Včeraj sem ravno Simonu pisala odgovor pa so nam odklopili internet!

Jaz se vam vsem, res zahvaljujem toda najbolje bo za vse, da počakamo par dni, da vidimo kaj bo. Če bo situacija taka, da bomo morali oditi vas bom prosila za pomoč.

Trenutno pa smo se skupaj, kot družina odločili, da počakamo če se bo zgodba razpletla!

Novinarji me bombandirajo, a sploh se ne zavedajo da imam trenutno miljon drugih stvari kot pa čas za njih.  Včeraj sta k nam hotela priti dva prijazna fanta Večera vendar se nista uspela prebiti čez barikade in sploh najti pogumnega taksista, ki bi ju peljal.

Kakšno je stanje , kaj govorijo ljudje?

Zmeda, velika zmeda. Protestnike so sedaj glasno okoli nas začeli podpirati tisti, ki pripadajo Muslimanski bratovščini, sicer že dalj časa vem da so pomešani med protestnike in da jih je tam na Tahrirju ogromno vendar ni varno da se izdajo.

Mubarak bi rad odšel, pravi, da ima dovolj 62 let v službi države.

Jaz v njemu še vedno vidim človeka in ga pač ne morem sovražiti, kot nekateri egipčani.

Nisem pa več zato, da ostane do konca mandata, saj je mrtvih in ranjenih dovolj!

Egipčani okoli mene pa kot že včeraj razdeljeni kot še nikoli. Večina jih verjame, da je to vse skupaj velika zarota od nekje zunaj in sicer zarota proti egipčanskemu ljudstvu. Sovražijo Aljazeero (arabsko verzijo kajti nagleške tukaj nihče ne gleda), ker po njihovem mnenju dela veliko škodo ljudem ko ne dovoli govoriti niti enemu človeku v podporo vladi in predsedniku. Kar naprej v eter govorijo klicatelji, ki pozivajo na trg Tahrir, pozivajo na proteste, pozivajo k nasilju in sicer v smislu boriti se moramo z vsem kar imamo pa tudi če so gole roke in to do smrti…

Potem pa je spodaj objavljena telefonska, kam lahko kdorkoli od nas pokliče in ko poskusiš klicati ti napiše napačna številka – številka ne obstaja! Vsi smo poskusili iz vseh možnih mobitelov in povsod isto.

Sedaj mi pa naj nekdo razloži kaj to pomeni?

Seveda sedaj vedno več ljudi verjame, da gre za zaroto v kateri naj bi sodeloval Katar. Katar in Egipt se namreč po domače povedano živa ne morta. Katarski princ (zato obstajajo posnetki) je  novinarju izjavil, da Al Jazeera lahko Mubaraka pospravi, kot bi trenil. Odtakrat je v Egiptu prepovedana in njihovi novinarji so preganjani. Saj vem ko te zadeve poslušam od ljudi ne vem več kaj naj si mislim.

Včeraj je bivši šef obveščevalne službe sedaj podpredsednik priznal, da o vsem tem kar se je zgodilo niso imeli pojma. Da so jih te protesti popolnoma presenetili in vse, kar se je potem zgodilo.

Pa se sprašujem kaka je to sploh mogoče?

Na tujih tv postajah kažejo samo izkaznice in neke dokumente, ki so jih zasegli ljudem, ki so se podali proti njim -protestnikom in naj bi bili policisti.

Pa ja jaz verjamem, da so bili med njimi tudi policisti, ampak vsi pa niso bili policisti kajti dan po predsednikovem govoru, ki verjamem da ne veste kako čustveno nabit je bil, ker ne vem kaj od tega kar je povedal so vam in kako so vam prevedli, so se na noge dvignili miljoni egipčanov.

Tisti dan smo vsi tudi jaz, za kar me sedaj mnogi lnčate v Mubaraku videli človeka, ki je tudi, kar nekaj naredil za Egipt. In ogromno jih je odšlo na ulice v podporo predesdniku, da naj dokonča mandat in naj mu dovolijo oditi v miru.

In potem na naši televiziji vidimo ljudi, ki so pod zaščito tako, da jim prikrijejo identiteto povedali, da so bili za to, da se to kar se je zgodilo šolani v Ameriki. Da je vse planirani in da so dobro plačani..

Sedaj mi pa povejte kako naj bo sploh kdorkoli od nas tu, ki nas šopajo iz ene strani iz tujine z enimi informacije in iz druge strani z popolnoma kontra informacijam, še ve kaj je res in kaj ni?

Meni je danes vse eno, kaj se bo zgodilo. Vsem nam je vse eno, vsi si želimo samo živeti v miru. A je to greh?

Tudi sem zasledila, da me je nekdo obtožil zaradi tega, kar sem napisala o egipčanih, da sem polna šovinizma in vzvišenosti do arabcov…

Oh, ya Rab (moj Gospodar), ko bi me ta človek vsaj poznal…

O tem da egipčani niso niti malo podobni arabcem, ker pač niso arabci ampak so sami svoji sploh ne govorim.

A ne smem po pravici povedati kakšni se mi zdijo egipčani? Moram lagati?

Zdijo se mi dobri ljudje, resnično topli in prijazni, ki si med seboj radi pomagajo. Toda so tudi precej leni in ne marajo organiziranosti, radi po domače povedano iščejo bližnjice v življenju in pa predvsem korupcija jim je tako samoposebi umevna kot dihanje.

A sem sedaj šovinist, če zapišem kako jih jaz vidim?

To je samo moje opažanje, saj kje pa piše, da imam jaz prav! Toda, do svojega mnenja imam menda pravico.

In a veste kaj, jaz jih imam rada!

Sama sem se jim v zadnjem času razen dnevov. ko imam PMS, popolnoma prilagodila. Postajam vedno bolj neorganizirana, na cesti vozim kot oni in kadar bi morala na kaj čakati pa se mi ne da tudi jaz stisnem pravemu človeku v roke “napitnino” . Ja so what KILL ME!

Tako to je če živiš v Egiptu, moraš postati del njih ali pa se ti utrga, sploh človeku kot sem jaz , ki je sem prišel z nemško naturo (kar pomeni disciplina in strogost ter natančnost…)

Kaj se pa danes dogaja na ulicah nimam pojma. Mož je bil na opoldanski molitvi in nism ga še vprašala kaj je tam bilo in kaj pravi večja množica ljudi… tudi tv še nisem prižgala.

In nazadnje vsem, ki me iz ne vem katerega razloga sovražite in pljuvate in mi kot Simon želite, da nas se pravi tudi moje otroke, ki imaj 2, 4 in 16 let pretepejo in celo ubijejo povem, nikomur nisem ničesar nikdar ukradla in vse kar smo si v Egiptu ustvarili smo si ustvarili z delom. Trdim delom!  In nikogar ne sovražim niti vas niti tebe Simon Kukec, kot si se podpisal. Nasprotno želim ti vse dobro in da ti dragi Allah nameni duševni mir in zadovoljstvo.

lp, Sabina

  • Share/Bookmark
 


Komentarji

  1. 1
    smoger
    04/02/2011 ob 3:26 PM

    Trezna glava in srečno Bata! Škoda energije za kretene! Pazi sebe in družino. Če bo šlo na slabše, ne razmišljaj preveč. Življenje je najbolj vredna stvar! Še posebej življenje lastnih otrok.

