Kar nekaj dni se že ne morem pripraviti, da bi pisala. Sem namreč nekam otožna in vse skozi imam občutek, da mi nekaj manjka…

Saj v bistvu mi manjka. Manjka mi moj sopotnik s katerim greva skupaj skozi življenje. Odšel je službeno v Savdovo Arabijo in jaz ga pogrešam. Zelo pogrešam…

…in tako razmišljam veliko o nama, o tem kako sva se spoznala, kako sva sploh prišla skupaj, kakšna čustva so naju družila takrat in kako je danes.

Nisva prvič narazen in zato mi ni jasno zakaj, ga danes tukaj tako zelo pogrešam.

Seveda veliko se je spremenilo. Pa sploh ne govorim o materialnih stvareh niti o otrocih, govorim samo o čustvih.

Danes ni več samo sopotnik ampak del mene!

Velikokrat sem že povedala in nobena skrivnost ni, da sem se poročila bolj s pametjo kot z srcem. Ni šlo za nobeno veliko ljubezen ali zaljubljenost še manj pa za materialne stvari. V tem človeku, ki sem mu danes ponosna žena sem videla dobrega moža in očeta ter predvsem iskrenega muslimana, ki me bo vodil in učil…

Predno se najde kdo, ki bi morda v mojih besedah našel kak razlog za zavist naj povem, da se tudi midva, kot vsi zakonci na tem svetu sem in tja kregava ;)

Ya Ghayeb ( ti, ki si daleč stran )

YouTube slika preogleda
  • Share/Bookmark
 


Komentarji

  1. 1
    .
    04/08/2010 ob 10:29 PM

    hug :)

    lepo napisano

  2. 2
    gladiolagladiola
    04/08/2010 ob 11:14 PM

    Potolaži se, saj bo kmalu nazaj. ;)

  3. 3
    Dajana
    04/08/2010 ob 11:21 PM

    ooooooo Vem, kako je. Hm, zamoti se. Preberi kaj lepega. Imaš domačo žival? Božaj jo… Otroci že spijo? Otorci so tako hvaležni sogovorniki in pomagači. ;) hihi Ti pišeš o tem, jaz pa, kako mi je bilo lani, ko sem bila zapuščena tukaj…

    Objemam te močno. :)

    lp

  4. 4
    Spela
    04/08/2010 ob 11:58 PM

    Moj je tud daleč, daleč. In to za dalj časa, še 20 dni preden boma končno spet skupaj, potem ga pa vsej eno leto ne spustim iz rok.

    Kot praviš, čas da se spet spomniš kak zaklad si v bistvu našla. Ko pride pa je spet vse kot more bit. Upam, da se čimprej vrne!

  5. 5
    batabata
    05/08/2010 ob 1:39 AM

    Hvala vsem ki ste mi namenile objemčke in lepe besede!

    Sicer moram priznati, da mi je precej nerodno, da se nekako počutim in obnašam kot najstnica…

    Ampak si sploh ne znam pomagat!

  6. 6
    batabata
    05/08/2010 ob 1:43 AM

    Dajana,

    ob tvoji zgodbi pa… že samo misel na to kaj si dala skozi me zmrazi in me postane še bolj sram in sem kar na enkrat čisto majčkena, majčkena…

    drži se!

  7. 7
    nevenkanevenka
    05/08/2010 ob 8:54 AM

    O, kako dobro te razumem, kaj to pomeni, če nekdo postane del tebe in potem gre. Jaz moram tako živeti vsak dan. Noče se vrniti, jaz bi preveč spremenila njegovo življenje in nima moči za to. Tvoj bo prišel nazaj, ker gotovo ceni kar imata. Nemogoče je, da bi bil v zvezi nekdo tako zelo zadovoljen, drugi pa ne. V enem svetu je lahko več svetov, a so povezani med seboj z zaupanjem. Tako pogrešanje je vseeno lepo, ker veš, da nekomu pripadaš, tudi če se kdaj spreta. Je vsaj vse čisto in nekaj poprčka na jedi, jo lahko samo izboljša.

  8. 8
    Techka
    05/08/2010 ob 9:05 AM

    :-) Saj bo! Knjige so res dobre v takih trenutkih…

  9. 9
    katarina
    05/08/2010 ob 9:45 AM

    :) dajana je dala in daje skozi vse tisto, kar je sejala. tako kot vsi ostali ljudje, kar seješ to žanješ. :) naj te ne bo sram in ne postani majčkena pred njo. vsak ima svojo zgodbo, vsak odgovarja sam zase.

  10. 10
    Dajana
    05/08/2010 ob 9:49 AM

    Bata: Saj ne gre za to, kdo je več trpel in kdo je bolj bogi no. ;) Vsak ima vendar svojo zgodbo in svojo pot. A vsi smo v istem loncu. ;) To se je zgodilo lani, samo napisala sem, ker si do zdaj tega nisem upala pisat na blog… Saj veš, tista “zmešana Dajana”. ;)

  11. 11
    Dajana
    05/08/2010 ob 1:32 PM

    Bata: Katarina je ena izmed ekstremno vulgarnih žensk, ki so me napadale zato, ker sem jim rekla, da grdo delajo z ljudmi. hihi Kako se mi maščuje to, da povem ljudem, kaj si mislim o njih. ;)

    Kar seješ, to žanješ. Uf, saj ti ni treba biti zelo pameten, da ugotoviš kaj takega. ;)

  12. 12
    P.J.P.J.
    05/08/2010 ob 2:44 PM

    Je pa treba precej modrosti, da ozavestimo tudi to, da kar sejem, tudi žanjem.

