Molitev

Egipt miks 02/09/2010

 

Pred kratkim me je nekdo prosil naj napišem nekaj o molitvi…

Najprej naj povem, da jaz naravnost ne prenesem takih debat kjer mi sogovornik našteva samo citate iz Korana, pa hadise in kaj je rekel ta slavni in priznani učenjak, pa kaj je rekel oni učenjak…

Zato jaz ne mislim sedaj tukaj linkat vseh pravil okoli molitve…

Rada imam namreč ljudi, ki znajo poleg tega naštevanja zakaj je nekaj tako kot je, tudi pristaviti še malce svoje pameti in mi povedati kako oni osebno nekaj vidijo ali občutijo.

To da sem muslimanka vendar ne pomeni, da sem robot in molim petkrat na dan točno po zapovedih, zato ker tam nekje tako piše in pika. To počnem zato, ker ne samo verjamem v tisto kar tam piše ampak predvsem, ker jaz tako hočem in ker v tem vidim nekaj prijetnega in dobrega zame.

Zakaj sploh molim? V čem je smisel molitve?

Verjamem v Boga. Verjamem v njegov obstoj.

Pred časom sem poslušala en glasovni posnetek nekega že pokojnega možakarja in bilo mi je noro zanimivo, kako razmišljava popolnoma enako.

Nasplošno se mi dogaja, da velikokrat naletim na ljudi, ki mi kar berejo misli, ter glasno govorijo, kar se meni plete po glavi. Še posebaj, ko gre za ljudi, kot sem jaz, ki nismo bili rojeni kot muslimani in smo islam izbrali.

Torej jaz mislim ( pa verjetno še kdo ), da vera v Boga ni samo nekaj psihološkega, ki se izvaja tudi fizično.

Nekateri pravijo, da je vera samo opij, da je to samo psihološke narave. Ko verjameš in si veren se počutiš dobro in si zadovoljen imaš nek cilj in si  celo nekako, lahko bi rekli voden, ampak vseeno uživaš v tem. O.k. vse to je res, toda  jaz verjamem, da  je verovanje nekaj, kar dejansko je tam in s čimer smo rojeni in imamo prav vsi v sebi.

Verovanje ima sledi povsod…

Kaj ima naprimer skupnega jezik ali govor in vera?

Verjetno bi vsak rekel: »Nič…«

Kaj je jezik, govor?

Nihče od nas se ne rodi z jezikom. Jezik, ki ga bomo govorili pride kasneje in nam ni dan… Jezik je pogojen s tem, kje živimo in kateri jezik govorijo naši starši ali ljudje, ki so v naši bližini.

Mislim dojenček rojen v Indiji, ki ga daš v Francijo k francoskim staršem bo govoril Francosko… Jaz govorim in sanjam slovensko… lahko pa bi tudi katerikoli jezik tega sveta.

Iz tega sledi, da ko se učimo govoriti en jezik, potem vedno najprej pridejo stvari, šele potem pridejo imena za te stvari.

Kaj imam najprej besedo hladilnik in šele potem izumim hladilnik, ali imam najprej eno stvar, ki hladi in jo zaradi tega poimenujem hladilnik ?

Najprej imam stvar in potem ta stvar dobi ime.

Vsaka obstoječa stvar ali celo občutek in pojav ima ime, besedo.

Pa ja seveda imamo tudi imena za stvari, ki ne obstajajo…recimo pošast.

Toda, ko greš pogledat v slovar, kaj pošast pomeni, tam piše, da je to nekaj izmišljenega z namenom, prestrašiti.

In imamo besedo Bog (Allah).

Zakaj obstaja beseda Bog in to v vseh jezikih tega sveta?

Zato, ker ljudje od nekdaj vedo, da je tam nekaj. Nekaj večjega od našega uma, nekaj nad nami…

In imenujejo to Bog.

Kaj piše v slovarju, da Bog je?

V slovarju slovenskega knjižnega jezika piše naprimer, da je Bog, nadnaravno bitje, ki je ustvarilo svet in ki posega v njegov razvoj.

V nobenem slovarju tega sveta ne piše, da je Bog nekaj, kar so si ljudje izmislili… nekaj kar daja ljudem lažno upanje po posmrtno življenje, nekaj…

Torej vera zame ni samo psihološka ampak dejansko verjamem, da je v nas le, da nekateri to vero zanikajo ali zakrijejo, zatrejo..

V arabščini se beseda nevernik reče kefer, kar v pravi arabščini pomeni tisti, ki nekaj skriva, prikriva.

Zanimivo, vsaj meni. :)

Ah ja spet sem čisto zabredla in se opravičujem. V glavnem hotela sem povedati, da so dokazi o Bogu vsepovsod okoli nas…

Če se tega ne zavedaš ali vero prikrivaš (zanikaš) potem je seveda  molitev nesmiselna.

Jaz verjamem zato je molitev smiselna.

Kako jaz dojemam molitev?

Jaz verjamem v Boga in verjamem, da je on gospodar, pa recimo, da je zemlja njegovo podjetje in je Bog direktor:)

Direktorja se uboga. Ali vsaj naj bi se.

K direktorju grem lahko sicer  kadarkoli hočem in zaprosim za njegovo pozornost.

Pravzaprav mi nihče ne brani, da se z Njim pogovarjam cel dan če hočem.

Toda petkrat na dan pa me On hoče, videti in mi je dal termin za sestanek (molitev).

Prav gotovo bom šla na te zahtevane sestanke (molitve).

Saj je on vendar direktor.

In tudi grem.

Za ta sestanek se seveda glede na to, da grem k nekomu, ki je v mojem življenju najbolj pomemben in od katerega vse zavisi, tudi primerno uredim. (muslimani se pred molitvijo umijemo in primerno oblečemo)

Zaradi tega, kar ta Nekdo meni pomeni  je zame tistih petkrat na dan, kot recimo temu izjemna prilika, da grem do tega šefa in govorim z njim, na njegovo povabilo.

Na teh sestankih govorim nekatere stvari, ki jih On želi slišati. Naprimer se mu zahvalim in mu izrazim tudi predansot s tem, ko mu med pogovorom pokažem, da nekatere njegove besede memoriziram (Koran ) in vmes na teh sestankih seveda, lahko še poprosim za, kar želim ali mu potožim, kar me teži…

Po sestanku ( molitvi) se počutim srečno. Počutim se zadovoljno, ker verjamem, da me bo moj šef, ker ga spoštujem in se med drugim, ne samo ravnam po pravilih, ki jih je določil v svojem podjetju (vsaj poskušam se ), ampak se tudi vedno udeležujem sestankov, ki mi jih je zapovedal, nagradil.

In nagrajuje me…vsak dan in vsak trenutek mojega življenja.

Evo, to je zame molitev in  zato jaz molim.

Sicer pa je tako fizično gledano molitev tudi zdrava saj se, če že ne drugače vsaj za molitev petkrat na dan umiješ in če cel dan presediš se vsaj za molitev malo razgibaš in poženeš kri po telesu in pretegneš svoje ude…

Še za tiste ki jih zanima kako molitev v islamu izgleda.