  2. 2
    Issi
    04/02/2011 ob 3:42 PM

    Joj Sabina, prosim te, ne troši energije in živcev za take ljudi. Niso vredni. Nikomur, najmanj pa nekemu “Simonu” se ti ni treba opravičevati in razlagati kako in zakaj tako živiš. V mislih sem s tabo, zdrži. In čuvaj svoje otročke ter odidi takoj ko boš lahko. Za nekaj časa, da se umiri in življenje vrne v stare tire. Naj bodo to zgodnje počitnice.

  3. 3
    metulj333
    04/02/2011 ob 3:50 PM

    me veseli, da si se javila, da vemo, da ste v redu :)

    lp, Irena

  4. 4
    Bosko
    04/02/2011 ob 4:06 PM

    Ne se sekirat zaradi raznih Simonov. Takih, ki so “skriti” pod psevdonimi je na Slo blogih in po internet casopisju ogromno. So zelo korajzni, ker so skriti. Drugace pa so po moje “loleki”.

    Ja verjamem, da ste vsi zbegani, ker so informacije take in drugacne.

    Glede prilagoditve na zivljenje v Egiptu. Ja pa saj to je normalno, da se prilagodis sredini v kateri zivis. Nas so juzni bratje v casu socializma, ko so prihajali k nam v Slo “naucili” kako se stvari streze. Niso so naucili jezika, smo morali mi govoriti po njihovo, stanovanje in pa posel so dobili pred Slovenci…..

    Ce si pa ti sel v bratsko republiko pa noben se slisat ni hotel nasp spraho :-( . Nekaterin je to od bratov ostalo v krvi zato te sedaj napadajo.

    Take maile, ko jih dobis lepo daj Delete pa si nic ne ocitaj zaradi tega. Kako ze pravijo, sto ljudi, sto cudi. Ali blagor neumnim saj ne vejo kaj delajo.

    Bata, ce bo kaj treba pomagat, napisi. Jaz pravim kot ena nasa reklama: Joze pozen, mi smo pripravljeni.

    Blogovci smo tud v pripravljenosti, da ti pomagamo.

    Bodite lepo.

  5. 5
    marš na drinimarš na drini
    04/02/2011 ob 4:21 PM

    seveda je ta kaos pravi raj za takšne in drugačne manipulacije. normalno je tudi, da si v taki situaciji človek želi prevsem miru in varnosti, ampak po drugi strani je to res priložnost za to, da se v državi stvari spremenijo na bolje. sicer se nikoli ne ve, kako se bodo stvari obrnile, ampak mislim, da vsak poskus izhoda iz totalitarizma v demokracijo na dolgi rok edino smiseln. prej ko do tega pride, bolje bo to za bodoče generacije.

    da bi pa američani stali za temi protesti je pa zelo malo verjetno. mubarak je vseskozi bil njihov zaveznik. še manj pa to seveda ustreza izraelu. pa tudi drugače ne verjamem, da bi kdo lahko na ulice poslal tako veliko množico ljudi, če ljudstvo res ne bi bilo zadovoljno. tega se ne da “zakuhati”.

    tole sem recimo prebral v delu:

    “»Sem uslužbenec državnega podjetja. Plačali so mi 50 funtov (okoli 8 evrov), da sem se prišel na trg pretepat. To je bila napaka. Zdaj sem se pridružil protestnikom. Hosni Mubarak mora pasti,« je razlagal.”

    mislim, da bo vsa resnica znana šele ko bo vse mimo, ampak izgleda, da se egiptu res dogaja pot v demokracijo, oziroma vsaj možnosti za to obstajajo.

  6. 6
    Nataša
    04/02/2011 ob 4:45 PM

    Bata, drži se in srečno!

  7. 7
    ApolloApollo
    04/02/2011 ob 5:04 PM

    Hvala Sabina, to je odličen zapis in vidim, da se bodo zadeve začele urejati. Vso srečo tebi in vsem bližnjim.

    @marš na drini Američani so vsekakor zadaj, 30 let ‘prijateljstva’ je pač novodobni kolonializem in zato si ne morejo privoščiti takšnega prelivanja krvi, kot se je zgodilo včeraj. Poleg uradne podpore režimu na vseh ravneh, pa podpirajo npr. tudi 6. April, mladinsko skupino, ki je odgovorna za pričetek protestov. Zakaj pa ne bi podpirali vseh opcij? – glej moj blog za kakšno informacijo več..

    Vso srečo Sabina in tvojim bližnjim!

  8. 8
    še ena Alenka
    04/02/2011 ob 5:04 PM

    Sabina, mislim nate in na tvoje drage.

  9. 9
    vasija
    04/02/2011 ob 5:10 PM

    Super napisano! Drži se!

  10. 10
    opazovalec
    04/02/2011 ob 5:33 PM

    “In a veste kaj, jaz jih imam rada!”

    Bata, torej ti je vseeno za ljudi ki jih imas v bistvu rada? Veliko izkljucujocih se izjav…

    lep pozdrav

  11. 11
    čarli
    04/02/2011 ob 5:37 PM

    “Tudi sem zasledila, da me je nekdo obtožil zaradi tega, kar sem napisala o egipčanih, da sem polna šovinizma in vzvišenosti do arabcov…”

    Tle se mi zdi, da to leti posredno na mene za se tudi oglašam. Jaz sem namreč prilepil komentar, ki ga je nekdo zapisal v dnevniku. In ker sem se strinjal z njim v celoti sem ga objavil. Pač iz tvojih zapisov je bilo res videti vzvišenosti do arabcev. Seveda imaš vso pravico do mnenja in noben ti jo ne odreka, vendar moraš potem biti pripravljena, da se tudi drugi s tabo ne strinjajmo.

    Imam še nekaj za povedat, kar sem pozabil zapisat v mojem prvem postu v temi Dnevi jeze. Venomer pišeš, da imate subvencionirana stanovanja, bencin, hrano idt. Vedeti moraš, da to subvencioniranje ne prihaja iz zraka in to mora nekdo plačati. In to plačujete davkoplačevalci in ne država. Dajte si že zapomnit, da ni zastonj kosila. In zato, ker se država tako vmešava v gospodarsvo je v Egiptu takšno stanje kakršno je. Če bi stvari sprivatiziral, bi imeli v egiptu večje plače in manjšo birokracijo. To potrujejo tudi študije in primeru po vsem svetu.

    Drugače pa je blog zares vredu, ker daje dober vpogled kakšno je življenje v Egiptu. Velikokrat sem se nasmejal starejšim objavam, ker so res napisani na humoren in hkrati resničen način. Še naprej nadaljuj z bloganjem in upam, da bo mubarak kmalu odstopil, ker je po mojem mnenju to je edini način, da se stvari umirijo. Želim ti vso srečo tebi in tvoji družini.

    LP

    PS:Da obstaja v Egiptu tudi dejanska represija sem se začel zavedati, ko sem prebral, da so prijeli tega blogerja: http://www.cato.org/pubdisplay.php?pubid=8013 Iz zapora je bil izpuščen šele novembra 2010.

  12. 12
    Ani
    04/02/2011 ob 5:55 PM

    Sabina, le pogum! Nisi sama in če se boš odločila za začasen nastanek v Sloveniji, ti bomo pomagali. Spomni se na tisto, da se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha…Lp.