  13. 13
    butec
    05/08/2010 ob 3:04 PM

    Dajana ! Preko tega komentarja pa Katarina ne bo šla prav lahko !

  14. 14
    Dajana
    05/08/2010 ob 3:14 PM

    O poglej, poglej, moja dva najljubša na kupu. mwa mwa mwa

    Ja, Pj, no, a ni to jasno. :roll:

  15. 15
    batabata
    05/08/2010 ob 3:23 PM

    Jaz ne vem zakaj se tukaj gre, toda če boste začeli obračunavati med seboj bom vse brisala!

    Bom pa pokomentirala samo eno stvar in sicer.

    Kar seješ to žanješ. Ja pa jade… le kaj so potem sejali na primer vsi nedolžni otroci na tem svetu, ki se jim dogajajo krivice??

    To da kar seješ, to žanješ ne velja niti za polje! Kajti še tam lahko posejano koruzo sklati toča in ostaneš brez tistega, kar si sejal.

    Bog pravi, Koran 4\79

    مَّا أَصَابَكَ مِنْ حَسَنَةٍ فَمِنَ اللَّهِ ۖ وَمَا أَصَابَكَ مِن سَيِّئَةٍ فَمِن نَّفْسِكَ ۚ وَأَرْسَلْنَاكَ لِلنَّاسِ رَسُولًا ۚ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ شَهِيدًا

    Ma asabaka min hasanatin famina Allahi wama asabaka min sayyiatin famin nafsika waarsalnaka lilnnasi rasoolan wakafa biAllahi shaheedan

    prevod v ang. Jusuf Ali

    Whatever good, (O man!) happens to thee, is from Allah. but whatever evil happens to thee, is from thy (own) soul. and We have sent thee as an apostle to (instruct) mankind. And enough is Allah for a witness.

    Sama se Korana ne drznem prevajati lahko pa, če kdo ni razumel povem bistvo tega odstavka.

    Vse kar je dobro in se nam dobrega zgodi je od Boga in vse, kar je slabega ali se nam slabega dogaja je iz nas samih. Se pravi nas, pomeni vseh ljudi! Torej, kar je slabega je posledica slabih ljudi in Bog s tem nima nič.

    Vsak človek ima svobodno voljo.Ali dela slabo ali dobro je njegova odločitev.Poučeni smo bili s strani Poslanca, kaj je prav in kaj ne. Prav gotovo pa nihče ne bo delal, slabo samemu sebi…Torej lahko tisto slabo vedno prizadane nekoga, ki nikomur nič noče in je najbolj nedolžno bitje na tem svetu.

  16. 16
    Dajana
    05/08/2010 ob 3:36 PM

    Bata: Ne sekiraj se. Z moje strani sem povedala, kar pač imam. Butec pa me zasleduje po netu in mi pošilja ljubezenske izjave. Ker ne ve, kako bi drugače povedal. :roll:

    Ej, glede tega, kar si napisala:

    Vsak človek ima svobodno voljo.Ali dela slabo ali dobro je njegova odločitev.Poučeni smo bili s strani Poslanca, kaj je prav in kaj ne. Prav gotovo pa nihče ne bo dela, slabo samemu sebi…

    ……………………….

    Jasno… Jaz veliko poslušam Abrahama, kot si mogoče zasledila. In Abrahama sprašujejo, kako je mogoče, da se grozne stvari dogajajo dojenčkom. Še preden govorijo in to. Ja, kako… Vsak človek je zavest, ki se uteleša v telo (ne vem, v bistvu, kaj uči Koran, da človek živi samo enkrat… in ne vem, kaj misliš ti, a jaz pač verjamem v to, da se vedno znova rodimo).

    ………. Ups… Nekaj sem še hotela napisat, pa sem zdaj pozabla. A me daš lahko ven iz moderacije pri tebi, ker moram vedno čakat, vprašaj PJ-ja, kako to naredit…

    Ko se bom spomnila, kaj sem hotela povedat, pridem naokoli. ;)

  17. 17
    Dajana
    05/08/2010 ob 3:41 PM

    A že vem…

    kako je mogoče, da se… recimo dojenček rodi na ta svet s težko boleznijo. Ali pa dobijo raka čisto majhni otroci… Vsakega človeka opredeljuje vibracija v kateri je. In v taki vibraciji kot si, tako je tvoje okolje – to je kot ogledalo. In če ti vibriraš… če te je strah. Joj, dobil bom bolezen, strah, me je… potem… zboliš. Če si pa v višji vibraciji, si nepremagljiv. Ti si lahko skupaj z morilcem v neki stavbi ali v nekem avtu skupaj, pa ti lasu ne bo skrivil, ker nisi “match” – nisi v njegovi vibraciji.

    In vsak dobi, kar je pač sejal. Kar sejem, to žanjem. Katarina ima prav. ;)

  18. 18
    batabata
    05/08/2010 ob 3:47 PM

    Dejana,

    muslimani ne verjamemo v te zadeve :)

    V kaj točno verjamemo okoli tega zakaj mali otroci zbolijo ali umirajo… pa kdaj drugič.

    lp, bata

  19. 19
    batabata
    05/08/2010 ob 3:56 PM

    PJ,

    res bi me zanimalo kako se odpravi moderacija samo za določene uporabnike. Saj jih je kar nekaj, katerim bi rada odpravila čakanje na moj klik odobri.

    lp bata

  20. 20
    P.J.P.J.
    05/08/2010 ob 4:12 PM

    @Bata, odgovor na #19: V meniju nastavitve klikni na diskusija. Odpre se stran z nastavitvami. Predlagam, da izbereš možnost “Avtor mora imeti vsaj en odobren komentar” – potrdiš s kljukico. Odstrani kljukico z možnosti “Vsak komentar je potrebno odobriti”. Priporočam tudi, da nastaviš, da je potrebno odobriti komentarje z več ko X povezavami, pri čemer priporočam X=1 ali 2 (za linke na kak filmček ali navedbo vira), nikakor pa ne preveč.