Pred molitvijo se je treba umiti in to naredimo takole.

YouTube slika preogleda

Molitev pa izgleda takole.Tole je video za molitev ob zahodu sonca, ki jo imenujemo maghreb. Vsako molitev si lahko narediš dolgo kolikor sam želiš. Šef ima ves čas na tem svetu…

YouTube slika preogleda

Molitev ti lahko vzame 5 minut ali pa več ur. Sami jo krojimo z recitiranjem Korana…z svojimi prošnjami…

Če molimo samo zapovedan del, je to res stvar petih minut. Se pravi 5×5 je 25 minut na dan za mojega Gospoda. A je to veliko?

Meni ni. :)

  • Share/Bookmark
 


Komentarji

  1. 1
    jesisjesis
    02/09/2010 ob 11:47 AM

    Lepo razloženo. Samo, prosim te, ne objavi tega na MMCju med tistimi zvermi.

  2. 2
    batabata
    02/09/2010 ob 11:49 AM

    Jesis,

    hvala. Brez skrbi tam sploh ne pišem nič več… Že dolgo tega ;)

  3. 3
    jesisjesis
    02/09/2010 ob 11:53 AM

    Aha – ampak komentarje pa še napišeš tu in tam, kajne?

  4. 4
    gladiolagladiola
    02/09/2010 ob 2:10 PM

    Zelo dobro, ma kaj dobro – odlično si to napisala !!! Zelo enostavno, vsakomur razumljivo. Super ! :)

  5. 5
    batabata
    02/09/2010 ob 4:01 PM

    Jesis sem in tja kje kaj siknem ;) Če me glih smejka opozori, da je kaj vrednega branja :) Ampak res redko. Se mi zdi da je tam res ena taka kako bi se reklo blogerska beznica.

  6. 6
    batabata
    02/09/2010 ob 4:03 PM

    Gladiola sem vedela, da ti bo všeč. Simpl je ta najtaboljš a ne… :)

  7. 7
    batabata
    02/09/2010 ob 4:13 PM

    Polonika,

    saj verjetno ne pričakuješ, da bom objavila tvoje komentarje, ki žalijo mene in meni draga stvari! Prosim pojdi smetit drugam.

    lp, bata

  8. 8
    jesisjesis
    02/09/2010 ob 4:25 PM

    Jaz bi izraz “beznica” (slab, cenen nočni bar kjer se zbirajo ovele kurbe in popolnoma zapiti mornarji) nadomestil z “blogerska greznica”. “Beznica” je za MMC pravzaprav še kompliment. :) :) :)

  9. 9
    nevenkanevenka
    02/09/2010 ob 7:42 PM

    Pojma nimam kaj je to MMC, pa izgleda, da ničesar ne zamujam, še tu na blgosu je včasih tako tako in počasi izgubljam veselje. To temo, Bata težko komentiram, ker isem vernik in seveda tudi ničsear ne skrivam, na stvari gledam znastveno in toliko dogovorov kolikor mi jih znaost da imam, o ostalem pa razamišljam kaj bi lahko bilo in kaj ne. Mirno živim s tem. Je pa tako, da sem zelo razmišljujoč človek in namenoma živim precej odrezano od ljudi in sem zato zavestno mnogokrat v razmerju majhnega človeka proti celemu stvarstvu. In sveda razmišljam o obvladljivsti življenja. ker ne spoštujem avtoritet, ki si tega izrecno ne zaslužijo, mi na kraj pameti ne pride, da bi si kje zamišljala kakšnega šefa, še pravi v službi mi gredo včsih na živce in se zelo tolčem po glavi, da si nisem izbrala kakšne druge izobrazbe, ki bi mi omogočala še bolj neodvisno eksistenco. Sem pa imela dva prijatelja, Američana, mormona. Ki sta me učila, kako se moli. Pridna fanta :-) zelo verna. In sta mi rekla celo nekaj, kar mi je bilo sprejemljivo. Rekla sta, da ni nujno, da verjamem v Boga, da molim pa lahko vseeno, he, he. Češ, da mi bo dobro delo, če bom imela občutek, da se pogovarjam z iskrenim prijateljem /ne šefom/. In sem nekako oblikovala nekakšne pogovore s seboj, ki so mi pomagali na bolj preprost način oblikovati vprašanja, ki si jih še moram odgovoriti, sortirala sem probleme, ki jih moram rešiti, v mislih sem se naučila zbrano in namenoma organizirati življenje, tudi miselno življenje, celo čustveno. In se sploh ni pokazalo kot slaba metoda. Kaj takega znajo predpisati celo psihologi, ko priporočajo, da si določene stvari kar pišeš, kot v obliki pisma, ki je nekomu namenjeno. Ta dva mormoma sta pač rekla, da njihova vera nima predpisanih molitev, da se vse, kar molijo nanaša na življenje in na to kako ga živjo, rekla sta, da se na boga obračata v težavah in se mu dnevno zahvalita za vse dobro. Nobenih komplikacij. So pa mormoni dobri ljudje z občutkom za skupnost, radi si medsebojno pomagajo. Če bi kaj rabila, sta bila takoj pripravljena zavihati rokave. Toliko o tem. lp

  10. 10
    jesisjesis
    02/09/2010 ob 9:26 PM

    No sedaj bom še izvedel, da imam nekaj skupnega z mormoni. Ta je pa dobra. :)

  11. 11
    batabata
    03/09/2010 ob 12:14 AM

    Jesis hehehe…ti si eden tistih, ki me res vedno nasmeješ :lol:

    Ti kaj pišeš?

  12. 12
    batabata
    03/09/2010 ob 12:24 AM

    Nevenka,

    Šef in direktor besedi sem uporabila, samo za lažjo predstavo , da je govora o nekom, ki pač odloča o vsem…

    Moja zgornja razlaga ni nekaj, kar si jaz domišljam ampak je obrazložitev na najbolj simple način, ki sem ga lahko spravila v kup :)

    In ja brez dvoma je Bog moj najboljši prijatelj in edini, ki je vedno tam , ki ima vedno čas, ki mi vedno pomaga…

    K Bogu se obračam v dobrem in slabem in ja neštetotokrat na dan se mu zahvalim… ampak ne samo za vse dobro ampak sploh za vse. Kajti tudi slabo je prav gotovo za nekaj ali nekoga dobro.

    Ne vem pa kako bi lahko molila, če v Boga ne bi verjela?!

    lp, bata

  13. 13
    nevenkanevenka
    03/09/2010 ob 5:50 AM

    Zlahka, Bata. Tako kot vsak človek lahko oblikuje želje, tako se lahko obračaš na bodočnost. V hrvaščini je beseda molim in pomeni prosim. Pač izrazito oblikuješ željo za bodočnost. Ta zadeva je blizu tega, kar razlagajo tisti, ki govorijo o realizaciji pozitivnega mišljenja.