  13. 13
    kornilov
    04/02/2011 ob 6:00 PM

    Čarli glede birokracije si ga mimo pihnil. V Sloveniji je danes veliko več birokracije kot v prejšnji skupni državi. Poglej si USA, koliko državnega denarja gre privatnim podjetjem,bankam… Lp

  14. 14
    Pezin
    04/02/2011 ob 6:18 PM

    Srečno in pogumno!!! Če potrebuješ pomoč… vse, kar je v moji moči. lp

  15. 15
    batabata
    04/02/2011 ob 6:26 PM

    Vsem hvala za podporo.Danes bom verjetno lahko celo spala ponoči. Nimam drugih besed, da se vam zahvalim. Ko bo tega vsega konec je vsak izmed vas vedno dobrodošel pri nas. Vsak! In res bi vas rada vse spoznala, vse!

    Čarli,

    saj vem, da se po internetu marsi kaj hitro lahko razume tako ali drugače. Vem, da nisi mislil nič slabegameni ampak si samo izrazil svoje mnenje in do tega imaš vso pravico. :)

    Od kje denar za vse subvencije, ki naj bi pomagale ljedem. Tukaj davke plačujejo samo podjetja in pa tisti, ki imajo obrt. Ne vem sicer ali javni uslužbenci plačujejo kaj davka, toda predvidevam da plačujejo, saj imajo ponavadi tudi penzijo. Ampak davki pri nas so proti Sloveniji res majhni. Mi kot podjetje plačamo 20% mislim, da imate v Sloveniji čez 50%? Ali sem morda narobe informirana? Med tem ko večina egipčanov dela ” na kuverto”.

    Poleg tega denar za subnencije pride od Sueza in Turizma…

    Sicer pa jaz o davkih res ne vem veliko…

    lp, Sabina

    Aja, blogerjev in novinarjev je pa bilo kar nekaj res zaprtih, samo za vsakim od njih stoji zgodba, ki morda ni samo taka kot jo on napiše…

    Vem, da je bil en novinar zaprt ker je pisal o Mubaraku, da je hudo bolan in bo umrl in je potem nastala panika ter tudi na borzi se je poznalo. Skratka 3 mesece je bil obsojen, ne zato,ker je napisal da je Mubarak bolan ampak zato, ker je takrat s to izmišljeno informacijo naredil panko in škodo…

    A veš vsaka zgodba ima dva konca.

    Sicer pa ne trdim, da jih ni bilo cel kup pozaprtih tudi po nedolžnem, ker so pač bili za Mubaraka nadležni. Veliko zgodb kroži med ljudmi ampak osebno pač nobenega ne poznam, da bi lahko o tem pisala.

    lp in upam, da sva še naprej prijatelja

    bata

  16. 16
    marš na drinimarš na drini
    04/02/2011 ob 6:52 PM

    @appolo,

    američani ne morejo biti zadaj že zato, ker ravno prebiram, kako iranski ajatola pozdravlja proteste kot “islamsko prebujenje” in ga primerja z iransko revolucijo. da niti ne omenjam, v kako zapletenem položaju se je sedaj znašel izrael. islamski svet pač zadeve ne podpira zato, ker bi verjel v demokracijo, ampak so razlogi veliko bolj politični, da ne rečem ideološki.

    http://www.siol.net/svet/aktualno/2011/02/hrovategiptzaizraelkotgeopoliticnakatastrofa.aspx

    tako da, razen če se v zda ni zgodil nek zgodovinski preskok, ti protesti zagotovo niso njihovo maslo. od kdaj pa so demokratične države sploh v interesu zda, še posebej, če omogočajo to, da na oblast pride opcija, ki politiki zda sploh ni naklonjena. in ravno to se zna v egiptu dejansko zgoditi.

  17. 17
    marš na drinimarš na drini
    04/02/2011 ob 6:59 PM

    link zgoraj je očitno odrezan. tukaj je delujoči.

  18. 18
    sandi voda
    04/02/2011 ob 7:15 PM

    Draga Bata, oglašam se kot velik ljubitelj Egipta in tvojega bloga! Upam, da se bodo stvari v Egiptu (Kairu) kmalu umirile in boste lahko ponovno normalno zaživeli! Vem in logično je, da je na vrat na nos zapustiti vaše komaj pred nedavnim urejeno domovanje zelo težko in nesprejemljivo! Ti nisi navadna turistka v Egiptu katerim naše (kopija ameriškega) veleposlaništva svetuje umik iz Egipta. Ti si vendar domačinka poročena z Egipčanom! Na začetku so (predvsem mladi) protestniki proti Mubaraku želeli velike spremembe.To je v takšni državi kot je Egipt zelo težko, vendar jih podpiram (nisem čisto pasivna oseba, sem bil aktiven 2 meseca v času osamosvojitve Slovenije v Policiji kot rezervist). Verjamem, da pridni ljudje lahko v Egiptu zelo napredujejo! A vprašanje je kateri: -ko sem na vozu opazoval domačine v revnih predelih Luxorja sem bil zgrožen in oni niti v sanjah nimajo možnosti dobiti poceni plin, vodo, odvoz smeti, elektriko… Enako je veljalo za precej prebivalcev Egipta, ki sem jih videl-srečal na poti od Hurgade proti Kairu, Od Sharma v notranjost Sinaja, … Tudi po Kairu smo videli marsikaj- slovenska vodička je bila poročena z Egipčanom in smo videli Mesto mrtvih, naselja s smetmi katerih višina je bila 1 meter… Ne verjamem, da bi lahko vsi, ki niso leni dobili službe in se zaposlili! Upam, da jo boste dobro odnesli, verski ekstremizem ni dober v nobenem primeru (bodisi krščanski na Poljskem ali muslimanski v Pakistanu). Držim pesti za vas, potrpite malo, ni mala stvar zamenjati državo čez noč! Lep pozdrav iz Slovenije!

  19. 19
    ina
    04/02/2011 ob 7:37 PM

    Sabina, želim ti vse dobro, ampak menim, da boš na koncu jezna sama na sebe, da si tako zavajala ljudi v Sloveniji. Vem, da ne delaš tega namenoma, saj pišeš predvsem o svojih občutkih in si imela tudi omejene informacije. Kljub temu pa veliko slovencev jemlje tvojo zgodbo kot dejstvo in si na podlagi tega ustvarjajo sliko o razmerah v Egiptu. Ne razumem kako lahko trdiš, da je le 2 miljona ljudi za to, da Mubarak odstopi takoj…toliko je le tistih, ki so dovolj pogumni, da sprejejmejo tudi tveganje za svoje življenje. Ohrani trezno glavo, ljubezen do Allaha in vse bo dobro.

  20. 20
    batabata
    04/02/2011 ob 7:41 PM

    Sandi Voda,

    popolnoma se strinjam s tem, da je jug Egipta revnejši kot sever. Toda ves Egipt ima enake pogoje in povsod imamo subvencionirane stanovanjske stroške in državna stanovanja so se gradila tudi v Luxorju. Toda plače so na jugu nižje.

    Včasih sem imela občutek kot, da se jug namirno zavira v razvoju…

    Mesto mrtvih dobro poznam o njemu imam celo blog. In lansko leto se je pričelo graditi naselje za te ljudi. Program je mesto mrtvih vrniti mrtvim. Mnogi nočejo odit. Mi imamo seveda v mestu mrtvih grobnico zato ti to govorim iz prve roke, ker se skoraj vedno ko grem tja zgubim in mi potem ti dobri ljudje pomagajo..

