvi komentar ali ni bil vsecen ali kaj? Pa se mi zdi, da nisem nic takega napisal, da bi koga zalil!

    Torej:

    Tudi jaz se bojim, da na pblast pridejo ekstremisti s seriatskim pravom ali pa kaksen drug, enako represiven rezim. Vsekakor se strinjam, da je super, ce zavlada mir, neka blaginja, ampak morala bi zavladati prava demokracija, ki pa je danes itak nikjer ne poznamo. Nikjer in zal. Ampak, vsaj, da je malo podobno demokraciji, da te ne zaprejo, ce izrazis svoje mnenje.

    In ja, Dijana, mislim, da si utopicna in tudi malo sovrazna do drugace mislecih. Mislim, da se tega sploh ne zavedas. VEDNO je treba poznati VSA dejstva in okoliscine in SELE TAKRAT se lahko o zadevi sodi. Absolutno se NE strinjam, da so po tvojem vsi Slo hlapci, ceprav je res, da je veliko takih, ki so ovce in nimajo mnenja, hrbtenice itd. Vedno pa lahko najdes slabe lastnosti tudi pri drugih, tudi Srbih. To, ce pozitivno (in mogoce tudi nerealno) hvalijo vsevprek, tudi ni ravno pametno. Skratka, dobre in normalne ljudi najdes povsod in take je pac treba iskati.

    In kar misli si, da je dovolj, da si clovek nekaj zeli in bo tako. Ne vem, tisti, ki poznamo kaj zgodovine lahko ugotovimo, da dostikrat ni bilo tako. Pa saj ze spomin na fr.revolucijo razlozi, kaj bi bilo brez nje – se vedno bi do konca izkoriscali delavce, se veliko bolj kot jih. Pa kmecki upori, itd itd. Poznavanje zgodovine je kljuc do razumevanja sedanjosti. Za vse stvari.

    Najbolj smesni so mi taki, ki fanaticno ponavljajo svojo mantro in mislijo, da vedo vse, drugace mislece bi pa kar “adijo”. Mi je znano to od nekje…Pa brez zamere, moje lastno in nezaljivo mnenje, ce smem.

    Absolutno sem za pravico in postenost, socustvujem z dobrimi in normalnimi ljudmi, ki jim tirani ne pustijo dostojnega zivljenja. In tudi, VSE rase so mi vsec, v snovi smo vsi enaki, z enakimi zeljami in hrepenenji, vse ostalo pa zakomplicira politika, dosti tudi vera oz verske ustanove in pohlep kapitalizma.

    Lep pozdrav v Kairo!

  25. 25
    batabata
    10/02/2011 ob 9:41 PM

    EOP,

    jaz nisem nič brisala…

    To lahko veš, da če tistih komentarjev,ki so me žalili in mi celo grozili, da naj nas pretepejo in ne vem kaj še vse nisem brisala in še kar stojijo vsem na ogled, tudi kaj tako normalnega kot je tvoje pisanje, ki je pač tvoje mnenje in ne vsebuje res nič žaljivega ne bi pobrisala.

    lp, bata

  26. 26
    Rozalija
    10/02/2011 ob 9:59 PM

    ojlaaaaaa!končno še jaz in moje mnenje

  27. 27
    Rozalija
    10/02/2011 ob 10:10 PM

    Sem neskončno srečna da sem najdla tega bloga.Sledim razmeram v Egiptu in komaj čakam da se vse reši brez dodatnih žrtev ali kaj podobnega.Že lani sva hotela bivat 3mesece v Hurgadi pa se nam ni izšo,zato upam da se bo letos ,in napeto čakam kaj bo z vsem skupaj.Zelo velik informacij sem dobila od tebe Bata in hvala ti za te.Bila sem že večkrat v različnih krajih v Egiptu in mi je všeč,zato bi se kar za par mesecev ko je tukaj zima preselila tam doli.Hvala za informacije in naj se vse reši vsem vam v prid.Pozdrav za tebe in vso tvojo družino.

  28. 28
    fuga
    10/02/2011 ob 10:19 PM

    Ja, mi bi mu loh podarili Falcona za uspešno tridesetletno vodenje.

  29. 29
    Kara
    10/02/2011 ob 10:22 PM

    Bata, tudi jaz komaj čakam, da nam napišeš, da se je poslovil in se agonija konča. Rada imam Egipt in egipčane in vam vsem želim vse dobro.

  30. 30
    jest
    10/02/2011 ob 10:46 PM

    Zdaj je pa že DOSADAN ta mubarak! cel svet čaka ta njegov odhod v penzjon! :) zdej ga mamo pa že mi poln kufer. kolk ga morte met šele vi tam? s čim se pri vas nazdravlja?? jest bom pirček ofnal k se spoka. evo ga pravljičarja.

  31. 31
    Žogca
    10/02/2011 ob 10:55 PM

    Do zdaj slišano mi ne diši po odstopu.

  32. 32
    ApolloApollo
    10/02/2011 ob 11:01 PM

    Ne bo še zabave danes. Bi bilo prehitro. A bo kmalu verjetno na tistem zdravljenju v Schwarzwaldu, upajmo.

  33. 33
    jest
    10/02/2011 ob 11:03 PM

    Najboljši diktator je mrtev diktator(Romunija). OČITNO?

  34. 34
    Žogca
    10/02/2011 ob 11:04 PM

    “Ne bo odstopil!?”

    Ne vem, kaj ti gledaš, ampak CNN se je eno minuto nazaj tudi napisal, da ne bo odstopil. Pa saj je bilo jasno, ko je začel govoriti …

    Ampak zdaj se Wolf na CNN-u čudi, čemu se narod veseli, ker je njemu videti, da se veseli. Ampak novinar na trgu mu zdaj razlaga, da niso veseli, ampak jezni.

  35. 35
    mustang
    10/02/2011 ob 11:05 PM

    Jest bi bil vseen pripravljen na kako štalo. Tole vse se dogaja čist drugače, kot je kdorkol predvideval. Upam pa, da se motim, seveda. Vseeno, zgodovina je polna podobnih dogodkov, takih in drugačnih, katere lahko referenčno primerjamo. In to nam lahko pove, da se dogodki podobne vrste, prehodi iz diktature v “demokracijo”, več ali manj krvavo končajo. Vprašanje je le “how much blood will it take”?

  36. 36
    čarli
    10/02/2011 ob 11:06 PM

    Jao. Očitno bo morala vojska odstranit mubaraka. Sam očitno noče odstopit oz sploh ne razume situacije. Upam, da ne bo še kakšnih smrtnih žrtev zaradi tega.

  37. 37
    Kayx
    10/02/2011 ob 11:09 PM

    A se on tko totalno norčuje?

  38. 38
    Žogca
    10/02/2011 ob 11:09 PM

    Saj, mustang, ko sem jaz prižgala, so govorili o tem, da če ne odstopi, bo blood bath.

  39. 39
    helena
    10/02/2011 ob 11:12 PM

    Razočarana, nimam besed. Bog daj, da se razplete brez še več smrtnih žrtev.

  40. 40
    Žogca
    10/02/2011 ob 11:17 PM

    Menda (tako pravi CNN-ov reporter) protestniki vpijejo, da gredo pred predsedniško palačo.

  41. 41
    Et Tarik
    10/02/2011 ob 11:23 PM

    Svetovni policaji Američani, po moje so ukazali faraonu da mora ostati. Od izbruha protestov pa do zdaj so ga jenkiji ves čas podpirali, nobeno besedo od nobenega jenkija da faraon mora odstopiti.

    Zna biti še kaj drugega. Bog ve samo koliko denarja so judje plačali Američanom da faraon ostane.

  42. 42
    Clytie
    10/02/2011 ob 11:24 PM

    Draga Bata, potihem berem tvoj blog, ampak tokrat se moram oglasiti, da zaželim tebi in vsem tvojim vse dobro v naslednjih dneh in da se bodo stvari v Egiptu za Egipčane odvile čim bolj pozitivno na čim manj krvav način, čeprav kaže, da bo po tem govoru ljudem zavrelo, ker kritična masa je žal presežena. Upajmo, da se bo vojska postavila na stran ljudstva in ne bo ukrepala proti njim. Res vam želim, da se čim prej spet vzpostavi mir. Mi te bomo še naprej spremljali in če bo treba, tudi pomagali, samo sporoči in večina tvojih bralcev se bo zagotovo odzvala :)

  43. 43
    Mimo Grede
    10/02/2011 ob 11:25 PM

    Kolikor sem razumel pred pol ure, ni odstopil, ali pač?