    To, da pa neverniki izrazito ne potrebujejo podrejenega položaja, in se zaradi tega ne zatekajo v verska mišljenja in čustva, je pa eden temeljih razlogov, da se držijo sami zase. Zato se kot neverniki tudi ne grupirajo.

  14. 14
    nevenkanevenka
    03/09/2010 ob 7:01 AM

    Ne vem kako naj razložim neverstvo, človeku, ki se mu zdi vera naravna in nujna, ker ima nevernik ravno o tem nasprotno mnenje :-) Potrebo po kvalitetnejšem življenju ima pa vsak človek. Pot do njega je različna. Molitev je zame izrazito zavestno oblikovanje želje, potrebe. Ozaveščanje hvaležnosti bogu, pa je ozaveščanje dobrega v življenju, ker ljudje smo hitro bolj nezadovoljni kot zadovoljni. Pa imaš recimo deset čudovitih stvari v življenju, pa se neskončno sekiraš zaradi ene. V tem jaz vidim popolnoma običajne psihološke vidike, ki kot principi delujejo pozitivno.

    Meni je avtoriteto čisto nemogoče vsiliti. Temeljna vrednota v življenju mi je svoboda uma in duha, takoj zatem pa ljubezen in odgovornost. Mislim, da bi mi težko kdo razložil, da je v tem kaj slabega in sem zato pomanjkljiv človek, ki “nekaj skriva”. Edina odvisnost, ki jo čutim, je od ljubezni. To je nekaj kar izgubljam težko in se velikokrat počutim nemočno, kjub trudu in to mi malo jemlje občutek svobode. Drugače sem zelo pogumen človek in mirno nosim vse na svojih ramenih, brez da bi tegobe delila z bogom.

    Upam, da se to da razumeti. Dejstvo je, da se v vsej verski agresiji, ki jo v Sloveniji doživljam s strani katoliške cerkve, ki mi ravno tako hoče dopovedati manjvrednost, ker nisem vernik, počutim slabo. Moram poslušati, da nisem prava Slovenka (Rode), potem si me nekdo drzne vključevati v molitve za ne vem kaj, čeprav ga nihče ni za to prosil (Stres). Ni prijetno, verjemi.

    Meni vernik ni manj vreden. Samo drugačen in se trudim razumeti tudi stvari, ki so mi čudne in nenaravne. Pač menim, da imamo drugačne potrebe. Vesela bi bila, če bi kaj takega dojeli tudi verniki. In nehali gledati na ljudi, ki resnično sami prenašajo vsa bremena življenja, kot na pomanjkljive in nekaj “skrivajoče”. Ker kadar mene “bog kaznuje”, nikoli ne razmišljam o višji sili, samo včasih me bega usoda. vedno samo tako, kaj sem naredila narobe in kaj so objektivni razlogi za tak in tak razvoj dogodkov. Usodo pa dojemam kot nek genski zapis. V lastnih vednjskih vzorcih. Tudi te je težko razkrinkati. Človek se mora zavestno poglobiti VASE. Lahko je podobno molitvi, čeprav ni prošnja. In kaj je v moji moči, da to lahko spremenim.

  15. 15
    nevenkanevenka
    03/09/2010 ob 7:27 AM

    No, recimo, da je tudi moja “molitev” prošnja. Saj se lahko obračam na svoj lastni um in od njega pričakujem odrešilno idejo, razsvetljitev. Zame je to edino, kar imam in na kar se lahko zanesem. In v tem se počutim popolnoma avtonomna. To mi je bistvo svobode. Zaradi tega lahko sproščeno diham.

  16. 16
    nevenkanevenka
    03/09/2010 ob 7:32 AM

    Meni je celo genska determiniranost odveč. Kolikokrat se zalotim, ko si mislim, evo točno tako bi rekel moj oče in evo točno tako bi naredila moja mama. In se takoj vprašam, kje za božjo voljo sem jaz. Ja, ravno v tem, da sem prepoznala vzorec in ga lahko spremenim. To, je zame temelj svobode. Znotraj človeka. Ne izven.

    Nekateri ljudje se izrazijo, da bog živi v njih. Vidiš, tega jaz ne razumem sploh. Kako dojemajo svojo identiteto in jo ločijo od božje. To mi je popolna uganka. Identificirati se z bogom, je pa ponavadi označeno kot bolezen in ne vera? To mi naj kdo razloži, če mi zna?

  17. 17
    batabata
    03/09/2010 ob 7:37 AM

    Agrsija z strani vernikov?? V vero vendar ni prislile!!

    Ne vem pa sicer zakaj se počutiš manj vredno ali mi celo ponujaš obrazložitev, da sem te jaz kot nevernico tako kategorizirala. Sem samo razložila pomen besede nevernik, kefer in iz česa izhaja… in pa razložila sem zakaj jaz verjamem… Resnično ne vem od kje si potegnila, da te imam za manjvredno?!

    Da skrajšam obnova tvojega pisanja bi bila.

    Moliš sama k sebi :)

    Se pravi prosiš sama sebe, da bi bila zdrava, da bi bila ljubljena…

    Sicer imaš point…

    Enkrat sem nekje slišala, ko začneš ljubiti sebe je to začetek večno srečnega in uspešnega ljubezenskega razmerja ;)

  18. 18
    nevenkanevenka
    03/09/2010 ob 7:44 AM

    To, da nekoga ponižuješ zaradi njegovega prepričanja, je agresija.

  19. 19
    batabata
    03/09/2010 ob 7:45 AM

    Jaz ti pa na tvoje vprašanje ne znam odgovoriti, kajti Bog ne živi v meni…

    Je pa del mene. Avtomatično je del mene, ker je del mojega življenja. Tako kot si ti trenutno del mene ker se pogovarjava…

    Tako, da to boš morala vprašati tistega, ki je napisal, da Bog živi v njem, kaj točno je s tem mislil?!

  20. 20
    nevenkanevenka
    03/09/2010 ob 7:46 AM

    Ja, pač čutim veliko odgovornost sama zase. če jaz nisem, kar bi morala biti zase, ne morem biti za nikogar drugega.

    Ne smeš mojih misli jemati osebno. Gre pač za stališča, ki se družbeno oblikujejo.

  21. 21
    batabata
    03/09/2010 ob 7:55 AM

    In kdo te ponižuje Nevenka? (Stres, Rode, Jaz) ?

    Brez skrbi ne jemljem te osebno :)

    In pa kot veš se jaz v takele debate ne zapletam…Jaz v njih vidim le hudo potrato časa ;)

    Morda ravno zaradi tega ker ničesar več ne iščem. Verujem!