    Tisto o tem, da so tisti, ki stojijo na trgu in protestirajo leni in tako naprej sem pa napisala v afektu… Seveda so egipčani z slovenskega vidika precej len narod in živijo v 1 prestavi med tem ko Slovenci v 5… ampak vse eno moraš vedeti, da so blogi teh dni napisani precej pod čustvenim stresom ali kako bi temu rekla…

  21. 21
    muffin_
    04/02/2011 ob 7:43 PM

    http://www.youtube.com/watch?v=_cWOK0Lfh7w&skipcontrinter=1

    Poglejte si, kako se ameriski diplomatski oklepljeni kombi brez ustavljanja zazene skozi mnozico ljudi, ob cemer ubije oz. poskoduje od 20 do 30 ljudi. Zakaj tega ni v medijih?!! Sam imam trdo kozo pa po ogledu tega videa nekaj minut sploh nisem vedel, kaj naj čutim ali mislim.

  22. 22
    Suzana
    04/02/2011 ob 7:55 PM

    Draga Bata!

    Veš, sem že včeraj hotela napisati, da te razumem, ker pišeš res v obupu, ampak da bi bilo bolje, če se z možem skupaj usedeta in pretehtata možnosti za in proti. Verjamem, da so otroci edini in prvi razlog zaradi katerih bi zapustila ta kotel, v katerem vre. po drugi strani pa, zopet vse pustiti in poizkusiti srečo drugje? Ne razumi me napak, še vedno ti rade volje priskočim na pomoč, ki bo v moji moči, vendar se tudi pri nas ne cedita med in mleko, kar verjetno veš. Res pa je tudi to, da mogoče jaz gledam na to drugače, ker dogajanje pri vas spremljam le preko TV. Če so že moji občutki tako mešani, le kako more biti pri srcu tebi? V upanju na rešitev v vaši deželi, kakršnokoli, samo da se ta norija konča, te lepo pozdravljam in vam želim mirno noč.

  23. 23
    batabata
    04/02/2011 ob 8:01 PM

    Ina,

    brez zamere ampak ne vem s kako pravico me obtožuješ, da lažem in zavajam ljudi?

    Pišem kar slišim in kar vidim in kar doživljam… moji občutki in moje misli ne morejo biti misli vseh ljudi tega sveta, ampak so moje!

    Če pa so tvoje misli in izkušnje drugačne potem ti ne morem reči da zavajaš ampak kvečjemu da se po mojem mnenju motiš…

    Skratka malce težke besede si napisala!

    Morda ne bi bilo napačno če bi prebrala vse, kar sem napisala in bi bolje razumela kako nam je tukaj…

    Sicer pa podatek 2 miljona si pobrala ne vem kje in koliko dni nazaj in pa ne skrbi saj nam je tu v Egiptu že vsem počasi jasno, kdo so sedaj ti ljudje na Tahrirju.

    Tudi eden od organizatorjev je sam povedal, da to niso več njihovi ljudje, pa tudi drugačne dokaze sem videla v živo danes o tem morda napišem kasneje kaj… ampak ja kot je sedaj videti, večina teh ljudi tam pripadajo stranki muslimanskih bratov.

    In ker nisem njihov pristaš vem, da se bo slej ko prej zgrnila na ta blog množica ljudi, ki me bo pljuvala in žalila na koncu pa napisala naj bo Allah s teboj…

    O ja, hvala lepa za take brate in sestre v Islamu… Sicer pa Bog vse vidi in ne samo zunaj ampak tudi v naša srca!

    lp, Bata

  24. 24
    Kalyani
    04/02/2011 ob 8:03 PM

    Battah ne obremenjuj se z ljudmi, ki nate spuščajo negativno energijo, skozi eno uho noter skozi drugo ven, pa čeprav je to težko je to edina rešitev. Drži se, mislim nate in na tvojo družino.

  25. 25
    čarli
    04/02/2011 ob 8:21 PM

    @kornilov: Nisem brcnil mimo verjemi. Ti zamenjuješ birokracijo z državno porabo;) Ko pa si malo izzval s tem ti bo dal en izsek iz knjige The Elusive Quest for Growth – Economists’ Adventures and Misadventures in the Tropics (str 233) glede birokracije v razvijajočih državah:

    [i]A survey of private businesses in sixty-seven countries gives some insight into the regulatory burden. In countries as diverse as Bulgaria, Belarus, Fiji, Mexico, Mozambique, and Tanzania, firms cited ”the regulations for starting new businesses/new operations” asa strong obstacle to doingb usiness. To take a well-known example, the Peruvian economist Hernando de Soto registered a small clothing factory in Lima as an experiment and decided in advance not to pay bribes. During the time it took to get registered, government officials asked for bribes ten times. In two cases, he had to break his own rule and pay the bribes, or the experiment would have come to a halt. In the end, it took ten months to register the clothing factory. A similar procedure takes four hours in New York.[/i]

    Vidiš o takšni birokraciji sem pisal;) Raznorazna dovoljenja omejujejo poslovanje podjetij. In tudi revolucija v Tunizije je prišla zaradi tega, ker je birokracija omejevala prodajo sadja Bouazziziju. In pšotem se je v znak protesta zažgal. Državna poraba tudi (dokazano) škodi razvoju države in zato so tudi socialistične države propadle, ker so bile neučinkovite. Seveda se sedaj to ponavlja in zato ni presenečenje da imamo krizo. Sistem bo potrebno naravnati po kapitalističnih načelih, ker drugače pač ne bo razvoja. In ko ni razvija pride do družbenih kriz;)

    @bata: Davki se plačujejo tudi, če jih plačuje firma. Ker davek na firmo je v bistvu posreden davek na plače, ker zaradi tega dobivate nižjo plačo kot bi jih sicer. Praviš, da ljudje davka večinoma ne plačujejo. Se strinjam s tem, vendar pozabljaš, da davke plačujejo firme v obliki korupcije. In korupcijo se najlažje znebiš, če se vse zadeve privatizirajo in ima država zelo majhna pooblastila. V nasprotnem primeru se dogaja to kar je v Egiptu. In subvencije delajo zmedo na trgu in v končem smislu tudi podražijo stvari. Prej je nekdo omenil, da imate tudi 200% carine na uvoz. S tem se omejuje konkurenca in zato so cene dražje kot bi bile sicer. V Sloveniji res plačujemo mnogo višje vidne davke. Firme plačujejo 20%, medtem ko posamezniki tudi čez 60% skupaj s prispevki. Nekdo s povprečno plačo plačuje nekaj čez 50%. Potem pa je tukaj še DDV, trošarine, takse itd. Vendar ker imamo pri nas višjo kulturo plačevanja davkov in nižjo toleranco do podkupnin, smo pač pripravljeni to plačevati. In bolj greš severno, večja je kutura plačevanja davka.

    LP

    PS: Ne vidim razloga, da ne bi bila še naprej prijatelja:)

  26. 26
    Tjasa
    04/02/2011 ob 8:31 PM

    Brez veze je odgovarjat ljudem, ki so funkcionalno nepismeni. Vsak, ki je prebral tvojih 5 zadnjih postov, lahko vidi, kako je potekal razvoj dogodkov in kako si ob vsem tem razmišljala. Če pa kdo ne razume, da si lahko v takem napol vojnem stanju zmedena, da razmišljaš kaotično in tako tudi čutiš, in se potem nad to še postavlja, je pa to res njegov problem. Kaj bi radi dokazali? Da si človek? Da te je strah? Da skušaš razumeti situacijo, v kateri si se znašla?