    Še pripis: Dajana “To kar pričakujemo to dobimo.”

    Super floskula. Škoda, ker je realnost drugačna pa, če si še tak optimist. Pozitivne misli so dobre za motivacijo glave in pogum, a le, če se tisti, ki jih izreče, zaveda tega. Drugače je lahko manipulacija ali naivnost – odvisno od namena. Bajta se pa še vedno nebo sama od sebe postavla pa, če še tolk pričakujem. Tudi vsi ne bodo nikoli pošteni pa, spet, če še tolk pričakujem. Optimizem je najbolj zdrav, ko je zmeren, racionalen, v realnem okviru dojemanja različnih resnic in ločitev zrnja od plev – objektivnost.

  44. 44
    batabata
    10/02/2011 ob 11:29 PM

    Žogca,

    če bi lahko šli bi že šli… Saj se ne da sploh zraven priti! Varuje ga vojska.

    Dokler ga vojska varuje se ne da nič!

  45. 45
    Žogca
    10/02/2011 ob 11:34 PM

    Vidiš, tega pa nisi povedali, Bata.

    Zdaj pa še podpredsednik. Se mi zdi, da bom njegovo nakladanje kar preskočila, ker dvomim, da bo kaj bolj pretresljivega povedal od predsednika.

  46. 46
    Et Tarik
    10/02/2011 ob 11:39 PM

    FARAON NI ODSTOPIL.

    V GOVORU JE PONOVIL PREJŠNJE FARSE, DA IMA RAD EGIPT, DA IM RAD EGIPČANE, DA IMA RAD MLADINO KOT SVOJE OTROKE, PA JE TA ISTI FARAON V 30 LETIH FARAONSTVA, OROPAL EGIPT, EGIPČANE IN MLADINO.

    ČE IMA RAD EGIPT IN EGIPČANE NAJ JIM VRNE 70 MILIJARD NJIHOVIH DOLARJEV.

    KAKŠEN DŽAHIL FARAON. BREZ NOBENEGA SRAMU IN OBRAZA.

  47. 47
    DajanaDajana
    10/02/2011 ob 11:41 PM

    Ego. In slabi svetovalci. :( In ogrooomno denarja, ki ga ima v Londonu in v Švici. Zdaj samo upajmo, da se ne bo vojska spravila nad lasten narod.

    Pa tako sem mislila, da se bo zadovoljil z milijardo in se že enkrat spakiral. Madona, ko ljudje ne bi bili tako pohlepni. Pa saj ne more na oni svet vzeti denarja sa sabo. :cry:

  48. 48
    jest
    10/02/2011 ob 11:43 PM

    Tole pa ne kaže dobro. :( Tole zna bit pa klavnica. Gledam tegale vašega Ertla, nč ga ne štekam kaj govori, sam čutim, da je bolnik. Upam, da se motim. DRŽTE SE!

  49. 49
    Et Tarik
    10/02/2011 ob 11:44 PM

    tuja spletna stran neposredno :

    Posljednji update: 22:38

    22:38

    Omer Sulejman, zamjenik predsjednika Egipta, u svojoj konferenciji za štampu veliča svoga predsjednika, obećava promjene, demokratiju, stabilnost… i sve što je njegov šef obećavao trideset godina i što nije ispoštovao.

    22:36

    Omer Sulejman: Ovo su odlučujuće vrijeme za Egipat

    22:31

    Analitičari su šokirani izjavama Hosnija Mubaraka, koji je u svojim porukama govorio o njegovom emotivnom doživljaju kojeg osjeća prema svojoj zemlji i svom narodu, prema historijskim uspjesima Egipta i drugim događajima koji nemaju nikakve veze sa sadašnjim dešavanjima. “On je predstavio kao da prosvjednici traže ukidanje države, a ne odlazak njega sa vlasti.” – izjavio je Ahmed Kandil, novinar i publicista iz Kaira za Al Džaziru.

  50. 50
    Et Tarik
    10/02/2011 ob 11:47 PM

    Tuja spletna stran

    Iz minute u minutu

    22:44

    Tri miliona ljudi u Kairu u jednom glasu uzvikuje: Jedan, dva.. gdje je Egipatska vojska? – pozivajući je da se direktno umješa i svrgne s vlasti Mubaraka i njegovog zamjenika odmah. Također, upravo sada uzvikuju: Držat ćemo se zajedno dok ne padne režim!

    22:42

    Zamjernik egipatskog predsjednika Omer Sulejman je pozvao demonstrante da se vrate svojim kućama, a oni njemu odgovaraju: Omere, idi ti!!!

  51. 51
    kornilov
    10/02/2011 ob 11:48 PM

    Koliko je vreden en človek? Državnik, ki ne prevzame odgovornosti. Bata, si vedela, da so v Egiptu razglašene izredne razmere neprekinjeno že 30 let? Upam, da bodo čim prej preklicane. Mirno noč vam želim. Lp

  52. 52
    DajanaDajana
    10/02/2011 ob 11:49 PM

    @Mimo Grede: To kar pričakujemo, to dobimo. A moramo biti tudi vibracijski “match”. Naša želja se mora skladati s tem, kar hočemo imeti.

  53. 53
    Et Tarik
    10/02/2011 ob 11:53 PM

    Tuja spletna stran – Iz minute u minutu

    22:48

    Situacija na trgu Tahrir u Kairu je izuzetno napeta. Demonstranti su na nogama, a analitičari strahuju od mogućih nereda večeras u toku noći i sutra nakon džume namaza.

  54. 54
    Et Tarik
    10/02/2011 ob 11:57 PM

    Tuja spletna stran – Iz minute u minutu

    22:55

    Više od čeitir hiljade ljudi je trenutno pred državnom televizijom, a stotine hiljada je krenulo sa glavnog trga Tahrir prema zgradi televizije.

  55. 55
    Et Tarik
    11/02/2011 ob 12:20 AM

    Tuja spletna stran – Iz minute u minutu

    Posljednji update: 23:00

    23:00

    Barak Obama je pozvao savjetnika za nacionalnu sigurnost na hitan sastanak nakon što je čuo posljedni Mubarakov govor.

  56. 56
    batabata
    11/02/2011 ob 12:25 AM

    Kornilov ja vem za ta zakon. Katastrofa…

    Egipt je bil policijska država samo upam, da ne bo sedaj vojaška!

  57. 57
    Et Tarik
    11/02/2011 ob 12:28 AM

    Američani so zavezniki prekletega hudiča.

    Zna biti da so celo zadevo z arabskimi revolucijami zrežirali kar oni sami.

    Judje se bojijo za opstanek Izraela in so pripravljeni Američanom plačati velike količine denarja, da bodo zatrli revolucijo v Egiptu, prav tako Saudijci, emirji iz Emiratov, šejki iz Kuvajta, da se bodo obdržali na oblast, ravno to kar Američani potrebujejo trenutno najbolj, denar, ki ga nikoli niso potrebovali tako kot sedaj, v času največjega finančnega primanjkljaja v vsej zgodovini ZDA.

  58. 58
    Et Tarik
    11/02/2011 ob 12:39 AM

    Bojim se da bo nocoj teklo veliko krvi po Egiptu, predvsem Kairu.

    Molim Dragega Allaha naj v tem nemirnem času v Egiptu, pomaga Egipčanom do zmage in naj jih obvaruje pred faraonovimi morilci.

    Amin.

    Inš’Allah se bo vse mirno izteklo.

  59. 59
    batabata
    11/02/2011 ob 12:56 AM

    El Tarik,

    AMIN!

  60. 60
    Kayx
    11/02/2011 ob 12:57 AM

    No upam, da danes ne bo kakšnih večjih….groznih…dogodkov, ter da se čimprej in čimbolj mirno vse reši.

  61. 61
    Črt
    11/02/2011 ob 1:03 AM

    Vsi smo vznemirjeni zaradi dogajanj v severni Afriki. Star slovenski pregovor pravi: nobena juha se ne poje tako vroča, kot se skuha. Drugače rečeno: stvari se bodo umirile. Nihče pa se ni spomnil, da je v centru “revolucionarnega” dogajanja praktično povsem obkoljena država: Libija. Kaj menite?!

  62. 62
    Žogca
    11/02/2011 ob 1:22 AM

    Na CNN-u se že dve uri prepirajo o tem, kaj je pravzaprav pomenilo, kar je bilo izrečeno oziroma kako gre to prevesti, ker cel kup ljudi zatrjuje, da je pravzaprav odstopil, da je delegiral vso oblast, drugi, da je delegiral del oblasti. Skratka, lost in translation.