    Upam, da ti bo pomagalo.

  21. 21
    P.J.P.J.
    05/08/2010 ob 4:17 PM

    @Bat, odgovor na #15: Verjetno bo večini bližje, če jim podamo svetopisemsko inačico sure, ki jo navajaš: Jn 9:1-3

  22. 22
    nada
    05/08/2010 ob 4:25 PM

    Ko poštevanko se se učila, sem nosila dolgi kiti dve, ko sem fanta prvič poljubila razpustila dolge sem lase. ………..

    Ko sem ……….. ko sem ……….. ko sem ………..

    Sedaj, ko bi bila nekje v bližini, bi šla s teboj na kofe!

    Moj objem

  23. 23
    P.J.P.J.
    05/08/2010 ob 5:42 PM

    No, šele zdaj sem se zavedel, da sploh še nisem komentiral izhodiščne objave. :) V ogib debati o islamu, bom tokrat namenoma podal strogo krščansko besedilo, ki pa verjamem, da izraža precej tistega, o čemer bata govori.

    Prg 31,10-13.19-20.30-31 Vrlo ženo, kdo jo najde! ..Njena vrednost je daleč nad biseri. Srce njenega moža zaupa vanjo, ..povračila ne pogreša. Izkazuje mu dobroto in ne hudega ..vse dni svojega življenja. Skrbi za volno in lan ..in dela s pridnimi rokami. Svoje roke izteguje k preslici, ..njene dlani prijemajo vreteno. Svojo dlan odpira potrebnemu, ..svojo roko podaja ubogemu. Milina je varljiva in lepota je prazna, ..žena, ki se boji GOSPODA, pa je vredna hvale. Dajajte ji od sadov njenih rok, ..njena dela naj jo hvalijo pri mestnih vratih.
  24. 24
    batabata
    05/08/2010 ob 11:18 PM

    PJ,

    torej, je moderacija možna, ali za vse ali pa za nikogar. Vse kar si mi predlagal že imam tako nastavljeno, toda imam nastavljeno tudi, da je vsak komentar treba odobriti.

    Žal si ne morem privoščiti bloga brez moderacije za vse, ker imam “klub oboževalcev”, ki mi napišejo sem in tja kake “lepe” pozdrave, ki sicer kažejo njihov značaj in ne moj. Toda vse eno ne zaslužijo objave saj je to blog kjer so kletvice in grdo govorjenje nezaželjeno…

    Mislila, sem da morda obstaja možnost, da v meniju vpišeš internetne naslove za katere, če so vpisani moderacija odpade.

    Ker temu ni tako, se opravičujem vsem, moderacija na žalost ostaja.

    lp, bata

  25. 25
    batabata
    05/08/2010 ob 11:22 PM

    Nada,

    ko bi le bila blizu, prav z veseljem bi posedela s teboj! ;)

    Upam, da kmalu kaj prideš…

    lep pozdrav in topel objem

    bata

  26. 26
    Suzana P.Suzana P.
    05/08/2010 ob 11:34 PM

    @bata, dgovor na #24: Pravilno razumljeno. Obstaja sicer tudi nekaj podobnega temu, kar bi ti želela na Wordpressu, vendar mislim, da SiOL tega ne omogoča (nisem prepričan, no – da ne bo kake hude krvi).

    Gre za to, da bi se morali obiskovalci “prijaviti” za pisanje komentarjev, te “prijavljene” pa bi lahko razvrščala v skupine.

    Obstaja tudi “obratna možnost”, to je, da storiš kar sem pisal zgoraj, potem pa srborite pisce dodajaš na “črno listo”. Tako imam npr. jaz nastavljeno… Terja pa nekaj dela.

    Skratka, kot praviš – moderacija ostaja. Kar niti ni nujno slabo.

  27. 27
    Suzana P.Suzana P.
    05/08/2010 ob 11:36 PM

    P.S.: Pisano na računalniku, ki ga uporablja drugo telo iste duše. Se opravičujem za morebitno zmedo.

    Lep pozdrav, P.J.

  28. 28
    batabata
    05/08/2010 ob 11:54 PM

    PJ,

    hvala tudi za dopolnitev debate z krščanskega vidika. Za vse nas je dobro, da si širimo obzorja.

    Tvoj prvi citat, me je v bistvu presenetil saj res pove skoraj, da isto kot moj zgoraj zapisan. :)

    lp, bata

  29. 29
    batabata
    05/08/2010 ob 11:59 PM

    Suzana P.

    hvala ti za dodatna pojasnila. Če utegneš bi me sicer še zanimalo, kje najdem to črno listo, ker bi ene par “oboževalcev” takoj tja dala. ;)

    lp, bata

  30. 30
    batabata
    06/08/2010 ob 12:00 AM

    Aha že našla, čisto spodaj pri diskusiji ;)

  31. 31
    P.J.
    06/08/2010 ob 12:04 AM

    @bata, odgovor na 28: reciva tako, da me je Učitelj vodil skozi različna besedila in me učil spoznavati, kar jim je skupnega. Hvaležen sem, ker me je vodil do spoznanj na način, da se je učil (tudi) od mene in mi tako pokazal modrost učitelja/učenca.

  32. 32
    P.J.
    06/08/2010 ob 12:06 AM

    @bata, odgovor na #29: tam, ker sem prej pisal… Nastavitve – diskusija,… je spodaj eno veliko vnosno polje. V vsako vrstico posebej lahko vpišeš psevdonim, ključno besedo, IP (morda še kaj), kar želiš, da gre v moderacijo.