  27. 27
    jest
    04/02/2011 ob 8:32 PM

    Tu imaš večino časa direkten prenos z glavnega trga v Kairu.

    http://24ur.com/

  28. 28
    julc
    04/02/2011 ob 8:55 PM

    mja no karmen švegl je intervijala naključne protestnike in jih je vprašala koga podpirajo, pa je vsak drugo ime povedu. tko da izgleda niso vsi neka enotna muslimanska bratovščina s svojim velikim vodjo.

  29. 29
    opazovalec
    04/02/2011 ob 9:18 PM

    Pozdravljena Bata,

    mogoce bos užaljena, ampak moram to zapisati, da bodo bralci tega bloga seznanjeni, da je to blog tvojih osebnih čustev in nemalodane histerije, ki jo zganjaš. Poleg tega pa en kup nepreverjenih informacij in izključujočih se izjav.

    1. Komentar na udeležence protestov na Tahrirju – če bi bila to muslimanska bratovščina, potem se sigurno ne bi spravili plesati in peti na trgu… Poleg tega muslimanska bratovščina po mojih podatkih (ki niso preverjeni)ne dosega številke 2 milijona ljudi. Poleg tega očitno ne spremljaš slike in novinarskih komentarjev s kraja dogodka, ampak pišeš kar nekaj tja v en dan. Če bi bila to muslimanska bratovščina verjetno vojaki ne bi mirno stali in gledali, temveč bi jim nekdo že izdal ukaz za napad ali vsaj ustrahovanje…

    2. Na trgu so med protestniki tudi zelo pomembni ljudje, med drugim tudi generalni sekretar arabske lige Amr Mussa, ki naj bi po mnenju mnogih lahko zamenjal predsednika, saj je pripravil celotno agendo kako bi ravnali v primeru njegovega odstopa… Tam je tudi g.Baradey, ki pa je drugi kandidat, primeren za nadomestitev… In še številni drugi pomembneži. Skratka Bata, toliko se obremenjuješ s tem blogom, da pozabljaš slediti informacijam. Če pa te le te ne zanimajo več, potem v blog ne vključuj svojega političnega opažanja.

    3. verjetno večina tu resnično sočustvuje s tabo, da tule izlivaš svoja čustva, samo ne zavedaš se, da širiš nepreverjene informacije in ljudje to slepo verjamejo (verjamemo).

    Pozivam vse, ki berete ta blog, jemljite vse te izjave z veliko rezervo, kar se tiče politike v Egiptu. No, pa tudi čustva in vse skupaj je malo pretiravano, saj si navedla : mi kot podjetje placamo… Torej denar za vas predvidevam, ni ravno največji problem, bolj je pomembno, da se smiliš sama sebi in seveda drugim..

    Lep pozdrav in naj se vse srečno uredi za vse vas…

  30. 30
    DjadjaEmAnkh
    04/02/2011 ob 9:20 PM

    assalamu aleikum wa rahmatullah wa barakatuh

    Hvala za poročila z drugega zornega kota. Ni rečeno da se z njim strinjam, ampak kdor je proti Mubaraku je menda ravno zaradi tega ker je vpeljal enoumje. Zato res ne razumem komentatorjev, ki hkrati, ko so proti Mubaraku, tebi očitajo, da gledaš drugače od prevladujočega mnenja v medijih, ki so dosegljlivi pri nas (da aljazeera english poroča samo enostransko, po mojih izkušnjah sicer ni točno – kako je z arabsko različico pa ne vem).

    Kar se tiče pa tistih nekaj nedozorelih izjem, ki imajo potrebo po tem, da tukajle glasno izkazujejo svojo neodraslost in nezmožnost kontroliranja svojega uma in svojih negativnih čustev, pa tako kot pravi Kalyani.

    Ampak če se vrnem k prvotni misli, velika škoda je, da se zdaj celo navadni ljudje zaradi različnih pogledov sovražijo, med sabo obračunavajo in celo ubijajo (mogoče malo tudi zato ker so bolj vročekrvni – tukaj jim mogoče lahko daš zgled, v kolikor to v tej težki situaciji zmoreš). InšaAllah, če Bog da, bodo Egipčani to še pravočasno uspeli preseči.

    Alhamdolillah, hvala Bogu, da stvari niso tako hude kot se ti je sprva zdelo. Kot kaže so na ambasadi še bolj zmedeni :) Če se vseeno odločite za odhod, me prosim obvesti po elektronski pošti, če vam lahko kako pomagam (nakup letalskih vozovnic, prevoz iz letališča oz kasneje ko boste v Sloveniji)

    Naj vas Bog čuva in vodi na pravo pot, wa assalamu aleikum wa rahmatullah

  31. 31
    ina
    04/02/2011 ob 9:28 PM

    Se opravičujem, če so se ti zdele moje besede preostre, ampak sem napisala da NENAMERNO zavajaš, ker so takšni pač tvoji občutki. Razumem te, ampak verjamem, da če bi imela moč in energijo preveriti informacije iz vseh strani, bi bile tvoje misli drugačne. Tvoj blog spremljam že nekaj časa in vem kakša so tvoja stališča. Vem pa tudi, da ta pomoč revnim, ki jo ti tako poudarjaš, ponavadi ni vredna omembe. Zelo dobro poznam zgodovino države in vem tudi, da muslimanska bratovščina ni slaba, kot jo predstavlja vaš kabinet. Je eden izmed redkih Mubarakovih razlogov zakaj potrebuje toliko denarja in orožja za varovanje države. Nekaj drobiža nameni vojski za mizerne plače, ostalo pa zadrži zase in svoje prijatelje. Še enkrat: razumem tvoj trenutni položaj. Razumem, da bi rada živela svoje življenje kot prej. Do nekatere mere razumem tudi tvoj strah pred skrajneži. Kljub temu pa moraš tudi ti razumeti ljudi, ki si želijo sprememb in enostavno Mubaraku ne verjamejo več niti besede. Upam da sedaj razumeš, da te v ničemer ne napadam. Le trdim, da če bi imela celo sliko, bi bilo tudi tvoje mnenje drugačno. Spremljam tako egiptovske medije kot druge in vidim, da je tvoje mnenje zelo pod vplivom egiptovskih medijev. In ne, nisem jezna na tebe, samo žal mi je, da se to dogaja. Žal mi je, da dobivate zelo pristranske informacije, ker je to navečji pobudnik nesporazumov med ljudmi.

  32. 32
    binka
    04/02/2011 ob 9:35 PM

    Bata, berem tvoj blog že dlje časa, a se oglašam šele sedaj. Kot vidiš, mnogo tvojih “bralcev” misli nate in na tvojo družino in vsi ti želimo vse dobro. Je pa po mojem mnenju prav tvoj blog tisti, ki nam prikaže tudi drugo plat. Ljudje sami pa smo tisti, ki si moramo po zdravi pameti ustvariti svoje lastno mnenje. Srečno, držim pesti, da se vse konča dobro!

  33. 33
    Andrej
    04/02/2011 ob 9:48 PM

    Draga Bata, z zanimanjem berem tvoj blog zadnje dni. Predvsem zato, ker ga piše nekdo, ki ne gre v toku s protestniki.

    Kar pa se tiče tistih, ki Te napadajo zaradi tvojega mnenja o Egipčanih, bi rekel, da ima tisti, ki nek narod ljubi gotovo vso pravico, da ga tudi kritizira. Tudi zato, ker njegova kritika ne raste iz hudobije, ampak iz dejstva, da mu ni vseeno. Starši ljubijo otroke, pa jih vseeno kritizirajo, ko je to potrebno.