  63. 63
    batabata
    11/02/2011 ob 1:39 AM

    Žogca,

    povedal je kaj vse je naredil, kaj vse bo še naredil… povedal je zakaj se zavzema in da ne bo kandidiral septembra in da ga bo namestil od ljudi na novo izvoljen predsednik in povedal je da vse predaja v roke podpredsedniku Sulejmanu.

    Torej odstopil ni ampak vodil pa tudi kao ne bo več države?!

    Tudi na naši državni tv sedaj razpravljajo, kaj je sploh sporočilo?!

    Vsi smo namreč pričakovali, da bo govor nosil jasno sporočilo.

    Ne pa da je vse tako v meglo zavil.

    Torej povedal je: ” Sem predsednik ampak samo na papirju…”

  64. 64
    jest
    11/02/2011 ob 2:03 AM

    Pol je zdaj en tak egiptovski Kučanbarak.Nema ga ali stoji za svega. Loše vam se piše. :(

  65. 65
    batabata
    11/02/2011 ob 2:07 AM

    Jest,

    sej me bo imel kdo za zmešano, ampak veš kaj si jaz mislim. Mubaraka sploh ni več, ta govor je v naprej posnet… in tole je tak fini vojaški prevzem oblasti.

    Sedaj se kao dogovarjajo in potem evo jih vojska namesto Mubaraka.

    Saj vem, trga se mi že od vsega razmišljanja? :)

  66. 66
    čarli
    11/02/2011 ob 2:14 AM

    Ja dobro razmišljaš bata. Se mi je zdelo, da je bil enkrat narjen rez med govorom. To sem opazil, ko je kamera začela drugje snemat. In si mi je zdel čudno kaj je zdaj to. Tko, da tole tvoje razmišljanje zna biti celo resnično;)

  67. 67
    batabata
    11/02/2011 ob 2:30 AM

    Aha pol nisem še čist zmešana.

    Pomisli pred 18 dnevi protestniki ne bi nikdar sprejeli, da prevzame vojska…

    Sedaj bo pa izgledalo kot, da ga je vojska odstavila in jih bodo vsi slavili in obravnavali kot prijatelje…

    Mubarak pa sam Bog ve kje je?!

    Med tem ko se protestniki ukvarjajo s tem, da mora Mubarak it…se v ozzadju delajo Bog ve kakšni plani, Mubaraka pa mogoče sploh ni nikjer več.

    Jutri tudi če gredo do njegove palače… Okrog so barikade z bodečo žico ( videla, včeraj na lastne oči) potem pa še zid, ki je vedno tam in sicer cc 3,5 metra visok. In seveda povsod okrog ogromno vojske…

    In ko jim rata vse to premagat, ga pa morda sploh ni tam… Misija nemogoče.

  68. 68
    Et Tarik
    11/02/2011 ob 7:40 AM

    SIOL, četrtek 10.02.2011, 22:21

    “Svet je priča zgodovinskim dogodkom v Egiptu”

    Ameriški predsednik Barack Obama je dejal, da je “absolutno jasno”, da je svet priča zgodovinskim dogodkom v Egiptu in se zavzel za podporo demokratičnemu prenosu oblasti v državi, poročajo tuje tiskovne agencije.

    Podpora faraonskemu režimu.

  69. 69
    Et Tarik
    11/02/2011 ob 7:42 AM

    Ko je Omar Sulejman?

    Omar Sulejman, novi potpredsjednik Egipta, davnašnji je favorit Izraela, svakodnevno je bio na tajnoj, vrućoj telefonskoj liniji s Tel Avivom, kaže se u američkim povjerljivim depešama objavljenim na internet stranici Wikileaks.

    Izraelci su se opredijelili za Sulejmana, koji je i prije demonstracija u Egiptu imao velike šanse da naslijedi Hosnija Mubaraka na položaju predsjednika o čemu se razgovaralo s američkim funkcioneriam još 2008. godine. Kao ključna ličnost koja je učestvovala u mirovnom procesu na Bliskom istoku, on je jednom prilikom rekao da izraelski vojnici slobodno mogu da izvrše invaziju na Egipat da bi onemogućili “teroristima” Hamasa da švercuju oružje u susjedni pojas Gaze.

    I Sjedinjenje Države sve više vjeruju u to da Omar Sulejman, dugogodišnji šef obavještajne službe, može da preuzme ulogu posrednika između egipatskog predsjednika Hosnija Mubaraka i onih koji se zalažu za demokratiju u najmnogoljudnijoj državi arapskog svijeta. Međutim, iako je Sulejman prihvatljiv za SAD i Izrael, uloga posrednika mu je otežana zbog netrpeljivosti prema izvjesnim grupama egipatske opozicije, prije svega Muslimanskom bratstvu.

    Iz izvora bliskih Bijeloj kući saznaje se da Sjedinjene Države vide u Sulejmanu najbolje kratkoročno rješenje, jer omogućava i stvarne promjene i političku stabilnost, što je izuzetno težak zadatak s obzirom na to da praktično sve strane zahtijevaju Mubarakovu ostavku. O podršci koju Sulejman uživa u SAD najbolje svjedoče izvodi iz memoara Georga Teneta, direktora CIA, objavljenih 2007. godine pod naslovom “U središtu oluje”. “Omar Sulejman je dugo godina bio šef egipatske obavještajne službe. On je i general i obavještajac, ima kraljevsko držanje, vrlo je moćan čovjek, izuzetno odmjeren u izjavama. Odlučan je i šarmantan”, istakao je Tenet dok je pisao o bliskoistočnom mirovnom procesu. “Omar je iza kulisa uradio sve što je bilo u njegovoj moći da bi uspostavio mir između Palestinaca i Izraelaca”, dodao je.

    “Tako je bilo dok su Sjedinjene Države još uvijek bile angažovane u tom procesu. Tako je i sada, iako smo se mi odavno povukli iz njega. Kad niko nije pokušavao da stupi u kontakt s Hamasom, kad niko nije razgovarao s Palestincima, kad niko nije razgovarao s Izraelcima, kad niko nije iznosio nove ideje o tome kako da navedemo ljude da međusobno komuniciraju, Omar je bio na terenu rizikujući život”, nastavlja Tenet.

    Mnogobrojnim sastancima Teneta i Sulejmana prisustvovao je i John Brennan, tadašnji šef kabineta prvog čovjeka CIA. Brennan, koji je naučio arapski u Kairu, danas je savjetnik američkog predsjednika Obame za kontraterorizam i čovjek koji igra sve značajniju ulogu u konsultacijama Savjeta za nacionalnu sigurnost SAD koje se vode u vezi sa situacijom u Egiptu.

    Kao i stariji Mubarak, Sulejman je dostigao istaknuto mjesto u državi napredujući vojnom hijerarhijom do samog vrha. Put njegove karijere pratio je put egipatske političke historije. On se školovao na Vojnoj akademiji u Biškenku tokom šezdesetih godina, isto kao što je to radio Mubarak nekoliko godina ranije, da bi po završetku postao pješadinac. Onda je učestvovao u arapsko-izraelskom ratu od 1967. do 1973. godine kao štabni oficir. Kada je Kairo strateško savezništvo s Moskvom zamjenio Washingtonom, on se obučavao na specijalnoj ratnoj školi John F. Kennedy i centru Fort Breg tokom osamdesetih. Sulejman je nastavio s privilegovanim kontaktima sa zvaničnicima američke obavještajne službe i vojske, s kojima sarađuje najmanje posljednjih 25 godina.

    Kao prvi čovjek Muhabarata, Sulejmanov politički i vojni portfolio je ogroman. Egipatska obavještajna služba ima ovlasti koje su u SAD-u podjeljene između više agencija; obavještajnu CIA-e, antiterorističku ulogu FBI-a, sigurnosne dužnosti Tajne službe i visoku diplomatiju State departmenta. Ona je također nezaobilazan element u funkcijama koje su jedinstvene za autoritativne režime, kao što je nadgledanje egipatskog sigurnosnog aparata, gdje se traže znaci unutrašnjih pobuna. To je elitna institucija koja ima velik utjecaj na vladu, ali i u inostranstvu. Ona je dio i civilne, kao i vojne administracije. Naime, Sulejman je jedan od rijetkih egipatskih zvaničnika koji ima vojni čin general potpukovnika, a u isto vrijeme je i ministar u vladi, iako rijetko prisustvuje sastancima.