    Seveda pa nikomur ne branim, da izrazi svoje mnenje. :)

    Lep dan ti želim, bata

  22. 22
    nevenkanevenka
    03/09/2010 ob 8:24 AM

    Saj sem poleg dejanja napisal avtorja. Kaj tebi to, da te nekdo označi kot nepravo Slovenko, ker nisi katolik ni poniževanje? To je izjavil Rode itd…. Po mojem imaš kar srečo, da ne živiš v Sloveniji, kjer se katoliška cerkev na vse kriplje bori za politično oblast.In je zadeva že davno prešla meje dobrega okusa. Da je to nemoralno, je najbrž škoda besed. Da z vero to nima nič opraviti je menda tudi jasno. Eko. Ne morem se počutiti dobro.

    Verjemi, da ponižujejo določena verska stališča. Katoliki imajo pravzaprav pravico ubiti nevernika, vera tega ne preprečuje. Tudi muslimani menijo, da imajo to pravico, lotijo se celo drugače mislečih musilmanov. Stališča na osnovi prepričanj so lahko nevarna, ne samo nespoštljiva. To me po malem vedno bolj skrbi, če dobro razmislim. To s teboj nima nič opraviti. Itak mislim, da si našla svoj kotiček v veri in ga priredila tako, da ti ustreza. Kar je z mojega vidika čisto ok. Čudno bi bilo, če bi bil človek vernik in bi ga to bremenilo. Ane.

  23. 23
    batabata
    03/09/2010 ob 8:48 AM

    Mislim Nevenka, da si preveč k srcu jemlješ…:)

    Želim povedat, da je meni prav vse eno kaj si Stres ali Rode ali pa nekdo tretji o meni misli. Pa naj si misli… Pa naj govori.

    Jaz se mu samo nasmehnem :)

  24. 24
    jesisjesis
    03/09/2010 ob 10:05 AM

    @ Nevenka, precej natančno sem prebral tvoje komentarje. Jaz Rodeta tudi ne maram – ko ga gledam se mi zdi kot tista svečka proti zaprtju pri otrocih, ves masten in sluzast … pfuj in pfej. ;) Naj ti pojasnim svoje stališče. Cerkev in Bog NIMATA nič skupnega. Verske templje so oblikovali zli ljudje s ciljem pridobivanja premoženja in oblasti. Govorimo o ZLOrabi vere. Že prve tri črke ti povedo kdo uporablja cerkev … in seveda zahrbtno z raznimi odpustki in spovedmi neguje ZLO v svojih “vernikih”, da jih po drugi strani straši s kaznijo po smrti in jih s tem dela odvisne (mislim prave ODVISNIKE). Seveda cerkveni voditelji (posebej RKC) namerno zamolčijo dejstvo, da so vsi veliki preroki vključno z JK (zanimivo, da so to tudi moje začetnice) trdili, da za pogovor z Bogom NIHČE ne potrebuje ničesar, najmanj pa cerkvene centre. Prošnja ali pogovor z Bogom lahko teče kjerkoli in kadarkoli. Zaradi človeškega gregarnega (črednega) nagona, pa je kaj lahko zbrati skupine vernikov/ovc, jih odvrniti od Boga in jih začeti ZLOrabljati. Osebno poznam precej drugačnih verskih skupin in ljudi – tudi Jezusove vernike, ki se povsem brez-obvezno srečujejo in so precej hudi, če se zmotim in tem srečanjem rečem “maša”.

    Pa še nekaj. Zavedam se, da je Bog popolnoma čista dobrota in kot tak ne more kaznovati z zlom niti siliti človeka v zla dejanja (verske vojne).

  25. 25
    nevenkanevenka
    03/09/2010 ob 10:27 AM

    Ja, no a vidiš Jesis, jaz se moram na vsakem koraku srečevati s trditivjo, da bog je. Tudi s tvojo. Mimogrede, ne da bi opazil, mi kot neverniku razlagaš, da se motim (in sem kot taka manj vredna, vsi, ki se motijo, je nekaj narobe z njimi, zato pa se motijo).

    Če bi jaz na vsakem koraku vsakomur razlagala, da boga ni, bi bila pa nasilna. Je res ali ni?

    Predstavljaj si, ko si prižgem TV pa zagledam oddajo Ozare, ki mi lepo razlaga, da bog je. Oprosti, tej oddaji absolutno ne sledi oddaja, ki razlaga do boga ni. Je to mogoče za koga svoboda? Zame je to izvajanje pritiska na neverne. Jesis? Meni je vseeno ali ta pritisk izvajajo verniki ali institucija vernikov, kjer se verniki zbirajo in s tem potrjujejo strinjanje. Neverniki nimamo institucije. Ali jo potrebujemo?

  26. 26
    jesisjesis
    03/09/2010 ob 12:02 PM

    Seveda se srečuješ, če pa JE. ;) Hec – ničesar ti ne vsiljujem in ti poskušam razložiti le SVOJ pogled kateremu sploh NI treba verjeti. Celo več – popolnoma nihče te ne sili v branje mojih komentarjev. Če pa že bereš – in verjamem, da te ‘firbec matra’ – potem pa beri naprej. ;) Če bi bila pripravljena razumeti razliko med tem kar Cerkve prodajajo za boga in med energijo življenja, ki preveva vse živo tega planeta, dobro, pozitivno energijo, ki povezuje vsa živa bitja v celoto, bi tudi razumela, zakaj guruji govore, da: - je Bog povsod - vedno z nami - je Bog v meni - sem del Boga ipd. Največja napaka, katero delajo preprosti verniki in katero jim je vsilila cerkev je to, da gre za stvarnika, poosebljenje, primerjanje s človekom in od tu tudi tvoje zanikanje. . Bog – to ni niti stvarnik, niti stric z belo brado, ki je rekel bodi svetloba. To je pozitivna energija, ki zajema nas vse, in če se ji prepustimo ne moremo delati (MI LJUDJE)drugega kot dobro. In ta pozitivna energija ne more na noben način biti ZLO. . ZLO je le bolan, moten um, ki te povezave z Dobrim ne more vzpostaviti. . Tako jaz razumem obstoj Boga. Seveda tega pogleda ne vsiljujem nikomur in živim po srbskem načelu: “Svako svoga Boga moli!”

  27. 27
    Špelca
    03/09/2010 ob 12:04 PM

    Bata, super si razložila, všeč mi je. Jaz bi sicer rajši kot šefa predstavila boga kot zaupnika, mogoče v kakem trenutku kot svetovalca, tako da ne bi bilo tako očitnega razmerja podrejenosti-nadrejenosti, a vsekakor tvoja razlaga ni napačna :) Glede na to, da se jaz zvečer pogovorim z bogom in angeli kar v pižami, pred spanjem, sem zdaj celo malo v zadregi ;)

    In ja, kot je napisal Jesis v enem od komentarjev – cerkev kot institucija in njeni predstavniki se vse preveč vpletajo tja, kjer se ne bi smeli.