    Upam, da bo s teboj in tvojimi v Kairu vse v redu in da se bodo stvari uredile tako, da vam sploh ne bo treba bežati v Slovenijo. Drži se!

  34. 34
    batabata
    04/02/2011 ob 9:48 PM

    Opazovalec hvala za te podatke verjetno bodo vsakemu prav prišli…

    Kar se pa mojega bloga tiče to ni noben novinarski blog! Pa kdaj bo tebi kapnilo, da je to moj blog in moje misli in moje življenje??

    Sem že tokrat napisala pa ne vem kam naj še napišem, da boš ti prebrala?

    Jaz nikogar ne obveščam in ne zbiram informacij in ne poročam!!! Ta blog je moj spletni dnevnik na katerega zapisujem svoje misli in dogodke in podobno… Zase in za vse, ki me poznajo!

    A ti lahko to dojameš??

    Če želiš novice in informacije glej tv Dnevnik!

  35. 35
    batabata
    04/02/2011 ob 9:54 PM

    Ina,

    aha je blo napisano nenamerno? No potem prosim sprejmi moje opravičilo!

    Z vsem, kar si napisala se pa verjela ali ne popolnoma strinjam! S tem da poudarjam pomoč revnim se pač ne strinjam, ker jo ne poudarjam… samo dajam v vednost, da to da ni čisto nič narejenega pa tudi ni res se pa strinajm, da je veliko premalo narejenega!

    Drugače pa ja sem pod vplivom egipčanov med katerimi živim in verjetno tudi medijev. Saj to je vendar logično kaj ne :)

  36. 36
    batabata
    04/02/2011 ob 9:57 PM

    Vsem ostalim, ki vas nisem poimensko naštela, ki me ne kako vsaj poskušate razumeti, pa en velik HVALA!

  37. 37
    123
    04/02/2011 ob 10:06 PM

    “Sovražijo Aljazeero (arabsko verzijo kajti nagleške tukaj nihče ne gleda), ker po njihovem mnenju dela veliko škodo ljudem ko ne dovoli govoriti niti enemu človeku v podporo vladi in predsedniku.” Ne pisi neumnosti. Se vidi, da si pod vplivom svojega moza. Danes sem bil tri ure pred ekranom arabske Al-Jazeere, skoraj polovica jih je podpirala vlado, vsem so dovolili, da recejo kar zelijo. Pred dnevi se je v eter celo oglasil kreten, ki je rekel voditeljici:”A me lahko podojis s svojim j…ami”, zato te prosim… Kar se pa tice mus. bratovscine, so danes veckrat rekli, da ne bojo kandidirali svojega cloveka ne za predsednistvo i ne za vlado, ker to je narodna revolucija in ne njihova…

  38. 38
    batabata
    04/02/2011 ob 10:12 PM

    123,

    Včeraj je bilo tako, kot sem napisala… Danes ne gledam več tv!

    Samo zanimivo torej želiš povedati, da veliko ljudi podpira predsednika?

    No vidiš jaz pa sem od danes naprej popolnoma NEOPREDELJENA, naj naredijo, kar misljo, da je dobro za njih!

    lp, bata

  39. 39
    Dragica
    04/02/2011 ob 10:49 PM

    Pozdravljena, Bata, ce se bos odlocila za pot domov, sem ti tudi sama pripravljena financno priskociti na pomoc pri karti – moj mail se ti bo izpisal in se mi javi nanj:)

    Ti pa svetujem, da komentarje moderiras in jih v casu, ko si v stiski, ne spuscas v eter, spolh pa ne tiste, ki te zalijo.

    lahko je nam gledati 20 postaj TVja v petih jezikih in si dobiti na desetine virov inf, do katerih ti v egiptu v svojem stanovanju ne mores priti. Edino posteno je, da pises, kot cutis in ves iz svoje izkusnje in izkusnje sosedov.

    Drzi se in vse dobro tvoji druzini, naj vas vsi angeli tega vsemirja cuvajo. D

  40. 40
    mateja
    04/02/2011 ob 10:57 PM

    Tudi jaz sem prišla na ta blog te dni in ga spremljam, ker me zanima še kakšen drug pogled, ne glede na to, kakšno je moje mnenje. Opažam, da se nekateri prav bojijo, da mogoče nekdo misli drugače kot oni in so pripravljeni iti čez mejo dobrega okusa. Vsi se zavedajte, da je to blog – dnevnik bate, torej sem lahko napiše kar hoče, vi pa ste tukaj gostje in se morate temu primerno obnašati. Vidim, da se kar dobro zavedate svojih pravic, da lahko poveste svoje mnenje, očitno pa ne veste, da imajo pravico do svojega mnenja tudi drugi, tisti, ki ne mislijo enako kot vi. Lahko je sedeti na toplem in analizirati, domnevati in soditi, kaj je bata mislila, ko je zapisala posamezno besedo. Me prav zanima, kako bi vi protestirali, če bi bili na njenem mestu….. Bata, vse dobro, upam, da se to kmalu konča.

  41. 41
    opazovalec
    04/02/2011 ob 11:09 PM

    Ne Bata, tebi očitno ni najbolj jasno…ne znaš prenašati kritike. Če se greš javno izpostavljanje svojega življenja in čustev, potem je čisto logično in normalno, da boš na svoje prispevke dobila tudi negativni odziv in komentarje. Ali pač res tako težko preneseš to?

  42. 42
    misa
    04/02/2011 ob 11:14 PM

    Dragica, ne strinjam se s teboj ! Mislim, da ima bata možnost dostopa do velike večine svetovnih nacionalnih tv programov preko tega linka: http://wwitv.com/television/63.htm

    Bata, vse dobro in mirno noč želim vsem vam v Egiptu. Tudi moj mail se ti je izpisal. Če prideš v Slovenijo, javi mi. S kakšno malenkostjo lahko z veseljem priskočim na pomoč.

  43. 43
    batabata
    04/02/2011 ob 11:23 PM

    Opazovalec,

    ne ne prenašam slabo kritike, samo če je konstruktivna… Nebluze mi pa res ne pridejo do živega.

    Ker ti očitno ne razumeš, kar sem jaz želela povedat še manj pa jaz razumem, kaj bi ti rada od mene in ker nisem prepriljiv človek bi rekla samo imej se lepo in hvala, ker nas obveščaš o tem kar se dogaja na trgu Tahrir v Kairu…jaz bom pa še naprej pisala MOJ spletni dnevnik z MOJIMI mislimi in z MOJIMI občutki in to 30km stran od trga Tahrir.

    A veš pa še nekaj sploh ni dvoma, da imaš boljše informacije od mene kaj se dogaja na trgu Tahrir. In to čisto resno ti govorim! Jaz namreč danes bojkotiram tv in radio in vse…ker me je potem samo strah in samo meljem po glavi in si jo razbijam z stvarmi,ki jih itak sploh ne razumem več in na katere nimam najmanjšega vpliva.

    Samo a veš Egypt ni samo trg Tahrir pa tudi moja ulica ne. Tako da …

    lp, Bata

  44. 44
    štulič
    04/02/2011 ob 11:27 PM

    @Bata

    Ne prepuščaj se intenetu kot odrešilcu trenutnega duhovnega počutja. Obrni se tam kamor si se primarno ozirala, ko si bežala pred nemirom!