  33. 33
    P.J.P.J.
    06/08/2010 ob 12:55 AM

    @Dajana, odgovor na #17:

    Ugotovila sva, da t.i. novodobni učitelji pogosto lažejo. Včasih iz nevednosti, včasih iz zlonamernosti, včasih iz nečimrnosti, ali pač preprosto iz pohlepa.

    Torej lahko skleneva, da je laž pač laž, ne glede na namen in izvor. Lahko tudi skleneva, da je ne-resnica. In če razmišljava naprej, je zlo pravzaprav ne-Resnica.

    Dobro je potemtakem Resnica. Zatorej stremeti k Dobremu pomeni stremeti k Resnici. Če Dobro je in če je Resnica, bi se dalo sklepati, da sta ves čas in vseprisotna. Da torej nista vpeta v čas in prostor.

    Če torej stremimo k Resnici stremimo k večnemu, onkraj časa in prostora, pa vendar v času in prostoru. Spoznanje Resnice potemtakem pomeni stanje biti Eno s Stvarnikom, biti popolnoma skladen z Njega Zakonom.

    Stvarnika stvaritev je tudi svobodna volja. Zatorej zlo ni od Njega pač pa od človeka. V čemer se ločita namerno zlo od nenamernega je torej zgolj v uporabi orodja imenovanega svobodna volja. Če torej nekdo laže meni, to pomeni da govori ne-Resnico. Če jo izkuša kot tako, potem lahko spozna in temo razkroji s Svetlobo. Enako vela v tem primeru tudi zame. In tako lahko oba nastopava kot učitelja/učenca, prinašalca Luči.

    Če pa eden vsaj od naju sprejme ne-Resnico kot Zakon, ne da bi orodje uporabil, kakor veleva Red potem zaseje seme zla ki se kaj-hitro rado razraste kot plevel med cvetovi. Zato je Red negovati Resnico in jo spoznavati z različnih gledišč.

  34. 34
    DajanaDajana
    06/08/2010 ob 1:16 AM

    Bata! Šele zdaj sem poslušala muziko. Všeč! ;) PJ: Ugotovila sva, da t.i. novodobni učitelji pogosto lažejo??? Od kje ti to?

  35. 35
    P.J.P.J.
    06/08/2010 ob 1:25 AM

    Želiš povedati, da tega še nisi ugotovila? Potemtakem se opravičujem za zmotno podan kompliment z uporabo dvojine.

    Sam sem do tega spoznanja prišel kmalu po tem, ko sem zaznal, da je v njih naukih več odgovorov, kakor vprašanj.

  36. 36
    DajanaDajana
    06/08/2010 ob 1:33 AM

    emmmmmmmmmmmmmm nekako sem ugotovila, a o tem se ne govori javno :roll: Pa ne gre za laži, ampak za absolutno lastnino nad Rsnico. :roll: Tako, kot jaz pravim je prav in pika! Še celo z mojim trdoglavim Švabom sva se pogovarjala o tem in je začel malo razmišljat v drugo smer!

  37. 37
    batabata
    06/08/2010 ob 2:03 AM

    PJ in Dajana,

    ne bom se delala pametno, da razumem vajin pogovor. Pravzaprav jaz sicer mislim, da razumem toda morda pa se motim… zato, kot pravim ne bom modrovala ;)

    Bi samo povedala, kako je minil še en dan brez njega, ki je trenutno daleč, ker pač paše na ta blog in tako za kasnejše čase, ko bom gledala po koledarju, kdaj sem že bila nazadnje pri frizerju, bo tudi prav prišlo ;)

    Jah, danes sem si vzela prosto popoldne in sem šla malo osvežit mojo podobo. Par premenčkov za posvetlitev in pa malce me je postrigla, predvsem pa mi je na mojo prošnjo zeloooo dolgo masirala lasišče. Meni je namreč to najboljši del obiska pri frizerki… tisto pranje glave ko te masira….

    In sedaj se počutim stokrat bolje!

    lp vsem, ki mi delate virtualno družno

    bata

  38. 38
    DajanaDajana
    06/08/2010 ob 8:51 AM

    bata: PJ ti bo gotovo znal razložiti tako, da boš razumela. :roll: Sicer se je pa najina diskusija začela tu, ko je PJ rekel, da ta Učitelj pojma nima, kaj je laž:

    http://www.dajana.si/prizadevajte-si-ziveti-resnico-2/

  39. 39
    katarina
    06/08/2010 ob 12:51 PM

    bata: kar seješ to žanješ še kako drži za odrasle ljudi. očitno še nisi tako daleč v svojem razmišljanju. mimogrede: tudi moj oče je musliman, na grobo vem kako funkcionirajo njihove misli. :) dajana je nekoč zapisala (tipično zanjo, da pozablja), da se vsakemu dogaja v življenju tiso, kar je delal v prejšnjih življenjih. torej če je bil v prejšnjem življenju slab, se mu v tem dogajajo slabe stvari, da nekako poplača tisto zlo iz prejšnjega življenja. jaz vsemu temu pravim bedarije, ona veerjame, ker drugače ne more, ker ne more preseči miselnega okvirja, da si vsa vse, kar se ti dogaja, odgovoren sam. za to, kar se njej dogaja na netu je odgovorna sama. ni treba, da si besedno vulgaren, da si zloben. sofisticirana zloba je veliko bolj boleča. ampak ok pustimo to. hotela sem samo reči nekaj na temo pregovora.

    ko si že omenila točo … kadar je toča v prekmurju so vsi mediji polni zgodb obupanih kmetov, letos je pa žetev obilna pa ni nobene hvale vremenu (ali komurkoli že). :) )))))) umska omejenost?