    Tradicionalno, identitet šefa egipatske obavještajne službe se drži u tajnosti. Ali nakon 2001. godine, kada je Sulejman počeo da preuzima ključne dosijee iz ministarstva vanjskih poslova, njegovo ime i fotografije su se pojavile u dnevniku “Al-Ahram”, koji je u vlasništvu vlade. On se čak pojavio na gornjoj polovini naslovne strane, što je mjesto koje je obično rezervisano za Mubaraka. Od tada, njegovi visoko profilisani zadaci su praćeni s velikom pažnjom, On je bio uključen u priče o građanskom ratu u Sudanu, rješavao je razmiricu između saudijskog kralja Abdullaha i libijskog lidera Muamera el-Gadafija nakon navodnog pokušaja Gadafija da smakne saudijskog kralja, a također je izvršio pritisak na Siriju da prestane s mješanjem u poslove Libana i da se udalji od Irana. Sulejman je također poznat kao ključni čovjek u CIA-inom programu “ekstradicije” osumnjičenih za terorizam. Egipat je bio jedna do najomiljenih destinacija CIA-e u tom programu, a Sulejman je lično prema svjedočenjima učestvovao u mučenju zatvorenika – jedan od njih je Australac egipatskog porijekla Mamadouh Habiba.

    Hamasovo preuzimanje kontrole nad Gazom je bio ogroman neuspjeh za Sulejmana, čiji su agenti, do tada, igrali važnu ulogu na toj teritoriji. Njegov pokušaj da pomiri Palestince, koji je završen u decembru 2008. godine, bio je također neuspješan, što je natjeralo pojedine diplomate da se upitaju da li je njegova reputacija ipak bila nezaslužena. Ali od posljednjeg sukoba u Gazi, Sulejman je ponovo dobio svoju poziciju. Egipat je iz tog sukoba ponovo izašao kao glavni medijator u bliskoistočnom mirovnom procesu. Magazin ” Foreign Policy ” ga je nedavno stavio na listu najmoćnijih ljudi iz sjene na Bliskom Istoku.

  70. 70
    maya
    11/02/2011 ob 8:19 AM

    Vsi smo s strahom zazrti v dogajanja v Egiptu. Mislim, da je prihodnost sveta v veliki meri odvisna od stabilnosti na Bližjem Vzhodu. Ne vem, kako ste Egipčani doživljali režim Mubaraka, ne smemo pa prezreti dejstva, da je prav ta režim zagotavljal dolgoletno stabilnost v tem delu sveta. Egiptu ne želim, da bi šel po poti, ki jo je z revolucijo pred več kot 30 leti izbral Iran (takrat Perzija). Iz najbolj razvite države tega dela sveta so se v trenutku prestavili 500 let v preteklost. Če je Egipčanom zgled Evropa, bi bilo prav, da spoznajo dejstvo, da tudi Evropa ni prijazna do vseh in zna biti bivanje pri nas za marsikoga zelo težko. Kljub demokraciji.

  71. 71
    Et Tarik
    11/02/2011 ob 8:30 AM

    Lep pozdrav vsem, kjerkoli ste in kdorkoli ste.

    Od začetka protestov v Egiptu, preden gremo spat, še zadnjič pogledamo če je kaj novega, ko se zbudimo smo takoj za računalnikom, v pričakovanju željenih novic, tako skoraj tri tedne, faraon pa noče oditi, ne samo zaradi sebe, pač tudi zaradi ostalih iz njegovega faraonskega režima, ki si želijo za vsako ceno obdržati se na oblasti in uživati v blaginji in vseh drugih ugodnostih, ki jim jo ponuja ta njihov faraonski režim, tudi po odhodu faraona.

    Oblast je sladka, za tiste na oblasti, zlasti v državi z diktatorskim režimom, kjer za vladajočo elito ne veljajo zakoni.

    Po drugi strani je Egipt strateško zelo pomemben da ga bodo evro-američani izgubili ispod nadzora, Suec, Izrael, nafta………je pa tudi država z največjim številom prebivalcev med Arabci.

    Veliko tujih dejavnikov vpliva na zadnje dogodke v Egiptu. Za ”demokratične” evro-američane, kontrola nad 80 milijonskim egipčanskim tržiščem, kontrola nad Suecom, kontrola nad Bližnjim Vzhodom, kontrola nad svetovnimi zalihami z nafto in zemeljskim plinom.

    Judovska skupnost si ne želi samostojnega in neodvisnega Egipta, kar avtomatično pomeni močan Hamas in velika podpora Palestincem v boju z judovskimi okupatorji Palestine. Sedanji režim judom omogoča blokado Gaze in pregon pripadnikov Hamasa, pod izgovorom da so islamski skrajneži.

    Ostali arabski režimi, faraonska familija ibn Saud, faraoni-emirji iz Emiratov, jordanski faraon, ki sicer ni niti močan, niti pa ima kakšnega splošnega vpliva med Arabci, faraoni iz Kuvajta, se dobro zavedajo da, če bo vstaja ljudstva v Egiptu uspešna, se bodo v kratkem zrušili tudi njihovi režimi.

    Današnji dan bo prinesel odločitev v Egiptu.

    Po vseh informacija ki jih je mogoče zaslediti, zgodila se bo vsesplošna vstaja in neposlušnost egipčanskega ljudstva. Če se bo zgodila, režim bo moral pasti, v nasprotnem, je za pričakovati krvav razplet in dolgotrajna državljanska vojna.

    Po moje, danes je usoda Egipta v rokah organizatorjev protestov v Egiptu.

    Kolk so pripravljeni iti daleč?

    Če so močni in nepopustljivi bodo vztrajali še naprej, če jih niso sinoči že polovili faraonovi zvesti psi.

    En moder islamski pregovor pravi :

    ”Reforma v eni družbi ne more uspeti, ker dobri nikoli niso bili številčnejši od zlobnih, razen v primeru, če so nosilci reforme čvrstega karakterja in jeklenega morala, njih nič ne ustavi na poti do reforme”.

    Iskreno upam da je organizatorjem protestov znan ta pregovor, ter da so patrioti in se zavedajo svoje moči in svojih prednosti.

    Egipt so Egipčani in ne pripadniki faraonskega režima.

    Mi, ki od zunaj spremljamo zadevo, ostane nam čakati in upati na željen razplet in zmago pravice nad krivico.

    Selam – mir.

  72. 72
    Nimrod
    11/02/2011 ob 8:33 AM

    Bata?

    Se ti ne zdi da je skrajni čas, da se res malo informiraš o tem kaj se zars dogaja? Ko si ugotavljala da je večina ljudi za Mubaraka, so vlade VSEH držav menile drugače. Novinarji Al Jazeere, CNC, NBC, Guaridna, Spiegel, …. prav tako. Mislim, no. Res želiš da tvoji otroci živijo v diktatorskem režimu ali vojaški diktaturi? Stopi ven iz te zlate kletke. Na ulico. Na cesto. Med ljudi. Daj svoj glas. Ali boš počakala pri zapečku, pa naj drugi ljudje (Egipčani) opravijo posel zate? Saj večkrat pišeš Egipčani so… Egipčani menijo, … Nikoli pa Egipčani smo …. Egipčanska slovenka ali slovenska Egipčanka? Če si se odločila tam živeti, delati in vzgraditi družino, je tudi čas da se vprašaš kaj Ti daješ Egiptu. In ne kaj Egipt daje tebi. Brez zamere. Se mi zdi da si dobra duša, ampak … Saj veš. Čič ne da nič. :-) Upam da boste vsi prešli skozi to boleče obdobje z čim manj bolečin in žrtev. In da bo prihodnost Egipta, tebe in tvoje družine svetla, svobodna in srečna. Verjemi mi. Ta dan, nas milijarde ljudi po svetu z upanjem zre v vas. Spomni se naših očetov in dedov. Golih rok so šli v boj za svobodo. Bata! Daj zgled. Ni res. Slovenci nismo bili hlapci in ne bojazljivci. Ko je bilo potrebno smo se uprli. Krivici, terorju. Saj ne rabiš s puško na koga. :-) Bog ne daj. Ti, prav ti znaš bolje.Z besedo. Z namsehom. Z rožo, ponujeno roko ali kosom kruha. Tudi to je boj.