    Tvoj dom ogrožajo razbojniki in groza je vsepovsod le, j’z vidim, da se bodo stvari v roku treh mesecev uredile, če boš pa vmes prišla pogledat starše in ostale Praslovane, si priskrbljena! :cool: :inshalah:

    http://www.youtube.com/watch?v=LeUZLpGC9DQ Mubarak je itak star tolk’ k’ ti_to :roll:

  45. 45
    batabata
    04/02/2011 ob 11:35 PM

    Štulič ti me zmeri v smeh spraviš ;)

    In ja Mubarak bi res že lahko šel v penzion, najbolje če kar danes!

    lp, bata

  46. 46
    jest
    05/02/2011 ob 12:11 AM

    Tale moj frend zadeve kar dobro pozna in je trenutno tam in je bil že dvakrat priprt.

    http://www.dnevnik.si/video/6507

    tko samo malo za info

    Ti pa nč ne skrbi vse bo cool! Starček bo šu u penzijo, raja si bo pa izbrala to kar si zasluži.Približno tko kot v Sloveniji. Nekdo drug jih bo nategnu tko kot so jih Mubarak naser in njim podobni kerlci.

  47. 47
    nya
    05/02/2011 ob 10:15 AM

    Če se bo kdo ponudil, da te prepelje v slo za ta čas, vzemi to možnost, pridi na obisk. Vmes pa tko kot je rekel štulič, se vse poštima, ti se vrneš. Pa še manj živcev bo šlo, če boš tukaj – vseeno.

    Držim pesti, da se vse uredi tako kot je treba.

  48. 48
    nya
    05/02/2011 ob 10:16 AM

    aja, mislila sem, da pridete vsi, ne samo ti – saj veš

  49. 49
    mya
    05/02/2011 ob 10:55 AM

    Živjo,

    drži se. Imam te v mislih in držim pesti, da se bo vse čimbolje izteklo.

    ena od majčic :)

    p.s. nismo pozabile nate

  50. 50
    mustang
    05/02/2011 ob 11:37 AM

    Vsak režim slej ko prej mora it, pa nej je v Evropi, Aziji, al pa v Afriki. Pa četud je bil “dober”, kao. In potem se stvari vrnejo na tisti položaj, s katerega je režim štartal. Kar pomen, da si X let v zaostanku avtomatično, ker si umetno vzdrževal status quo. Vam zveni znano? YU, pa to? Je bil “dober” režim, ne? Končal pa isto v ognju in krvi. Nej gre na smetišče zgodovine še tale Mubarak, velik ljudi ga ne mara, ni jih upošteval, čao!

  51. 51
    Khadija
    05/02/2011 ob 1:13 PM

    Draga moja! Škoda energije in besed za tiste, ki jim ni jasno, da je to kar ti napišeš na svojem blogu tvoje videnje situacije v Egiptu -glede na vire informacij, ki so ti dostopni in glede na to, da si s svojo družino dejansko “na licu mesta”. V strahu za družino, življenje, hišo,… Hvala ti, da si pripravljena vse to deliti z nami! Ostali…pa dajmo malo mislit s trezno glavo. Vsak, ki razmišlja, bere, gleda poročila, spremlja situacijo v Egiptu preko različnih medijev, si je lahko ustvaril svojo sliko in svoje mnenje. Pa seveda imamo različna mnenja. Kje (in kateri) so dejanski vzroki za nastalo situacijo (kaj se skriva izza tistega kar mi sedaj vidimo in slišimo o Egiptu)pa bo -mogoče!!!- pokazala šele prihodnost. Ko bodo zopet pricurljali neki skrivni dokumenti, sporazumi med kdo ve katerimi predsedniki, tajnimi službami in kdo ve kom še vse. Ni vse belo in črno. Vsak ima svoje podstrešje (beri možgane) in si lahko ustvari svoje mnenje. Ni lepo, da se nekateri, sedaj ko je trenutna situacija v Egiptu zelo nepredvidljiva in si celo največji politični analitiki ne upajo 100% trditi zakaj, kako, do kdaj, kdo….kritizirate, napadate Bato, ker si je upala svoje občutke, mnenje, strahove predstaviti na blogu. Bata, veliko pozitivne energije ti pošiljam v daljni nepredvidljivi Egipt. Želim ti (tudi sama si želim), da se situacija čim prej umiri, da boš lahko še naprej mirno živela s svojo družino.:)

  52. 52
    Simona Rebolj
    05/02/2011 ob 10:32 PM

    Jah, Sabina, vse dobro ti želim in še dobro, da ti je, kot vidiš, v kolikor bi se lahko odločila, da egipčansko krizo prebrodiš v svoji rodni Sloveniji, veliko ljudi pripravljenih pomagat s streho nad glavo in finančno pomočjo. Vsekakor bolj oprijemljiva pomoč, kot bi si jo lahko kdor koli obetal od države, ne glede na to, kje živimo.

    Vendar, zanimivo, se na blogu nasploh skoraj ne omenja tvojega moža, ki mu rodno državo in vse, kar ga oblikuje, hrani in vodi, pomeni Egipt, kamor si mu ti sledila in celo sprejela muslimansko vero, se celo, kot pišeš, povsem prilagodila načinu življenja, vključno s stiskanjem napitnin pri mimovrste podvigih, kar koli že kateri koli bog poreče na vse skupaj, a ne. Če bi sebe še prepričala, da z otroki odpotuješ v Slovenijo vsaj začasno, pa se morda tvojemu možu ideja ne zdi tako sprejemljiva in zelo verjetno je večja prilagodljivost bolj tvoja vloga kot njegova.

    Precejšnja tragikomedija se dogaja tudi s komentarji tukaj. V mislih imam nekatere kvazimoralistične jamrače, ki celo pozivajo Bato, naj moderira ali cenzura nevšečne komentarje. Ja, zelo zabavno, naj začne bata uvajat cenzuro v slogu velikega heroja in enega izmed večnih absolutističnih predsednikov tipa Mubarak. To bi bilo simbolično dejanje glasu iz Egipta za dol past. Kako kratka je pot iz Egipta do kvazi demokratične Slovenije, ki bo prebolevala diktatorske zapufane čase socialnega obilja očitno še sto let. Bruh. Pot do katarze je res dolga, zato se gotovo tudi Egipt ne bo prerodil z novo morebiti celo res formalno bolj demokratično oblastjo. Mentaliteta ima hude težave v šoliin je množično zastopana.

    Nekdo tukaj je izjavil, da Bata slabo prenaša kritike. v bistvu jih srednje slabo. Slabo jih prenaša v smislu, da označi za nebuloze utemeljene kritike, ker se ji s politično vsebino na argumentiran način sploh ne ljubi ukvarjat, prenekatere nebuloze, ki jih pač sama nepreverjeno zapiše, pa posreduje kot del svojih čustvenih doživljanj situacije. Zato je dejstvo, da je treba njene zapise brat kot osebne izpovedi, kar vključuje tudi določene prevode. Če zapiše pristransko nebulozo o Aljazeeri, se tega ne bere kot poročanje o faktu, ampak se kvečjemu pomisli, od kod ženski takšna hujskanja, kar pomeni pač informacijo o tem, kako delujejo pralnice možganov. V ta koš spadajo tudi relativiziranja obstoja revščine in še marsikaj. Z bato se je zlahka skregat, ker njen način razmišljanja funkcionira bolj po čustvenih vzgibih, zato se ji je tudi zdel neverjetno pomemben podatek, da je imel predsednik tako čustven govor, da si tega ne moremo predstavljat. Na Bato ima čustven govor diktatorja seveda vpliv, na nekoga, ki ga zanima sama situacija, dejstva, argumenti in demokracija pomeni samo tipičen omembe nevreden piarovski kliše vsakega vodje naroda takšnega kalibra (čeprav je v tem primeru dejstvo, da Mubarak ne more kar tako od včeraj na danes odstopit, tudi če bi hotel, v kolikor ne želijo Egipčani doživet mesarskega klanja za prestol).