  40. 40
    batabata
    06/08/2010 ob 1:21 PM

    Katarina,

    v vajin spor z Dajano se ne mislim vmešavati!

    Sama ne verjamemv v ponovno rojstvo, kar sem že povedala.

    Seveda ima vsak človek svobodno voljo in za svoja dejanja nosi tudi logične posledice, ali drugače rečeno, ker sem opazila, da so ti všeč slovenski pregovori, vsak je svoje sreče kovač.

    Toda verjamem tudi, da so ljudje, ki so enostavno naivni lahko bi rekla celo neumni toda pošteni. V svoji naivnosti mislijo da so vsi ljudje dobri in vsakemu odprejo srce ter zaupajo…

    Posledice pa…

    Želela sem samo povedati, da ni nujno da človek pokasira, kar si zasluži in pika.

    Tisto o toči in koruzi sem dodala samo kot neke vrste šalo. Mediji in dobre novice?! A tak medij obstaja?

    Če pa si morda mislila na kmeta, da bi se moral zahvaliti za dobro letino… to je pa stvar vsakega posameznika kako velik iman(vero) ima v sebi.

    Človek z velikim imanom se zahvali, pa ne samo takrat kadar je letina dobra ampak tudi takrat ko ni.

    lp, bata

  41. 41
    batabata
    06/08/2010 ob 1:28 PM

    Aja pa skoraj bi pozabila…

    Lepo, da je tvoj oče musliman. Sama sem imela krasnega očeta, toda žal ni bil musliman.

    lp in selam tvojemu očetu,

    bata

  42. 42
    katarina
    06/08/2010 ob 1:48 PM

    :) če si se že spravila zmoderirat moj komentar do te mere, da je izgubil vso vrednost – predvidevam, da si dala ven določene stvari zato, ker jih enostavno ne preneseš – zbriši celega.

  43. 43
    batabata
    06/08/2010 ob 1:58 PM

    aaaaaaa?????

    NIKOLI NE POPRAVLJAM BESEDIL ALI KOMENTARJEV,KI JIH NISEM NAPISALA SAMA!

  44. 44
    katarina
    06/08/2010 ob 2:03 PM

    prosim? moj koment. 39 si prepolovila in ven vrgla vse, kar sem napisala o rutah in burkah. naj ti prišepnem … na tem blogosu bralci vejo, da jaz NE lažem. :) lahko sem karkoli, lažnjivka pač ne. to je v domeni dajane&co, v katero si se očitno vpisala tudi sama. lp,

  45. 45
    katarina
    06/08/2010 ob 2:04 PM

    :) ) ups, pardon, bata. očitno sem odprla napačno temo. se opravičujem, nisi ga zmoderirala, tistega sem napisala na tvoji drugi temi. se opravičujem še enkrat.

  46. 46
    batabata
    06/08/2010 ob 2:07 PM

    Svašta, prvič slišim, da se kaj takega sploh počne! V čem bi le pol bil smisel diskusije… adijo pamet!!

    Tvoj komentar, tako kot vsi ostali je točno tak kot si ga oddala!

  47. 47
    katarina
    06/08/2010 ob 2:13 PM

    saj zato se ti pa opravičujem. se pa to dogaja ja, tudi pri dajani se je, pa naknadno se tudi briše, pa spreminja vsebina. pri meni so dajanini komentarji recimo samo “ups” vse ostalo, kar pa napiše ona, pa izgine. ampak to je najina vojna, dajem samo kot primer.

    [WORDPRESS HASHCASH] Komentatorjev ključ ‘0 ni bil veljaven.

  48. 48
    katarina
    06/08/2010 ob 2:14 PM

    saj zato se ti pa opravičujem. se pa to dogaja ja, tudi pri dajani se je, pa naknadno se tudi briše, pa spreminja vsebina. pri meni so dajanini komentarji recimo samo “ups” vse ostalo, kar pa napiše ona, pa izgine. ampak to je najina vojna, dajem samo kot primer.

  49. 49
    batabata
    06/08/2010 ob 2:52 PM

    Katarina,

    aha tukaj v tem grmu tiči zajec?!

    Sem že povedala, da se v spore ne mislim vpletat! Ne vem kako naj ti še drugače razložim.

    ME NE ZANIMA!

    Tako tebe kot njo ali nekoga tretjega bom spoznala, ali pa tudi ne sama. Moje mnenje o tebi ne more ustvariti nobena tretja oseba, ampak samo ti sama, prav tako pa velja tudi za Dajano.

    In uf ja… no zopet nekdo, ki več ve o meni kot jaz sama…

    Ne, Katraina nikamor se nisem vpisala! Še tega bloga ne “sfolgam” urejati in pisati, tako kot bi želela. Če pa kdo drug vpraša ali lahko objavlja moje zapise pa je to nekaj drugega. In ja seveda se mi zdi presneto fajn, da se nekomu moje pisanje zdi tako všečno, da bi ga dal na svoj portal, sploh če gre za po mojem mnenju zanimiv potal, ki ga tudi sama obiskujem in prebiram…

    In tudi jaz sem resnicoljuben človek.

    Brez zamere toda bom povedala čisto po pravici kako sem jaz tole situacijo ocenila.

    Najprej si bila soočena na lastne oči z nečem, kar Islamu ni v ponos niti ni Islamsko. Zato se ti zdi, kot da ti jaz prodajam meglo. No pa le ni megla, kajti obstajamo tudi ljudje, družine, ki islam parkticiramo s tem nikogar ne obremenjujemo, pač živimo svoje življenje in če bi bil to tisto, kar bi videla na lastne oči bi bilo tvoje mnenje drugačno.