  73. 73
    Nasmehec
    11/02/2011 ob 8:35 AM

    draga Bata verjemi v boljso prihodnost Egipta, tudi Bog je z vami, vam pomaga ob teh tezkih trenutkih…. osebno se verjamem v Egipt, v egipcane in Slovenke v Egiptu

  74. 74
    Toktok
    11/02/2011 ob 9:37 AM

    Dobro jutro Bata,

    Preberi si se enkrat moje vcerajsnje razmisljanje; By the way “oce domovine” je v SHR trenutno – njegova enesmerna vozovnica je pripravljena;

    Toktok 10/02/2011 ob 2:24 PM

    Boba razmislja pravilno, samo do takrat bo preteklo se veliko vode po Nilu, tudi veliko ljudi bo se umrlo.Zalostno da Egipcanska oblast z Mubarakom na celu ne misli popustiti in tako dnem za dnem unicuje Egipt.

    Danes se mnozice zbirajo tudi na drugih trgih, ne samo na trgu Tahrir. Tudi tujci so med njimi, prinasajo hrano protestnikom, ostajajo z njimi; po cesti delijo Egipcanske zastave vsem po vrsti. V nasem podjetju se je velika vecina Egipcanov ( to so ljudje, ki se niso strinjali s protestniki na zacetku nemirov) odzvala na pozive protestnikov in bo jutri na ulicah Caira s protestniki; Vecina hotelov in turisticnih podjetij je zacasno zaprtih vendar do sedaj nihce ni izgubil sluzbe, saj je vlada ponudila pomoc v obliki placila socilnega in zdravstvenega zavarovanja za zaposlene v turizmu. Seveda pa bodo zaposleni prejeli samo osnovno placo, ne pa tudi % od mesecnega prihodka in napitnine ki pa je bil vecji od osnovne place. Kaj lahko se zgodi, da bo vojska posredovala prav kmalu , da zadusi vse vecje mnozicne proteste in tako ohranila cast in oblast Mubaraku – kar pa bo pahnilo Egipt se v vecjo bedo.

    lp iz Egipta

  75. 75
    batabata
    11/02/2011 ob 9:55 AM

    Nimrod,

    vse skozi pišem tisto kar doživljam med egipčani in nikar me me primerjaj z novinarji ki poznajo samo relacijo Tahrir in potem ponoči varno spijo na Zamaleku ki je samo čez Nil!!!

    Nisem novinar in ne pridobivam informacij moj blog so moji občutki moja notranja zmeda in poskušanje razumeti..

    in pa opis življenja v Egiptu, ki ga prav gotovo ne živim v nobeni zlati kletki!

    Egipt imam rada in rada imam ljudi tu…

    NIKDAR, nikdar pa ne bom egipčanka!V moji krvi ni niti kaplje egipčanske krvi in nisem njihova in ne bom njihova…

    Slovenka sem.

    O tem koliko prispevam družbi v Egiptu in kaj dam in kaj ne dam pa mislim, da ti, ki me sploh ne poznaš nimaš najmanjše pravice govoriti.

    Pa brez zamere nazaj :)

    lp, bata

  76. 76
    batabata
    11/02/2011 ob 9:59 AM

    Tok tok,

    sem prebrala in z Bobo sem se tudi sama strinjala.

    Nadalje pa tudi pri nas je enako. Ljudje, ki so bili še tri dni nazaj proti protestnikom so se sedaj pridružili protestnikom.

    Trenutno pri nas vsi želijo, da Mubarak gre. Pa kot si opazila jaz tudi :) Čeprav jaz itak nimam prava glasanja in pač samo povem, če glih koga zanima.

    Greva danes na Tahrir?

    lp, bata

  77. 77
    mustang
    11/02/2011 ob 10:20 AM

    No, zgleda da bo štala, kot sem reku gor. Tole se res razvija čist po svoje. Mam občutek, da bi lahko tole še veliko bolj zakuhal, kot bi bilo “potrebno”. Američani mamo dol interesov na kubik, kar se vidi po nepredvidljivosti situacije. Sej z raznoraznimi Titoti na oblasti po svetu ni kej drugega pričakovat…

  78. 78
    DajanaDajana
    11/02/2011 ob 10:30 AM

    Bata: Nek pregovor pravi: ne dviguj svoje glave, če veš da padajo. Ne izpostavljaj se nevarnosti po nepotrebnem. Misli na svoje otroke.

    Mubarak pa bo odšel, ker ga nihče več noče imeti za predsednika. Vprašanje je samo, koliko žrtev bo moralo še za to pasti. :cry:

    Mene pa res zanima ena stvar: kaj ne obstaja kakšen voditelj izmed demonstrantov, ki bi se bil sposoben pogajati z njim? Kakšen človek s karizmo, ki mu ljudje zaupajo?

    Z Egom (=Mubarak) se je potrebno pogajati. Tako kot v “biznisu”.

    Daš vse karte na mizo in mu rečeš: Evo, če se umakneš po mirni poti, ti je zagarantirana mirna starost in življenje v Egiptu do smrti. Lahko pa se začneš braniti z nasiljem in povzročiš še več žrtev. V tem primeru lahko umreš in izgubiš vse bogastvo, ki si si ga nakopičil. In doživiš usodo tistih, ki niso hoteli oditi po mirni poti.

    Zdaj pa izbiraj.

    Najdite že ljudi, ki se bodo z njim pogajali! Jaz ne vidim v vseh teh demonstracijah nič drugega, kot kazanje moči z obeh strani. Oz. z Mubarakove je aroganca, strah in nepripravljenost na dialog, s strani demonstrantov pa agresija, naveličanost in nepotrpežljivost.

    Treba se je pogajati! Tudi če pride do nasilja, tudi če pride do vojne. Po vojni je vedno tako, da je treba narediti sporazum, kako se bo živelo naprej. Ker… vedno se živi naprej. ;)

    Zakaj potem spet pričakovati (nepotrebne) žrtve? :cry: Najdite svoje predstavnike in pojdite se pogajat z njim in mu povejte, naj odide v miru! Če je sploh še v Egiptu. Že včeraj so poročali, da ga mogoče ni več, pa tudi ti si rekla, da sumiš, da ga ni.

    Če pa je vojska prevzela oblast, pa se je treba pogajati s poveljnikom vojske! Vedno s tistim, ki je “taglaven”, ki ima v rokah državo ali vojsko, s katero je zaščiten.

  79. 79
    Toktok
    11/02/2011 ob 10:34 AM

    Hvala za “povabilo”, ( hahahahaha) ampak sem se odlocil da ne grem , namrec se vedno me niso prepricali da vedo kaj delajo. ( ne eni ne drugi); Kje hudica pa imamo nekoga, ki bi ne bil povezan s Mubarakom in bi lahko bil novi predsednik? To je namrec kar protestniki zahtevajo!

    Ne- Sulejman, Ne- Baradey Ne- M. bratje, Ne – ……

    To je tisto kar ti ponavljas ves cas – protestniki jasno vedo povedati koga in kaj nocejo, nimajo pa jasne ga odgovora ali pa vsaj “ideje” kako naprej po Mubaraku.

    Tako da bom lepo doma – in ne bom gledal TV, to pa priporocam tudi tebi;

  80. 80
    batabata
    11/02/2011 ob 10:39 AM

    Dajana,

    kaj čem pisat…

    Jaz itak nič več ne razumem.

    Saj nobeden ne!

    Nekateri si domišljajo da razumejo… :)

  81. 81
    DajanaDajana
    11/02/2011 ob 10:41 AM

    A obstaja kakšen “ljudski” človek, ki mu zaupate? Naj se gre pogajat z oblastniki!

  82. 82
    DajanaDajana
    11/02/2011 ob 10:42 AM

    Kaj je s tisto Asmo, al kako ji je bilo ime, ki je začela demonstracije?

  83. 83
    DajanaDajana
    11/02/2011 ob 10:43 AM
  84. 84
    batabata
    11/02/2011 ob 10:44 AM

    Tok tok,

    saj jo jaz tudi še nisem prižgala.Ker me res spet že glava boli od vsega skupaj.

    Bo pa Karmen v klepetalnici na RTV Slo. ob 12 po našem času..lahko jo greš kaj vprašat :)

    Ampak res zanimiv dan in zanimiva ura? Ravno ko se bo počasi začelo dogajat?!

    Kaj praviš?

  85. 85
    batabata
    11/02/2011 ob 11:05 AM

    Dajana,

    saj so se šli pogajat…

    Glavna in edina skupna zahteva, ki jo imajo vsi je da mora Mubarak odstopit sedaj takoj.

    Mubarak pa ne odstopi. Pravzaprav je pa ga ni trenutno :)

  86. 87
    Toktok
    11/02/2011 ob 11:13 AM

    Bata,

    Je “prenevarno” za Karmen da gre med protestnike. Zato bo lepo na varnem v “rezidenci”.