  28. 28
    jesisjesis
    03/09/2010 ob 12:45 PM

    Dodatek: tole sem prvič napisal in daleč od tega, da bi na vsakem koraku ljudi prepričeval ali jim težil s svojim pogledom na to. Proti ateistom seveda nimam nič in v moj pogled se zelo preprosto vključuje vsa znanost od fizike drobnih delcev (a veš, da so na Štefanu dokazali obstoj bozona zaradi katerega so zgradili Cern, naši so pa to z milijonkrat manjšo investicijo “spravili v žep”?), molekularne biologije, genetike, astronomije … :) In samo popoln bebec lahko predvideva, da Bog omejuje napredek znanosti človeka … hudoben bebec, ki ima za tem skrite cilje zlorabe.

  29. 29
    nada
    03/09/2010 ob 2:19 PM

    Moja božja pot in molitev

    Povabilo prijateljice, “Prosim te, pridi”! Oklevanje, grem ali ne grem. Odločitev sprejeta. Grem na pot. Na Hrvaško, na vzhod Hrvaške, kjer Sava meji na Bosno. Grem pozdravit mamo in očeta moje drage in njen rodni dom. Tako dolgo že nisem bila. Ne z avtom, grem na vlak. Zlato ravninsko območje, bogato s poljedelskimi površinami. Koliko žuljev, koliko znoja? Seveda,tudi sita usta in zadovoljstvo.

    Njeno družino sestavljajo oče, mati in brat z družino. Trije otroci so čvrsta pomoč pri delu. Pri zajtrku smo vedno vsi skupaj. Na mizi v kosih narezano prekajeno svinjsko meso, doma pečen kruh, paprika, paradižnik in čebula. Po obedu črna “kafa” in “rakija”. Moraš, da želodec lažje dela. Delo se začne v svinjaku kjer je veliko, veliko prašičev. Za ograjo na vrtu te sprejme sto kur in par petelinov, ki te zjutraj pravočasno dvignejo iz postelje. Za živalski red skrbijo mački. Kmetija ima 40 tisoč hektarov njiv. Obirali smo papriko, paradižnik in jajčevce. V Požegi in Slavonskem Brodu sva z mamo na tržnici vedno vse prodali. Pobirali smo slive in jih namočili za kuhanje “rakije”. Gospodar je najel delavce in šli smo v trgatev “duhana”. O, oho, to je pesem. Ne moreš verjeti, ko prideš do konca njive, ampak delo se nadaljuje, nazaj na začetek. Vročina, vročina…mokra je spodnja majica, zgornja majica, mokre so spodnje hlače, mokre so zgornje hlače. Mokra sem cela. Mogoče je 40 stopinj, mogoče več. Ali je to pekel? Ne, ne, to so nebesa! Na začetku nas čaka malica. V travi in senci. In veliko nas je. Potem naprej,o, kako dolge, predolge so te njive za mojo romarsko pot!

    Naslednji dan sem mrtva. Boli, boli …prosim za kakšen tablet proti bolečinam. Tako se “cajtam” in vsak večer hodim k Sv.maši v Pleternico. Prisotnih je več tisoč ljudi. Vidi in verjemi. Tudi solze so bile. Pri meni, mama me je objela in v roke stisnila rožni venec, blagoslovljen tisti trenutek. Na uho mi je šepnila besede “hvala ti dušo, da si došla, nek ti to bude uspomena na posjeti.”

    Hvala ti, draga mama, ki si sedaj tam daleč, naj te Bog čuva, da te bom lahko še kdaj objela.

    Sedaj sem že doma, jaz pa se še vedno “cajtam”. Vroča kopel z dodatkom soli prepojene s 100% sokom lavndla in lekadol. Ne gre drugače, mišice še vedno bolijo.

  30. 30
    gladiolagladiola
    03/09/2010 ob 6:05 PM

    Kaj ste pa tukaj zatežil ???? OMG :(

  31. 31
    jesisjesis
    03/09/2010 ob 8:03 PM

    Gladiola spel se … to ni zate.

  32. 32
    gladiolagladiola
    03/09/2010 ob 8:58 PM

    jesis………..razumem ! jst tut tebe rada, ja

  33. 33
    Amela
    04/09/2010 ob 9:24 AM

    zivjo. lepo si to napisala…sam zmotil me je to, k si napisala da se nisi rodila kot muslimanka. saj se nihce ne rodi musliman…to vsak posameznik potem ko se za to odloci in v svojem srcu to cuti, tudi postane….pa brez zamere….mi je pa vsec da se vse vec ljudi odloca za islam. jaz sem se pred kratkim odlocila za islam ceprav sta moji babici muslimanki…in tako rekoc bi vsak rekel da prihajam iz islamske druzine in sem muslimanka vendar temu ni tako….dokler ne izreces KELIME-I-SHEHADET in tako ne cutis v svojem srcu pac nemores biti musliman. jaz sem sedaj presrecna in zal mi je da me doma niso vsega naucili ampak sem se morala sama (s pomocjo svojega moza).

    lp

  34. 34
    batabata
    04/09/2010 ob 9:33 AM

    Pozdravljena Amela,

    moji otroci so se rodili v Islam in prvo kar so slišali na tem svetu je bil adhaan. Vsakodnevno vidijo mamo in očeta ko molita, pripovedujem jima o islamu, živita v domu kjer je doma islam…

    Vsega tega jaz nisem imela. Nisem imela niti pojma, da nekaj imenovanega islam obstaja…

    To sem mislila s tem, ko sem zapisala, da se žal nisem rodila kot muslimanka. :)

    Vesel Ramadan ti želim,

    bata

  35. 35
    Amela
    04/09/2010 ob 11:03 AM

    aha…potem te nisem dobro razumela…se popolnoma strinjam s teboj…nazalost tega tudi jaz nisem imela…razen pri babicah vendar nista zivela z mano da bi lahko kaj vec izvedela…starsa pa nic nista vedela…vendar pa mi je dragi Allah poslal v moje zivljenje osebo, ki me je poducila in odgovorila na vsa moja vprasanja :) mojega moza :) brez zamere bata :) pac nesporazum :) me veseli da si muslimanka in da tudi svoje otroke tako vzgajas. vesel Ramadan tudi tebi

  36. 36
    Kalyani
    06/09/2010 ob 4:22 PM

    Zelo lepo napisano, in mi je všeč, ko si dala videe gor, tako si malo bolj predstavljam kako to delajo muslimani in mi je zelo zanimivo take zadeve spoznavat. Sama pa se v molitve in podobno ne bom spuščala, čeprav sem bila vzgojena krščansko, ne verujem v takega “boga” kot ti ali kot katera koli vera prikazuje, verjamem pa v to, da obstaja izvorna energija, energija, katere smo vsi, skratka vse je v vsem in vsak je v vsem. Težko razumljivo ampak men popolnoma logično. :)

  37. 37
    issi
    06/09/2010 ob 7:37 PM

    Pozdravljena Bata! Upam, da ne zameriš mojemu vprašanju, ampak zanima me nekaj čisto praktičnega; kako takle obred umivanja in molitev “zneseta” zaposlenim? Recimo uradnikom, natakarjem v hotelih, lokalih, prodajalcem, policistom na terenu,… Glede na to, da molite petkrat na dan, se pač čas molitve nekako mora pokrivati z delovnim časom? Si pri volji malo razložiti? Če si že kdaj, se opravičujem – mi je verjetno ušlo, kljub temu, da te redno berem. Potem mi vsaj prilepi link. Lep pozdrav v Kairo!