    Dovolim si celo še eno pripombo in sicer, praviš, da je tvoj oče musliman, ti pa si…no karkoli že si, ampak muslimanka pa po prebranem pač sklepam, da nisi.

    Tudi tvoj oče je sokriv za tvoj odnos do islama. Sama si namreč ne znam predstavljati, da bi najina hči ne bila muslimanka… Predvidevam, pa naj mi Bog oprosti, če se motim, da so tvojemu očetu pač druge stvari bolj pomembne v življenju kot Islam in te zaradi tega tudi ni vzgojil v islam.

    Muslimanom pa verjemi, nam je najbolj pomembna stvar na tem svetu Islam. Islam nas pravzaprav dela muslimane. Ne ime… in ne to da so bili naši straši muslimani!

    Muslimani smo takrat ko izpolnjujemo vseh pet stebrov islama, katerih najbolj pomemben je molitev petkrat na dan.Muslimani smo takrat ko živimo po islamu.

    Skratka, da skrajšam, mislim, da razumeš kaj ti želim povedati!

    Torej prva antipatija (ne vem če je to sploh prava beseda, ampak v mislih imam besedo, ki je nasprotna od simpatije) do mene s tvoje strani se je razvila zaradi tega, kako ti je bil islam prikazan in kar si pač uspela doživeti in videti na lastne oči, kljub temu, da je celo oče musliman, pa je v vsem skupaj bolj malo islamskega…

    Nasledjna zadeva, ki ti je vzbudila negativne občutke pa je to, da se na mojem blogu pojavlja oseba s katero si v sporu in da jaz z to osebo prav lepo funkcioniram in še več se mi zdi tako zanimiva, da jo celo začnem prebirati in redno zahajati na njen blog.

    Če potegnem črto in napišem zaključek.

    Ne poznaš me, ne ocenjuj me po sistemu, ki sem ti ga ravnokar napisala.

    Nisem ena izmed deklet s katerimi si imela opravka v Sarajevu in če se z Dajano v virtualnem svetu razumem to ne pomeni, da sem tvoja sovražnica.

    Vse lepo ti želim v upanju na bolj prijetno “sodelovanje” v bodoče

    Bata

  50. 50
    P.J.P.J.
    06/08/2010 ob 3:03 PM

    Pax vobiscum, nata homo de lumine.

  51. 51
    DajanaDajana
    06/08/2010 ob 3:22 PM

    PJ: Če moraš vsepovsod tvoj lonček postavlat, napiši vsaj po srbsko, da te vsak razume. :roll: Razumem vse besede, razen vobiscum. :roll:

  52. 52
    katarina
    06/08/2010 ob 3:30 PM

    :) očitno nisi razumela opravičil, ki sem jih podatla PO komentarju, v katerem sem omenila Dajano. Jaz z njo nimam nič, ona z mano ne, omenjena je bila samo kot primer komentiranja. Eh, pa sej nismo v vrtcu zaboga svetaga.

    kar se tiče mojega očeta … on je musliman, mama pač katoličanka. ker se v takih zakonih nekdo mora “spremenit” ali popustit ali se pač morata zmenit v kakšnem duhu se bodo otorci vzgajali smo otroci vzgojeni v katoliškem duhu, ki v temelju ni čisto nič drugačen od muslimanske vere. sama se sicer nimam za katoličanko, v bosno hodim tudi zato, ker mi je všeč “petje” z đamije in vse kar ima pridih islama, a se nimam namena prelevit v muslimanko. stane eteistke mi je čisto všeč in tudi otrok ne vzgajam v nobeni veri, pač v duhu dobrega in pozitivnega.

    nasprotje od simpatije je antipatija. :) )))

    kot rečeno je moja sestra pred časom hodila po turčiji, pakistanu, iranu, indiji, … v resnici je potovala 6 mesecev in doživela vse živo, od tega da ji je bil vstop v lokal prepovedan, ker je ženska (pa čeprav primerno pokrita), do moralne policije, ki ji je zagrozila s kaznijo, če ne bo pokrila las v kompletu, itd. svet, v katerem je prevladujoča vera muslimanska, je ogromen. v njem so raznorazni odtenki, če je tebi super, da si pokrita z ruto, se nekje drugje ženske otepajo rute na vse pretege in iščejo vse možne variante, da niso več povsem pokrite z njo. tebi se mogoče zdaj na začetku še zdi fino da si pokrita z ruto, vprašanje je kaj bo čez 20 let ali ko ti bo hči, če jo imaš, rekla, da ona pa tega noče, ker ji ni ok, ker v sloveniji pa tega ni. poznaš pregovor “svoji k svojim”? to velja tudi za mešane zakone, ki se v takih ekstremih, kot ga imaš ti, obnesejo samo, če je nekdo pripravljen sprejeti marsikakšno navado, ki mu je kot taka tuja. zanimivo bo videit kje je tvoja meja. mogoče bo to ruta tvoje hčere.

  53. 53
    batabata
    06/08/2010 ob 3:38 PM

    PJ,

    ja, dej nam prevedi to! Mir s tabo in neka luč…pol se pa kar izgubim. :)

  54. 54
    P.J.P.J.
    06/08/2010 ob 3:58 PM

    (Naj bo) mir v vseh vas, ljudje od Svetlobe rojeni.

    (P.S.: vobiscum = najstvo + dajalnik, ni značilno za Slovenščino)

  55. 55
    DajanaDajana
    06/08/2010 ob 4:43 PM

    Aha, če bi bilo: Pax nata homo de lumine. Bi bilo samo: Mir v vseh vas, ljudje od Svetlobe rojeni.