    Mogoce pa nebi bilo slabo ce bi jo obiskali. . . s kamero, pa da pokazemo kako slabo se godi nasim novinarjem – reporterjem v Egiptu.

  87. 88
    Jorgovan
    11/02/2011 ob 11:37 AM

    @Dajana – Kaj si mi naredila? A misliš, da ne vem, kdo si?

    Sem že mislila, da je to tvoj osebni blog, vsaj sodeč po zapiskih. Ne, nisem, tvoj nasprotni pol, niti nisem kaka bivša ali sedanja, tvojega sedanjega ali pač bivšega.

    Sem samo oseba, kateri so tvoji komentarji posploševanja šli v nos. Tudi sama posplošujem, tu ni nič takega. Problem se ustvari, ko primer tvojega posploševanja zajame tudi druge ljudi (nas), katere mečeš sem ter tja, opravičuješ pa s svojo preteklostjo. To pa ne gre. Ali govori v svojem imenu ali pa ne govori, drugače ti vedno vrnem komentar, valjda, saj imam vso pravico, tako kot si si jo sama vzela v roke. Če ne moreš, sprejeti komentarja ali pa kakršen koli feedback, ki ni po godu tvoji osebnosti, potem ti žal ni pomoči. Mar misliš, da na javnih spletnih straneh (dokler so javne, drugače naj jih pa zaprejo) vsakdo sprejema “hvalospeve” le enosmerno?

    Mislim, dokler bo osebno razmisljanje (premnogih posameznikov) takšno, kaj dalje (deloma) kot je situacija sedaj, niti ne bomo prišli.

    Vzemi “se v roke” ženska. Odpri se ljudstvu. Preveč zadržosti te “veže” iz preteklosti, bljižnje ali daljne.

  88. 89
    batabata
    11/02/2011 ob 11:39 AM

    Tok tok,

    če bi hotela bi nam že sama posnela, kako in kaj:)

    Med protestnike ji pa ni nujno it, ker se iz balkona na Zamaleku, ki je samo čez Nil vse lepo vidi…

    Se mi pa zdi, da se je tebi še bolj zamerila kot meni.

    Lej nima smisla, da se razburjaš. Enostavno ne glej Slovenskega Dnevnika… na CNN, BBC ali pa Aljazeeri boš vse zvedel pol dneva ali pa en dan prej.

    Lahko pa gledaš našo egipčansko nacionalno tv in kar naenkrat ni nobenih problemov nikjer :)

  89. 90
    mustang
    11/02/2011 ob 12:02 PM

    Dajana, mal preveč naivno opisuješ, kako izi se vse zrihta v visoki politiki z uporabo ljudi s “karizmo” in vsemi kartami “naenkrat na mizi”. Ne veš s kom imajo ti ljudje opravka, niti to, ali so Mubarak oz. vojska tisti, ki se jih karkoli sploh še vpraša kaj. Na svetu je le malo res neodvisnih držav. Na prste ene roke jih komaj prešteješ. Tako da bodo nažalost verjetno morali stvari urediti po poti, ki bo verjetno koštala več kot le (prazne) besede.

  90. 91
    DajanaDajana
    11/02/2011 ob 12:07 PM

    Jorgovan: Ne drzni mi dajat nobenih nasvetov. Na tem blogu ali kateremkoli. Ne drzni si omenjati mojega imena. :evil:

  91. 92
    batabata
    11/02/2011 ob 12:14 PM

    Toktok,

    jaz sem jo pa šla nekaj vprašat bomo videli kaj mi bo povedala :)

  92. 93
    batabata
    11/02/2011 ob 12:16 PM

    Izjavo vojske smo pa tudi končno dočakali in nič pametnega nam niso povedali.

    Očitno še vedno vojska stoji na strani predsednika.

  93. 94
    Et Tarik
    11/02/2011 ob 12:24 PM

    Tuja spletna stran – Iz minute u minutu

    Posljednji update: 11:13

    11:13

    U saopćenju vojne komande kaže se da će vojska ukinuti vanredno stanje kada se sadašnja situacija okonča. Ističe se također da će oružane snage zaštititi sprvođenje obećanih reformi, uključujući slobodne i pravedne izbore za predsjednika države. U saopćenju se zahtjevi demonstranata nazivaju “legitimnim” i kaže da se neće goniti oni koji su osudili korupciju i založili se za reforme.

    Vanredna ovlašćenja su u Egiptu na snazi od 1981. godine, kada je Hosni Mubarak došao na vlast. Krtičari vanrednog stanja godinama se zalažu za njegovo ukidanje, tvrdeći da je ono jedan od osnovnih uzroka kršenja ljudskih prava u zemlji. Mubarak je više puta obećavao da će ga ukinuti, ali to nije uradio. Uglavnom vojno saopćenje je razočaralo egipćane.

    10:55

    Izvještači iz Egipta javljaju da ka trgu Tahrir nadire sve više ljudi iz svih pravaca. Dopisnik Guardiana poručuje da će “tutnjava iz Kaira danas uzdrmati svijet”.

    Već sada je na ulicama prestonice mnogo više demonstranata nego u isto vrijeme prethodnih dana.

    Jedan bloger je napisao: “Mubarak neće podnijeti ostavku bez krvoprolića. Svaki pokušaj mirnog rješenja režim je odbacio i oni su rješeni da se do kraja bore protiv volje naroda.”

    Voditelj egipatske državne televizije upravo se izvinio gledaocima što u programu nema dovoljno gostiju, ističući da “niko ne može da uđe u zgradu, niti i nje da izađe“.

    Također tviteri javljaju da su u prekidu telefonske mobilnije linije, kao i da nije moguće uspostaviti međunarodne pozive. Jedan od tvitera izvještava kako će trg danas biti mali te će se okupljanja i demonstracije odvijati i van trga.

    09:43

    Demonstranti blokirali zgradu egipatske TV.

    09:27

    Šadi Hamid, direktor Istraživačkog centra u Dohi, na svom tviteru objavio je da se trenutno nalazi ispred predsjedničke palate i kako je čuo da vojnici upozoravaju demonstrante da su sad dio predsjednikove garde i da imaju naredbu da pucaju.

    09:05

    Major Ahmed Ali Shouman: Oko petnaest komandanata prešlo na stranu demonstranata i obratiće im se posle džume namaza. (Reuters)

    08:50

    Revoltirana opozicija priprema danas, poslije džuma velike demonstracije i obećava da će predsjednik ipak biti prisiljen da ispuni njihove zahteve. Narod se na internetu poziva na marš ka predsjedničkoj palati, koja se nalazi u kairskoj četvrti Masr el Gadida.

    U međuvremenu, oko dve hiljade ljudi uputilo se još noćas ka rezidenciji “El Urba”, koju čuva vojska i u kojoj živi prvi čovjek Egipta. Nekoliko hiljada demonstranata podiglo je imrovizovani logor ispred zidina palate, prenose agencije. Najmanje 10.000 ljudi okupilo se ispred državne televizije, a ka predsjedničkoj palati kreće se sve veća kolona Egipćana.

    Prema nezvaničnim podacima, Mubarak je već napustio zemlju, a njegovo obraćanje naciji navodno je snimljeno ranije. Neki izvještači su sinoć javili da je Mubarak otputovao iz prestonice i stigao u Šarm el Šeik u pratnji načenika generalštaba Egipta

    08:36

    Prema navodima El-Džezire vojno rukovodstvo je upravo imalo sastanak. Al-Arabiya navodi da se uskoro očekuje obraćanje vojske naciji. Nema zvanične potvrde ovih navoda.

    Mena prenosi da je vrhovni vojni starješina i ministar odbrane, feldmaršal Husein Tantavi jutros predsjedavao sastankom Vrhovnog savjeta Oružanih snaga i da će vojska izdati važno saopštenje upućeno narodu.

  94. 95
    Et Tarik
    11/02/2011 ob 12:26 PM

    Tuja spletna stran – Iz minute u minutu

    Posljednji update: 11:20

    Tokom današnje hudbe Jusuf el Karadavi je prozvao Mubaraka lično odgovornim za smrt demonstranata i pozvao vojsku da podrži revoluciju i poručio da mu je 30 godina vladavine dosta i da je vrijeme da napusti ‘tron’ , a također je pozvao demonstrante na mirne demonstracije.

  95. 96
    Jorgovan
    11/02/2011 ob 12:29 PM

    @Dajana – Ne drzni mi dajat nobenih nasvetov

    Enako pričakujem od tebe.