  38. 38
    batabata
    09/09/2010 ob 8:21 AM

    at 37

    Pozdravljena Issi,

    Pravzaprav ti lahko povem, kar iz mojih izkušenj, kako je to šlo, ko sem bila zaposlena.

    Vudu se izgubi z določenimi zadevami in sicer, če greš na WC in podobno…

    Vse o wuduju, lahko prebereš na linkih spodaj.

    Kar se pa mene tiče.

    Sama sem se trudila takrat in se tudi še sedaj, da sem vse skozi čista. Ko grem na wc, pač namesto, da si umijem samo roke naredim, kar cel proces in potem sem v vuduju :)

    Sicer tale gospod na videu, ki dela vudu si je za vse skupaj vzel precej časa in vode. Ter je namerno prikazano počasi, ker je to učni video.

    Vudu je namreč možno narediti tudi z zelo malo vode in pa tudi brez vode, vse o tem najdeš na spodnjih linkih.

    V nekaterih primerih, ga lahko delamo tudi čez nogavice…

    Ni obvezen za nekoga, ki ga ne more izvesti (bolniki invalidi )

    Ne izgubim ga ko previjem otroka…

    Islam je zelo enostaven ;)

    Skratka biti vse skozi čist ti ne vzame prav veliko časa in pa tudi, če pač nisi ti ne rata (morda zaradi vetrov ali kaj podobnega) je tole umivanje, tik tak narejeno.

    Želim povedat, da umivanje plus molitev, če je treba lahko opraviš tudi v desetih minutah in za nobeno delovno mesto se mi to ne zdi en hud izostanek.

    Poleg tega je čas za molitev poraztegnjen na par ur in če ne moreš ravno ob klicu na molitev takoj tudi iti, greš pač enkrat v času do naslednje moltve.

    Upam, da sem ti odgovorila na vprašanje in te lepo pozdravljam nazaj, bata

    še linki;

    Kaj je na temo vuduja rekel Poslanec in je dobro, ga slediti: Hadisi na temo vuduja

    Pravila in podrobne obrazložitve:

    Podrobno o wuduju

    Na kratko o wuduju (Koran…):

    Wudu v Koranu

  39. 39
    Smeh
    12/09/2012 ob 2:22 AM

    Bata, da takšne bedarije pišeš v 21. stoletju je pa res neumno. Da greš iz krščanske vere v islamsko, je isto, kot, če bi šla iz znanosti v kreacionizem(pa ne mi prosim v 21.stoletju govoriti, da je “Bog” ustvaril svet? 0_0). To je bolj kot ne groba primerjava ampak je žal na mestu. Če bi se vsaj malo spoznala na zgodovino ampak res vsaj malo potem bi vedela, da se je islam izlegel mnogo mnogo mnogo let po krščanski veri in je popolnoma umetna vera ustvarjena s strani takratne “elita” za nadzor in delitev človeških naivnih ovčič! Vi muslimani ne razumete oziroma niste sposobni sprejeti drugačnih dejstev zaradi vašege trdoglavega obnašanja. Vatikan je v takratnih časih, ko je živel prerok Mohamed, potreboval neko alternativo, da bi preganjal Žide in predvsem slednike Jmmanuela(Jezus Kristusa), da bi izkoreninil le-te, zato je izkoristil nauke preroka Mohameda, jih skupaj z Mohamedovim sorodnikom Omarjem popačil in ustvaril to smejarijo, ki je Islam. Mohamed ni nikoli imel namena ustvariti kaj tekega kot je Islam, ampak so to ustvarili Vatikan, zionisti in drugi (ki temeljijo verovanje v boga na ritualih) na tem območju. Mohamed ni bil pismen, zato je tisto kar je takrat učil, že tisti, ki je te stvari zapisoval (najprej njegova žena, ki je imela pomemben status v takratnem Vatikanskem establišmentu), takoj popačil njegove nauke. Kasneje pa so to še bolj popačili Mohamedov bratranec Omar in ostali Vatikanki in Zionistični agenti na tem območju. To je tudi razlog zakaj je Koran tako zelo podoben Stari Zavezi in zakaj tamelji prav tako na “koncu sveta”. Torej je tudi Koran zelo popačen, tako da se tudi nanj ni kaj mnogo zanašati, ker je samo orožje za indoktrinacijo in razdelitev ljudi. Drugače si pa tudi z vami muslimani ne da kaj prida pomagati, ker tudi vi nimate pojma za kaj se v resnici gre. Seveda pa imate zaradi indoktrinacije tudi svoje finte glede pogledov na različne stvari, kar pa je tudi bistvo, da lahko “elita” tudi preko njih izvaja princip “deli in vladaj” (“divide and conquer”). Razumeti je treba, da je Islam prav tako indoktrinacija s strani “elite”, vendar pa je vse v bistvu prav tako ena velika neumnos, še večja neumnost od krščanstva. Dokaz, da je Koran popačen mi je že bilo to, ko sem naletel, ko sem ga prebiral, da je v neki suri posalo, “da naj sužnji pridno služijo svojim gospodarjem”. Trilijon procentno pa sem prepričan, da ne bi nek pravi prerok nikoli podpiral, da se človek klanja, suženjstvo oz. sužnjelastništvo, še manj pa pretepanje Žensk. Vendar pa, če greste prebrati Koran, lahko vidite, da je slaba kopija Biblije, še bolj popačen kot Biblija, tako da je še bolj izgubil pravi pomen kot Biblija.