    Pax vobiscum, nata homo de lumine. Tole pa pomeni:

    Naj bo mir v vseh vas, ljudje od Svetlobe rojeni.

    PJ: Prosim, naslednjič prevedi vso latinščino v srbščino, ne da ti moram jaz to posebej povedat in čakat, da bom odmoderirana in da bo nehal dež padat in da se bodo makaroni skuhali.

    Čao.

    p.s. Se imamo fajn tukaj v Kairu, ane?

  56. 56
    batabata
    06/08/2010 ob 6:06 PM

    Katarina @ 52,

    Ne znam delati citatov, kar je precej zoprna zadeva. :(

    Res je prav imaš nismo v vrtcu in zato sem tudi povedala, da se jaz tega ne grem. ;)

    Sedaj pišem z islamskega stališča, ki je seveda tudi moje stališče in si res od srca želim, da tega ne bi razumela kot žalitev.

    V zakonu kjer je ženska katoličanka in mož musliman se nikomur ni potrebno nič spremeniti.Ženska ima pravico, da svojo vero prakticira nima pa pravice, da jo prenaša na otroke. Kar pomeni, da v takem zakonu otroci MORAJO biti muslimani. In noben človek, ki se ima za muslimana in je Boga boječ ne bo pristal ali dopustil, da bi bilo drugače.

    Tako je s tem v Islamu in taka so islamska pravila, ki se jih MUSLIMANI držimo. Kdor dela drugače je po Božjih besedah kefer (nevernik, nemusliman).

    To je tisto v kar verjamem jaz in kar uči Islam. Iz tega si sama lahko potegneš zaključek na temo svojega očeta v povezavi z Islamom.

    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

    Žal mi je, da ne verjameš v Boga, toda to je tvoja svobodna volja. Otroke, pa vsi vzgajamo v upanju na najboljše. Ne poznam človeka, ki bi si želel za lastnega otroka karkoli drugega kot najboljše.

    Aha antipatija! Eureka ;) Sem popravila in vmes sem se spomnila, kaj pomeni apatija, menda je to tisto stanje, ko si brezvoljen, kajneda? Tristo kosmatih, kako sem mimo udarila s to besedo… še dobro, da sem v oklepaju napisala, kaj v bistvu hočem povedat. :lol:

    Dobro smo se vsaj otresli začetne nervoze in pošteno nasmejali. Vsaj jaz. ;)

    Vse, kar si napisala o sestrinih doživetjih razumem in marsi kaj omenjenega poznam. Razlika je le v tem, da se meni vse našteto zdi čisto uredu, med tem ko se povprečni zahodnjakinji vse to upira. Razumem. Samo vse eno menim, da take zahodnjakinje nimajo nobene pravice svojih travm, ki so jih dobile v povezavi z islamom stresati name. Lahko povedo svoje mnenje in jaz jih pokomentiram ali pa ne. Prav gotovo pa se z njimi ne morem strinjat, če stvari dojemam drugače.

    To je razlog, da se debat o Islamu izogibam! Vedno, ampak vedno pride na koncu do slabe volje ali celo prepira. Zato pišem o življenu med arabci, o življenju v Egiptu, o navadah, običajih, o stvareh, ki se mi dogajajo… O znamenitostih Kaira, ki ljudem niso poznane… Tako se lahko prijetno družimo in smo vsi veseli.

    Muslimanka nisem od včraj in prav gotovo to sedaj ni začetek. Tudi tisti dan, ko sem prestopila v islam se nisem pokrila. Prav ničesar ne delam na silo. Pokrila sem se šele dve leti zatem, ko sem vstopila v Islam. In kako leto za tem, ko sem že redno molila.

    Pokrila sem se v Sloveniji.

    Svojega moža sem spoznala že kot muslimanka. Tako, da versko mešan najin zakon nikdar ni bil je le kulturno mešan. On egipčanski musliman jaz slovenska muslimanka.

    Kadar zaradi teh medkulturnih razlik pride med nama do kakega prepira, je to, da sva iste veroizpovedi absolutno ogromna prednost, saj se vedno pomeniva z islamskega stališča, kjer pravil ne določava midva, ampak so pač po najinem prepričanju določena s strani Boga.

    Tako, da ne vem točno kaj, naj bi se spremenilo kot sama praviš po dvajsetih letih, kar zame pomeni recimo cc čez deset let?!

    Kar se pa tiče moje hčerke. Inshallah bo nosila ruto točno tako kot je zapovedano, kot vsa ostala oblačila. Inshallah ne bo muslimanka samo po oblačenju in imenu, ampak dejansko po dejanjih in z srcem. Da bo temu tako je seveda tudi moja naloga, ki sem ji za zgled. Inshallah, da bi bila lahko vedno dober zgled…

    Zanima te kje je moja meja?

    Katarina, moje meje, kar se tiče islama ni. Če se zgodi še ne vem kaj, jaz dvoma v svojo vero nimam. Brez skrbi, bila sem že v situacijah, še pred poroko, kot sveža muslimanka, ki je verjela, da islam živi prav v vseh, ki nosijo muslimansko ime. Groznih situacijah!

    In guss what? Ko so se mi dogajale te stvari, sem vero samo še bolj utrdila.

    O, ja seveda bi lahko pritekla vsa objokana v Slovenijo in spisala, knjigo, za katero garantiram, da bi bila hit leta, kot vse take zgodbice o ubogih naivnih dekletih, ki jih “scat” peljejo grdi, grdi muslimani… In seveda vsega bi bil kriv ta “nemogoči” islam…

    Nise to zgodilo in ne bo se zgodilo! Vera v Boga je nad tem. Vera, ki jo imam v sebi je nad vsem, kar se mi lahko pripeti…

    Ni Islam kriv za dejanja teh ljudi in ni Islam kriv za to, da sem jaz tudi samo človek in sem takra ravnala precej napačno, če danes gledam nazaj, namreč z lahkoto vidim, da sem krivec jaz sama.