    @bata

    Mislim da informacije, kot so odstop, pa kasneje nič od tega, pa zopet pričakovanje, in zopet nič, “izludjuje” folk do onemoglosti.

    Ali je vprašanje časa gdaj bo nekomu resnično prekipelo? No … vsaj meni bi, slej ko prej.

  96. 97
    Toktok
    11/02/2011 ob 12:33 PM

    Hi Bata,

    “Joco” je vprasal Karmen kaj misli o trenutni situaciji in je odgovorila.

    “Egipt” je bil malo bolj provokativen in seveda tega vprasanja niso objavili in tudi odgovora ne.

    TO JE RESNICA – TAKO IZGLEDA NJENO POROCANJE!

    Se nihce mi ni povedal da ne more v predele Kaira kot so Giza, 6 Oct, Mokatam, Naser City, Heliopolis, da odleti v Luxor, Aswan in vprasa kaksno misljenje imajo ljudje tam o trenutnih dogodkih!

  97. 98
    mustang
    11/02/2011 ob 12:35 PM

    Uf, dotična, katere se mogoče sploh ne sme omenjat, je naredila kar opazen preskok iz zgornjega naivnega pozitivizma v stilu “Vedno pričakuj NAJBOLJŠE”.

  98. 99
    Toktok
    11/02/2011 ob 12:38 PM

    Resnicno nimam nic proti Karmen, ampak zelim si da je bolj objektivna, poda razlicna mnenja in poglede na trenutno situacijo, tako da bodo ljudje razumeli razdvojenost Egipcanov. Res da je vecina revnih in brez dela…….izgleda pa da bomo kmalu vsi revni in brez dela;

    ALI JE TO CILJ REVOLUCIJE?

  99. 100
    DajanaDajana
    11/02/2011 ob 12:38 PM

    mustang! Ljudje nismo brez moči! Ljudje nismo kar eni roboti! In veliko ljudi, ki mislijo enako je velikanska moč! ;) Egipt ima 80 milijonov prebivalcev. Od tega jih je mogoče en milijon za to, da se ohrani staro in da se nič ne spremeni. 79 milijonov pa je za to, da Mubarak gre. 79 milijon ljudi je velikanska številka!

    Vsakdo, ki ima vsaj dve sivi celici v glavi in ve, kaj se je dogajalo z ljudmi, ki niso hoteli iti z oblasti, pa je narod hotel, ve, kaj se lahko zgodi.

    Torej, Mubarak si lahko tudi misli, da bodo ljudje ponoreli, če ne bo odstopil in da ga lahko ubijejo.

    Torej… zakaj si ne bi rešil svoje kože in rešil, kar se še rešiti da, preden bo vse izgubil?

    Če bo ostal na oblasti, bo vse izgubil. Če pa zdaj gre, lahko pa še kaj ohrani in častno odide. Da ne govorim o tem, da se s tem preprečijo žrtve.

    Vedno, vedno (sem rekla vedno?), vedno se je treba v situaciji, ko gre za nek problem, kjer je vpeto zelo velčiko življenj pogajati.

    Kaj pa je sploh druga varianta? Demontsracije, demonstracije. Lahko Mubarak izgubi živce in ukaže vojski, da strelja na demonstrante. In imamo potem drugi Tienanmen. :(

    In kaj se zgodi potem, ko streljajo na demonstrante? Ljudje še bolj ponorijo. Mogoče vojska prestopi na stran ljudstva… Karkoli. Takega scenarija si ne želi nihče.

    Mubarak – bi moral zato, da se tudi zanj zgodi najboljša varianta – odstopiti.

    Demonstranti pa bi morali najti najboljšega med njimi, ki je brez strahu – lahko tudi žensko. ;)

    Sploh ni drugih šans kot pogovor. Za razrešitev kateregakoli problema.

    Prej, ko se pogovoriš, bolje je.

    Saj, kaj je naredil Mubarak včeraj? Povedal je samo svojo varianto, s katero se velika večina ljudi v Egiptu ne strinja.

    Naj demonstranti izoblikujejo svoj govor kot odgovor Mubaraku in naj ga – zaradi mene – predvajajo na youtube po internetu. Saj ni nujno, da se grejo ljudje pogovarjati z njim za mizo. Mubarak se gotovo nekje skriva. Torej… kako ga izbezati ven na pogajanja?

    Naj demonstranti jemljejo vse skupaj kot svojo zmago in naj vizualizirajo, kaj hočejo imeti. Ker “zmagali” bodo itak. Ljudje smo naše vlade. Gre samo zato, da se čimprej doseže to, kar si demonstrati želijo in s čim manj žrtvami.

    In potem bo Mubarak moral privoliti, saj itak ne bo imel nikogar več, ki bi ga podpiral.

  100. 101
    batabata
    11/02/2011 ob 12:51 PM

    Jorgovan,

    ja točno tako!Bojim se da se bo danes ljudem utrgal film.:(

    El Tarik,

    tudi naš Imam ima sedaj hudbo,tok se dere ampak ga ne razumem kaj pravi… Moram počakat, da se moški vrnejo pa da vidimo kaj bodo povedali.

    Tok tok,

    preberi kaj je odgovorila meni.Ona ne more iz mesta a jaz tudi tujka grem lahko kamor hočem. Včeraj sem se peljala čez 6 oktober bridge in če se mi ne bi mudilo bi šla dol na Tahrir… Skratka od medine el Naser pa do medine 6.of October me ni nihče nič vprašal.

    Škoda besed…

    Aja daj povej kaj pa tebe TokTok ali pa tvojo ženo kdo ustavi in kontrolira?

  101. 102
    Jorgovan
    11/02/2011 ob 1:00 PM

    @Dajana – 79 milijon ljudi je velikanska številka

    Koliko je pa neopredeljenih? A je to sploh važno, če se ideje o spremembah prično v večjih mestih? Razmisli.

    Demonstariranje teh ljudi ni zarad lepšega in “pašo oči”, imajo svoj razlog, in kup teh razlogov je blo lepo opisano na tem blogu. Mislim, da sprenevedanje oblasti in njenih “zaveznikov” je to kar priliva ogenj, in mislim, bože-nedaj, da bo lonec kmalu počil.

    Mislim, da bi Mubarak že davno sel, če bi “dobil” “zeleno” luč vseh “zaveznikov”.

  102. 103
    Hurghadar
    11/02/2011 ob 1:02 PM

    Ko so nam zaključevali počitniško stanovanje v Hurghadi je bila vsak dan rečena obljuba , da bo končano tomorrow ,ampak ta tomorrow je trajal in trajal kar nekaj časa in upam , da bodo pri vas spremembe today.

  103. 104
    Toktok
    11/02/2011 ob 1:41 PM

    Bata,

    Tocno tako kot pravis. Nikoli me ni nihce ustavil, kot sama ves moja zena ni muslimanka, pa nas nihce ne vprasa za dokumente, pregleduje nasih torbic ali kaj podobnega.

    No ja mogoce se bo to v vojnem rezimu spremenilo?

    Lp

  104. 105
    Et Tarik
    11/02/2011 ob 2:48 PM

    Tuja spletna stran – Iz minute u minutu

    Šejh el Mahallawi, imam Qaid Ibrahim džamije u Aleksandriji: Ako vam zaprijete s Amerikom i cijelim svijetom, ne slušajte ih!

    Posljednji update: 13:45

    13:45 Danski premijer pozvao Mubareka da odstupi “Ti si historija”

    12:52

    Četiri tenka i bodljikava žica nalaze se između demonstranata i kapije palate, a za sada nije poznato da li se Mubarak nalazi unutar zdanja.