    Bata bi rada samo lepo in v miru živela. Mir je pa zelo raztegljiv pojem in predvsem v tem primeru zelo oseben. Nisem si mislila, da bom kdaj doživela, da se bom lahko z žensko,ki je ščepec vonja po demokraciji že okusila, kdaj spičila, ker bo označila kamenjanje za prešuštvo kot nekaj sprejemljivega (z zagovorom, da ima ženska možnost predhodne ločitve in ji ni treba prešuštvovat), no, z Bato se mi je to zgodilo.

    De ne bo pomote … s Sabino sva vseeno komunicirali nadalje prav nič skregano in sovražno, tudi zaradi batine druge polovice njene srednje odpornosti na kritične komentarje, ki gre v pozitivo. In to je, da ne blati diskurza z zamerami in z raznimi vzvodi preprečevanja izmenjevanja mnenj, vključno s cenzuro in obračanjem hrbta. V tem oziru se tudi muslimanki bati sredi Egipta sanja več o koristi in bistvu demokracije kot prenekateremu kvazidemokratičnemu Slovencu, ki tudi tukaj ovija navadno pritlehnost in kolaps osebnega dostojanstva v moralistične floskule. Nič novega. Doživljajo v Egiptu, doživljali smo v Sloveniji in se nas še kako drži. Trdoživa mentaliteta, jebi ga.

    Drži se, Bata.

  53. 53
    nodi
    06/02/2011 ob 11:51 PM

    Torej bo treba kar kmalu nabaviti kreditno kartico in ob zacetku kakrsnega koli s*anja, napolnit tank z bencinom (ali pa se kaksno kantico dodatno). Za naše možnosti večinoma poskrbimo sami. Mimogrede, strinjam se, da bata najverjetneje ne piše s trezno glavo in, da se v njenem pisanju velik delež stresa. Prav zato me zmoti, kako se je njeno pisanje “Slovenija me je pustila na cedilu” tako razširilo po netu. V tem sestavku ni mnenja, je sodba in obsodba. Veleposlaništvo ni krivo, da nimas kreditne kartice, veleposlaništvo tesko pomaga ljudem, ki prvo nočejo pomoči, a potem bi radi “all inclusive”. In na koncu so vedno krivi drugi ( veleposlaništvo in država), da si brez denarja, ko je banka zaprta. KOnča se z demonstrativnim spuscčanjem slušalke – če mi ne bote pomagali kot sem si jaz zamislila, mi ni treba sploh pomagati, vas bom lažje očrnila. Kreditne kartice se pa ja ni za bat…

  54. 54
    batabata
    07/02/2011 ob 12:00 AM

    Nodi,

    ne skrbi vsaka šola nekaj stane. In če si slučajno zgrešil point mojega pisanja ti ga jaz povem v enem stavku.

    Slovenske uradnike drago plačujemo, toda tam niso za ljudi tam so, hm ne morem se ravno spomniti zakaj?

    Skratka bistvo zapisa je, če ti gre vse narobe… in ni nikjer več nikogar se vedno najdejo slovenci,ki ti ponudijo roko.

  55. 55
    Nodi
    07/02/2011 ob 1:06 AM

    Slovenske uradnike plačujemo za mnogo stvari, ki jih tukaj ne bi razlagal ( med drugim zato, da so tvoji otroci vpisani v državljanske knjige, da dobis potni list ne, da bi ti za to morala v Slovenijo, en kup drugih (dalec bolj) pomembnih stvari za drzavo. Slovenski uradniki v tujini niso postreščki ne batlerji. Pričakovati, da ti bodo kar kupili karte in, da bo nekdo od njih dal “glavo v torbo”, da te pelje na letališče, a ti še veš ne ali bi odšla… je vseeno malo pretirano. Na žalost se svet ne vrti okoli malega človeka in mali človek je od vedno vedel, da se mora prvo nase zanesti. Kakor so rekli naši stari “sam si pomagaj, pa ti bo še bog pomagal”. Čemu in komu pomaga zapis – Slovenija me je pustila na cedilu, še vedno ne vem. Je pa razlog več, da se po naši domovini pljuva. Slovenija so tudi tisti, ki so ti ponudili pomoč. Sabina, bi ti pustila tvojega mozža, ali bi morda pustila otroke in sama šla peljat vse v kairu in okolici živeče slovence na letališče, pa tudi z diplomatskimi tablicami (če so tvoji otroci zanimivi za ugrabitev, so diplomati še bolj)? Skratka, poanta je, da javno izražanje misli , nazorov in pogledov za svakega zrelega posameznika pomeni tudi prevzemanje osebnostne in družbene odgovornosti. Tudi sovražni govor je osebno mnenje, pa prav ta osebnostna in predvsem družbena osgovornost nalaga, da se slednji ne objavlja in, da se kaznuje. Polagam ti na srce, da upoštevaš osebnostno in družbeno odgovornost, ko svoja intimna doživetja podstreš pred javnost, saj takrat prenehajo biti zgolj intimna in postanejo tudi javna.

  56. 56
    Et Tarik
    07/02/2011 ob 1:08 AM

    Za nodi

    Evolucijsko zaostajaš dva tisoč let(za opicami).

  57. 57
    batabata
    07/02/2011 ob 1:35 AM

    Nodi,

    hvala za tvoje mnenje in ja moja “intima” (kakor si se ti izrazil, jaz temu sicer nikdar ne bi tako rekla) je po moji volji v teh dneh javna. In svoje misli in svoje občutke bom še naprej zapisovala na ta blog pa tudi, če komu niso povšeči.

    Nadalje te prosim, da ne pišeš stvari, ki jih nisem napisala ali izrekla!

    Ti pač ne moreš vedeti kaj sem jaz pričakovala in kaj ne! In ne veš ali sem jaz v tistem momentu bila pripravljena odditi ali ne!

    Sovražni govor pa… :roll: prosim, daj mal konje ustavi.

    Kajti v temle momentu jaz čutim sovražnost!

    Sicer pa se mi s tabo ne da kregat, obstajajo organizacije, kamor me lahko prijaviš, če meniš da sem kaj zagrešila. Na mojem blogu pa ti ni treba zlivati žolča, če ti ni všeč kaj bereš pač ne beri in me ne klikni. Simple us that!

  58. 58
    Nodi
    07/02/2011 ob 9:43 AM

    Ah.. bata, saj ti nihce noce nic hudega. Primer sovraznega govora je zgolj primer, da nekatere stvari so osebno mnenje, pa vseeno ne sodijo v javnost. Da cutis sovraznost je vec kot jasno, ni ti pa ocitano. Tebi in tvoji druzini zelim vse najbolje v bodoce, me pa zalosti, da tistega razumevanja, ki ga terjas za sebe ne znas ponuditi tudi drugim. No, bog ze ve zakaj mora tako biti.

    El tarik – ti si car! Iz vica o kralju zivali in oslu. :)

Komentirajte

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

blank