  40. 40
    Eva
    12/09/2012 ob 7:07 AM

    Smeh; jaz ne vidim nobenega razloga za posmeh, kot praviš, “bedastemu, neumnemu” pisanju pripadnikov različnih religij, pa ne glede na njihova indoktrinirana prepričanja, vero ali pripadnost, ki jo čutijo in vzorno gojijo. Še najmanj Bati, ki je svoj komunikacijski odnos do Boga (Allaha) podala na zelo lep, razumljiv in nevsiljiv način. Pa saj gre pri vsakem verovanju v bistvu vedno za en sam in isti cilj: zdaj druženje, nekoč združenje z Virom vsega stvarstva … le pota (izkustvom in ravni posameznikove zavesti primerna) so pač različna. Zato tudi ne najdem nobenega razloga za nezmožnost povezovanja znanosti s kreacionizmom, kot navajaš. Osebno na primer razlikujem med pojmoma “bog”, ki vlada Zemlji in njenemu nebu, ter “Bog”-Stvarnik (torej kreator vsevesoljnega stvarstva) ki je kot “Veliki um” (univerzalna inteligenca) gotovo hkrati tudi najpomembnejši Vir za znanost in najnaprednejšo, vrhunsko tehnologijo. Skozi samoohranitveni proces pa tudi glavni hranitelj centralne matrike in vseh podatkov parcialno poustvarjenih matric, z arhiviranimi informacijami vseh možnih napredkov celotnega Univerzuma, s področij inovatorstva, arhitekture, umetnosti, matematike, fizike, metafizike, biologije, genetike, kemije, astronomije … idr., kot tudi okuševalec vseh oblik in načinov življenja, tako skozi bolj, kot skozi manj zgoščene struktutre bivanja v različnih dimenzijah (skozi zaznavanja, čutenja, doživljanja, zavedanja …) skratka poznavalec vseh doslejšnjih znanj in vedenj, ter vsega kar je kdaj obstajalo, kar obstaja in kar še bo. Vseobsegajoče kozmično bitje, vseprisotna, dušna zavest, brez oboda, s centrom povsod, v času in izven časa, v prostoru in “onkraj” prostora, ki pa je v neskončnih galaksijah vesolja, prepustila “začasna” vodenja lokalnim “bogovom”. To kar je človeštvu znanega, je le cca 3% vsega, kar v širnih prostranstvih stvarstva še obstaja, zato bi se bilo res nespametno prenagliti z zaključki na podlagi nekih nasilja polnih “svetih” spisov, v imenu katerih se (poleg poglabljanj v molitve, poučevanja o ljubezni, miru in spravi) sprovajajo tudi “svete” vojne in ki jih je v svrho profitabilnega interesa, v tej sužnjelastniški in obupno krivični ureditvi za Zemljane, davno sproducirala vrhovno-globalna oblast, večno varno skrita izza peščice vselej novih, aktualnih, elitnih izbrancev. Menim pa, da se zavoljo ohranjanja dušnega miru, vsemu navkljub, ni vredno preveč vznemirjat; na tem majhnem planetku je človeško življenje v snovnih telesih le prehodno, tisto v kar se “investicija izplača” sta srčni in umski razum, v dopolnjevanju, ravnovesnem usklajevanju, ter izpopolnjevanju z notranjo bitjo, t.j. z osebno dušno identiteto v zavesti duha, ki pa je večna. Vsaj taka so moja spoznanja in tako nekako tudi čutim.

    Bata; kar se tiče molitev do nekega spoštovanja zaslužnega, božjega ideala, ali popolnega vzora, ga na tem svetu, žal, zame ni. S tem pa tudi avtoritete pod tem nebom nikomur od (večinoma nasilnih) “bogov” ne priznavam. Imaginarna božanstva so sicer fajn, vendar mi edino možno avtoriteto – lahko predstavlja le resnično občutenje blagohotne Ljubezni v modrosti intelekta in vseobsežno-pravične dobrote – ki bi si jo nek božji lik (na Zemlji) v mojih očeh pridobil, le z dejanskim izkazovanjem naštetega. Zato raje gojim občudujoče-spoštljiv odnos do Narave, Življenja in vsega kar v njem biva in je, s tem pa tudi ohranjam prijateljsko naravnan stik z Virom, kreatorjem vsevesoljnega stvarstva, s katerim na nek svojstven način pravzaprav nenehno komuniciram. Monolog, pogovor, glasba, misel, solza, hvaležnost, kritika, navdih, čudenje, nasmeh … vse je to zame molitev.:)

  41. 41
    Smeh
    12/09/2012 ob 9:13 AM

    Evica, hotel sem povedati, da je Islam popolnoma umetno ustvarjena vera, tako da je popolnoma vseeno, če verjameš v islam ali pa v wc školjko. Tudi zgodovinska dejstva govorijo svoje, ampak nekateri radi preslišijo dejstva, da lahko še naprej živijo v svojem pravljičnem svetu, ki žal ne obstaja.

    O tem “Bogu”, ki pa ti govoriš ni noben “Allaha” ali pa “Jezus Kristus” ampak je Stvarstvo – skupno delujoče bitje – vesolje, ki se skozi evolucijo – skozi svetlobo viša na višji nivo zavesti(In to je zelo velika razlika, če zagovarjaš njihov pogled, ali pa evolucijsko zavest). Danes ljudje narobe razumejo “Bog”, zato pa imamo takšno sranje kot je. Beseda “Bog” je le prevod besede JHWH (Jišviš), ki pomeni Kralj modrosti, ki pa je samo stopnja človeške evolucije, ko človek doseže nivo zavesti, ko se mu razvije modrost… Vesolje je superzavestno superinteligentno živo bitje, ki je nasplošno poznano kot Stvarstvo – Stvarnik. Človek je to bitje zamenjal z nekimi impotentnimi neobstoječimi oz. namišlejnimi bogovi (“božji sin”, “oče sonce”, “Allah”, Jezus “Kristus” itd. itd) oz. je nekim mejcenim bitjem znotraj Stvarstva pridal vlogo Stvarnika, čeprav je le Stvarstvo – Vesoje – Stvarnik tisto bitje, ki originalno upravlja s svojimi energijami, izmed katerij je tudi kondenzirana energija – materija – manifestacija, in (naravnimi) zakoni (fizikalnimi, elektro-kemičnimi, etaričnimi), ki veljajo v manifestaciji. Vsa ta Stvarstva, ki obstajajo nekatera hkrati in nekatera v časovnem zamiku, tvorijo Absolutni Absolut. Prvo Stvarstvo pa se imenuje Pra-Stvarstvo. Stvarstvo izvaja svojo evolucijo pospešeno, preko manifestacije, kjer se delčki Življenjske Sile (“duha”) Stvarstva ikarnirajo in reinkarnirajo v fizična telesa ustrezna njihovi evoucji zavesti. Tako ti delčki Stvarstva, ki jih na Zemlji imenujemo kot “živa bitja” (minerali, rastline, živali in človek), preko doživljanja (in razmišljanja) razvijajo svojo zavest in se hkrati z razvojem svoji zavesti dvigajo po evolucijski lestvici. Cilj Življenjske Sile pa je razviti v fizični manifestaciji svojo zavest do te stopnje, da doseže popolnost, ko se ji ni potrebno več inkarnirati v fizično telo, ampak da se lahko evolucija njene zavesti potem nadaljuje samo v eterični realnosti. Z evolucijo svojih delčkov pa se hkrati izvaja tudi evolucija zavesti Stvarstva (“celota je vedno več kot vsota njenih delčkov”). Tako Stvarstvo preko manipuliranja svojih energij izpopolnjuje samega-sebe. Ravno tako dolgo, kot traja manifestacija (ko se energija Stvarstva kondenzira, nato pa se izvajaj evolucija manifestacije nazaj v svetlobo), traja tudi potem obdobje “mirovanja”, ki se meri v trilijonih let, ko manifestacija ne obstaja. Nato pa se cel proces zopet in zopet ponavlja v neskončno….