    12:33 El Džezira prenosi da oko 100.000 demonstranata se uputilo prema predsjedničkoj palate Ras El Teen u Aleksandriji. Osim Kaira i Aleksandrije na nogama iSuez, Asyout, Al Mansoura …

    12:21 Džuma je završena i sve veći broj ljudi pristiže kako na trg Tahir tako i u okolne ulice. Oba glavna imama i u Kairu i Egiptu podržala su revoluciju, pozvali Mubaraka da odstupi, a također i vojsku da se pridruži i povinuje volji svog naroda. Imam džamije Qaid Ibrahim u Aleksandriji je uživo preko El Džezire održao hudbu (neko unutar džamije pozvao je El Džeziru tako da postoji audio snimak u kojem imam kaže kako Mubarakov režim nije podesan da vlada narodom, i da ne odustaju od revolucije koju cijeli svijet prati, da čak iako im zaprijete i Amerikom i cijelim svijetom da ne odustaju). U Suezu demonstranti preuzeli kontrolu nad vladinom zgradom prenosi Al Arabiya. Na Tahrir trgu okupljeni i dalje uzvikuju Erhal, Erhal (odlazi, odlazi)

  105. 106
    Et Tarik
    11/02/2011 ob 2:50 PM

    Tuja spletna stran – Iz minute u minutu

    Posljednji update: 13:50

    13:50 NBC prenosi da je Mubarak s porodicom napustio Kairo i da se nalazi u Šarm el Šeiku, istu vijest prenijela je i državna TV Izaela

    13:47

    El Džazira prenosi da je u Aleksandriji na ulicama oko 2 miliona ljudi

  106. 107
    Et Tarik
    11/02/2011 ob 3:32 PM

    Tuja spletna stran – Iz minute u minutu

    Posljednji update: 13:57

    Više od 50.000 demonstranata u Qina 490km od Kaira 13:53 Al-Arabiya potvrdila da je Hosni Mubarak pobjegao u Šarm-el-Šeik.

  107. 108
    Et Tarik
    11/02/2011 ob 4:03 PM

    ”Mubaraka si želi večina držav, samo Egipčani ne”

    Primož Šterbenc za POP TV

    ZDA so se morda odločile, da je bolje žrtvovati Mubaraka, kot pa tvegati velike spremembe v Egiptu, ki bi zmanjšale njihovo moč v regiji, meni slovenski strokovnjak za Bližnji vzhod Primož Šterbenc.

    V luči zadnjih dogodkov v Egiptu smo govorili s slovenskim strokovnjakom za Bližnji vzhod Primožem Šterbencem.

    Pravi, da si velika večina režimov v arabskem svetu želi, da bi predsednik Hosni Mubarak, katerega odhod je glavna zahteva protestnikov, obstal na svojem položaju. Egipt ima namreč v regiji osrednjo vlogo, zato bi lahko Mubarakov sestop z oblasti posledično vplival tudi na njih. Pri tem ne izključuje, da si savdski kralj Abdulah Mubarakovega obstanka želi tako močno, da mu ponuja dve milijardi dolarjev, s katerima bi podkupil vojsko, policijo, obveščevalne službe in birokracijo, in si z njihovo naklonjenostjo zagotovil obstanek na oblasti.

  108. 109
    Ljubljančan
    11/02/2011 ob 4:18 PM

    Drži se bata skupaj z družino!

    Selam za moža!

    Ljubljančan z družino, ki vas pozna :)

  109. 110
    Techka
    11/02/2011 ob 4:57 PM

    Se strinjam z Ljubljančanom. :-)

    Želim si, da bi se stvari hitro skristalizirale in bi potem spet lahko normalno zaživeli.

  110. 111
    Eta
    11/02/2011 ob 6:17 PM

    Pa je uspelo, Egipt je svoboden…Mubarak odstopil!! :)

  111. 112
    Et Tarik
    11/02/2011 ob 6:30 PM

    Elhamdulillah, Elhamdulillah, Elhamdulillah……….

    Od danes naprej bo Egipt ljudska država, konec faraonske države, faraona ni več.

  112. 113
    mumbly
    11/02/2011 ob 6:41 PM

    Bata. Sedaj pa je čas, da se pričneš pripravljati za hiter in varen odhod, če bo potrebno. Pred tedni te je zalotilo nepripravljeno, zdaj pa se za vsak slučaj pripravi. Če se bo poslabšalo, ti bo koristilo, če se bo pa izboljšalo, ti pa ne bo potrebno in ti zato ne bo nič hudega. Mubarak je odstopil in je vojska prevzela oblast. Zdaj je vprašanje ali bo vojska ravnala demokratično in bo uredila izpeljavo svobodnih volitev ali pa si bo vojska uzurpirala demokracijo in vam jo po svoje prodajala. Prvo in drugo lahko za sabo potegne poslabšanje situacije. V glavnem je tako, da je v politiki vedno glavna beseda – če. Lepo se imej in pazi nase.

  113. 114
    kobilicakobilica
    11/02/2011 ob 7:31 PM

    Bata…..

    evo… če človek verjame v Človeka, se mu dogajajo čudeži…

    upam da bo tebi in tvoji družini sedaj odleglo….

  114. 115
    Tomaž
    11/02/2011 ob 8:18 PM

    Kakšna svoboda? Oblast je v roke prevzela vojska… Odstavila vlado in parlament, samo vprašanje časa pa je kdaj bo nastavila svoje marionete.

  115. 116
    Nekdo
    11/02/2011 ob 8:20 PM

    Tam ob 00:15 si zelo jedrnato in iskreno napisala kaj je tvoj problem :) Preveč te čustva premetavajo.

  116. 117
    Špelca
    11/02/2011 ob 8:48 PM

    Tomaž … (Tomaž 11/02/2011 ob 8:18 PM) Ima čisto prav, nove marionete bodo nastavili, pa bo … In škoda je, ker se lahko zgodi, da bodo Egipčani zmanipulirani …

  117. 118
    batabata
    11/02/2011 ob 9:00 PM

    Špelca seveda ima lahko prav… tega me je strah.

    Ampak danes jim ne smem kazat kislega obraza in razlagat da demokracija ni tisto kar si predstavljajo…

    Danes se veselim z njimi…

    Zmanipulirani so pa že… smo pravzaprav z mano vred, saj vidiš kako me vse skupaj premetava gore dole levo desno, da sploh ne vem več kaj je prav in kaj ne in kaj naj pričakujem niti pri čem sem…

  118. 119
    batabata
    11/02/2011 ob 9:02 PM

    Nekdo,

    ja to je moj večni problem! :)

  119. 120
    batabata
    11/02/2011 ob 9:11 PM

    Ljubljančan,

    hm? Ne vem kam bi te dala… Ljubljana je velika ampak moža sem pozdrvaila!

    Techka,

    sedaj pa sam da se spet sestavimo… pa lahko prideta še en krog narest po Egiptu :)

  120. 121
    Ljubljančan
    11/02/2011 ob 10:38 PM

    Med muslimane. Med gradbene inženirje. S tvojim možem sva se pogovarjala o projektih, ko si rodila sina… Bil sem z ženo na obisku pri vas… Upam, da je sedaj lažje :) Ziher sedaj veš, kdo je? Sam ne pisat tukaj nikoli ne veš, kdo vse bere. :)

    p.s. Čestitke ob odstopu diktatorja!

  121. 122
    mweiss
    11/02/2011 ob 11:16 PM

    Ko spremljam tekoče družbene spremembe v katerikoli bližnjevzhodni državi se spomnim na vic, ki ga Branko Džurić pove v prvih kadrih filma No Man’s Land in gre nekako takole: »Znaš koja je razlika izmedju optimista i pesimista? Pesimist kaže, tako je loše, da gore ne može biti. A optimist kaže, o može, može.« In takšna se mi zdi (vseeno upam, da se motim) današnja pirova zmaga egiptovskega ljudstva. Ustvarili so se pogoji, za militantno vojaško diktaturo ali pa postopen prihod na oblast neke skrajno desničarske konservativne versko populistične skupine kakor je muslimanska bratovščina. V naslednjem tednu bo vse jasno in upam, da sem brcnil v temo. :)

  122. 123
    Et Tarik
    12/02/2011 ob 12:28 AM

    Evropski politiki preveč ustrahujejo prebivalce Evrope z Muslimansko bratovščino iz Egipta.

    Že več kot desetletje, prava kemijska formula za uspeh in zmago na volitvah v Evropi je Islamofobija(strah pred Islamom in muslimani). :)

    Ne vem če ti je znana una pesem od Bore Ćorbe,

    …………o kako je lepo biti glup……… :) .

    Selam(mir).

  123. 124
    mweiss
    12/02/2011 ob 10:54 AM

    Shalom tudi tebi (saj ne potrebuješ prevoda, a ne?). Ne bom se oziral na tvoje žaljivke ampak če že citiraš Boro, preberi celoten tekst. Govori namreč o ljudeh, ki se skrivajo pred dejanskim stanjem na katerega namigujem v zgornjem postu.

  124. 125
    Et Tarik
    13/02/2011 ob 11:44 AM

    mweiss

    Bodi bolj odkrit in povej kar misliš, želim da ugotoviva, ali je resnica žalitev.

    Prosil bi te če mi poveš kje sem to Boro(Toro) citiral?

    Es selamu alejkum.

Trackbacki

  1. Pošiljajmo dobre misli v Egipt! | dajana & co. -

Komentirajte

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

blank