  42. 42
    boba
    12/09/2012 ob 8:03 PM

    Smeh, tako pameten človek, pa tak idiot! Pustite vendar ljudi pri miru, bodite v “svoji veri” in pustite druge, da si izbirajo sami. VSE VERE SO UMETNE TVORBE, VSE! Jaz sem ateist, pa mi je bilo že velikokrat žal, da nimam kakega verovanja, verjetno bi bila veliko bolj srečna v svojem življenju, predvsem pa, obstajala bi neka morala, ki je pa zdaj na svetu v demokraciji ni. Še enkrat, pustite ljudi pri miru!

  43. 43
    Eva
    13/09/2012 ob 11:34 PM

    “Evica, hotel sem povedati, da je Islam popolnoma umetno ustvarjena vera, tako da je popolnoma vseeno, če verjameš v islam ali pa v wc školjko.”

    Različne obredne religije so umetne tvorbe, vera kot taka pa umetno vprogramirana predispozicija, oz. naravna danost, kot pogoj za njen proces in razvoj (odvisno od percepcije posameznikovega dojemanja). Glede enačenja vere v pač neko “višjo silo” z vero v wc školjko pa … da nisi bil nekoliko preveč pod vtisom Batinega komentarja #38?:)

    “Tudi zgodovinska dejstva govorijo svoje, ampak nekateri radi preslišijo dejstva, da lahko še naprej živijo v svojem pravljičnem svetu, ki žal ne obstaja”

    Naj ti hudomušnico podam nazaj v povestnem duhu. Smehec, a se bova s pomanjševalnicami izluščila do samega jedrca, kjer bova označila bistvo s fotonsko pikico in ugotovila, da je bržkone tudi Vsevišnji dooolgo, dolgo, ampak res dolgo, lahko živel pravljico in sanjal svoje sladke, razdrobljene sanje, medtem, ko zdaj, s časovnim zamikom nekaj trilijonov let, spoznavava, da se mu vsevesoljna superzavestna superinteligenca, skozi manifestacijo dušno-učlovečenega Življenja, po razvrednotenju etično-moralnih načel, ter ob prehodu na višjo raven zavedanja, sprevrača v boljkone eno samo nočno moro, ki jo bo univerzalno-centralni Vir z “jazom” ali ciklično resetiral, ali pa jo Sebstveno preobrazil – po podobi Zavesti naprednejše, drugostopenjske civilizacije (od, za Zemljane zaenkrat, treh možnih).

    “(In to je zelo velika razlika, če zagovarjaš njihov pogled, ali pa evolucijsko zavest).”

    Ne, ne, razen svojega (doslejšnjega) pogleda ne morem zagovarjat nikogaršnjega, spoštujem pa vendarle tudi drugačne vidike. Je razlika.

    Sicer mi je pa vsebina tvojega komentarja, moram reč, zelo blizu. Imava kar precej podoben pogled na odzivnost narave vesoljnega Stvarstva. Še posebej mi je všeč tale tvoj izkoščičen biser: “Cilj Življenjske Sile pa je razviti v fizični manifestaciji svojo zavest do te stopnje, da doseže popolnost, ko se ji ni potrebno več inkarnirati v fizično telo, ampak da se lahko evolucija njene zavesti potem nadaljuje samo v eterični realnosti.”

  44. 44
    Eva
    14/09/2012 ob 12:55 AM

    Smeh, če dovoliš, bi še tale tvoj del izpostavila:

    “… čeprav je le Stvarstvo – Vesolje – Stvarnik tisto bitje, ki originalno upravlja s svojimi energijami, izmed katerih je tudi kondenzirana energija – materija – manifestacija, in (naravnimi) zakoni (fizikalnimi, elektro-kemičnimi, eteričnimi), ki veljajo v manifestaciji.”

    Nedolgo nazaj me je v zvezi z naravo Narave obšla neka misel. Splošno znano je, da zna Narava (v vsej svoji lepoti sicer občudovanja vredna) bit tudi sila kruta, neprizanesljiva in sama po sebi nič kaj prijazna. Drži. Vendar me je ob tem prešinila pomisel ravno v povezavi s tem, kar omenjaš. O vplivih na naravo Narave in pa o razliki med originalno-Izvornim samovzdrževalnim kozmičnim procesom upravljanja z energijami, ter posrednimi upravljalci energij (s pomočjo naprednejše tehnologije). Da se izjasnim. Če namreč izhajamo iz vseprežemajočega dejstva, ki v osnovi pogojuje obstoj vesoljnega življenja, t.j. fizikalni zakon gravitacijske sile Elektro Magnetnih valovanj – EM – (o tem je pred +2000 leti učil tudi manifestiran EMmanuel, ha!) potem ni nujno, da je Izvorna Narava kruta in neprijazna.:) Morda pa njeno neprizanesljivo odzivnost spodbujajo prav ti, posredni upravljalci (zlo-rabljevalci) energij. Kaj meniš.

  45. 45
    Smeh
    17/09/2012 ob 4:49 PM

    Očitno ali pač mora biti kruta, ker morda evolucija na ta način poteka optimalno, ali pa je to zato, ker je naše Stvarstvo še zelo mlado in še torej nepopolno. Mislim, da je fizična realnost – manifestacija (Vesolje – Stvarstvo) zato narejeno tako kaotično in kruto, zato, da bi imel človek motivacijo, da skuša čimprej razviti svojo zavest, da se lahko čimprej reši iz kroga rojevanja in smrti; če bi nam šlo prefajn časovno neomejeno, potem ne bi nihče težil za tem, da razvije svojo zavest in se reši iz kroga rojevanja in smrti. Verjetno je tisto taprvo… Vseeno pa si jaz želim, da bi bili naravni zakoni vsaj za bitja na človeški ravni malo bolj pošlihtani, da se ne bi mogle dogajati takšne svinjarije kot se. Potem ne bi bilo toliko trpljenja in ne bi moglo iti toliko stvari v Stvarstvu “k hudiču” kot gre. Verjetno je to eno zadnjih vprašanj, na katere še nisem čisto našel odgovorov. Morda pa to mora tako biti, da je večja težnja k temu, da se človek hitreje obrača v tisti smer, ki omogoča optimalno evolucijo; oz. da se stvar uniči ali pa reciklira – v primeru da človek noče delovati v smeri samoizpopolnjevanja. V tem primeru pa me boli najbolj to, da potem v to “kazen” padejo tudi tista bitja, ki niso nič kriva. Ja pa tudi res, da če narava ne bi skrbela za te stvari, da bi se človek prijetno vgnezdil v svojem ugodju in nadaljeval v svoji zablodi v neskončnost.

    Primer: Dober dokaz, kaj si narava (Stvarstvo) “misli” o prehranjevanju z mesom na Zemlji; kako je Stvarstvo uravnalo naravne zakone, ki ob vsem tem barbarizmu na Zemlji poskrbijo za določene naravne (karmične) posledice. Mislim pa, da je trenutno stanje na našem planetu tudi dober odraz tega, na kakšnem nivoju je človek, tudi zaradi prehranjevanja/vojn/itd. itd.; verjetno pa lahko vsak vidi, da ni ravno “raj na Zemlji”, ali ne?!!!

Komentirajte

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

blank