    Tako to bi bilo res, verjameš ali ne na kratko vse, pa lep pozdrav

    bata

  57. 57
    P.J.P.J.
    06/08/2010 ob 6:21 PM

    Emmm, … Lady D, z vsem dolžnim spoštovanjem, napačna interpretacija.

    Pax = mir vobiscum = (bodi) s teboj nata – rojeni homo – človek de – iz/od lumine – svetlobe

  58. 58
    batabata
    06/08/2010 ob 6:57 PM

    Dajana,

    pri nas imamo 42 stopinj, ti pa še s kuhanjem makaronov dodatno segrevaš zrak. Danes jemo samo lubenico in grozdje. ;)

    selam, bata

  59. 59
    P.J.P.J.
    06/08/2010 ob 7:15 PM

    Če razliko razdelimo na pol, bi bilo obojim ravno prav, pa lubenica in grozdje bi se tudi obojim prilegli. Pri nas dežuje in je hladno, predvsem pa je dan novembersko mračen.

  60. 60
    DajanaDajana
    06/08/2010 ob 7:30 PM

    Aha, jaz sem pa danes že dvakrat zlivala vodo iz rož z okenskih polic in tretjič sem obupala in posadila rože na vrt (v največjem dežju, lase imam še vedno mokre, ne da se mi jih sušit). Naredila sem ta dolge špagete za Tamaučka in mene (obožujemo jih, jemo jih čez teden, čez vikend pa itak moja mama kuha… ker sta bila onadva dva tedna v Nemčiji in tam nista jedla špagetov, se jih k sreči nista prenasitila).

    Za večerjo pa pridemo v Kairo. Se hecam. Ampak virtualno itak, smo stalno povezani. A ni fajn? Res si mi všeč in tvoji življenjski nazori. Veš, kaj najbolj Slovencem manjka? Resnična vera (pa ne vera v religioznem smislu) v to, da RES obstaja Bog (kakorkoli ga kdorkoli hoče poimenovat) in da te nikoli ne zapusti. Nikoli. Bog je vedno tu. Zraven. V nas.

    lp

    ps. Stopinj pa nimam pojma, kolk je, najbrž enih 15. Lubenico pa grozdje sem jedla jaz v juliju, ko je bila velika vročina, ampak mislim, da ni bilo nikoli 42 stopinj.

    Še eno vprašanje: se hodite kopat? Imate veliko bazenov? Ali hodite na morje?

    emmmm PJ – no končno vem, kaj pomeni vobiscum. Se pravi iz glagola biti. Be. Sein. Esere. Vidiš, kako je latinščina podobna slovenščini? Še bolj pa indo-evropejščina, iz katere so nastali slovanski jeziki.

    Ajt.

  61. 61
    P.J.P.J.
    06/08/2010 ob 8:24 PM

    Lady D, OK, pa naj bode kakor praviš. ;)

  62. 62
    butec
    06/08/2010 ob 8:48 PM

    Danes lahko malo dražite Dajano,ko ni tako vroče !

  63. 63
    DajanaDajana
    06/08/2010 ob 9:02 PM

    O, že spet moja najljubša na kupu. ;)

    PJ: Hotela sem rečt sanskrt. Ne vem ali je to isti jezik kot indo-evropejski, ne da se mi preverjat. Joj, ko bi ti vedel, kako sem jaz goljufala, ko sem “čistila” besede. Namesto, da bi delala nove stavke z novo besedo, sem šla gledat, iz kje beseda izhaja in si jo tako zapomnila… (obstaja poseben postopek, kako se učiti besede, saj sem ti to že enkrat nalimala, ko smo bili še na Kati).

    Butec: A to je ljubezenska izjava za zvečer? I love you, too. ;)

  64. 64
    batabata
    07/08/2010 ob 4:07 AM

    Dajana,

    mene bi pa zanimala tehnika, kako se besede hitreje naučiti.

    lp, bata

  65. 65
    batabata
    07/08/2010 ob 4:12 AM

    PJ,

    dežja nisem videla niti kaplje od februarja, niti malega prša.

    Vreme pa…pri nas živ dolgčas.Sonce, sonce in še malo sonca in potem spet sonce…

    Res bi lahko dali na pol in bi bilo za vse prav. ;)

  66. 66
    batabata
    07/08/2010 ob 4:49 AM

    kom.60

    Dajana,

    evo ura pol petih zjutraj, meni se v prazni postelji ne spi, zato še vedno bluzim tu…

    Za večerjo pa pridemo v Kairo. Se hecam. Ampak virtualno itak, smo stalno povezani. A ni fajn?

    Ni vas bilo na lubenico. Sedaj so tako dobre. Zrele in sočne. Pa če imaš slušajno rada mango, sedaj ga je na vsakem vogalu dovolj. In ja, fajn je…

    Veš, kaj najbolj Slovencem manjka? Resnična vera (pa ne vera v religioznem smislu) v to, da RES obstaja Bog (kakorkoli ga kdorkoli hoče poimenovat) in da te nikoli ne zapusti. Nikoli. Bog je vedno tu. Zraven. V nas.

    Res je. Se pa najdejo izjeme, ki to vero nosijo seboj. Morda je veliko kriva RKC, kot institucija, da se je vera v Boga pri ljudeh, kar poizgubila. Jaz si brez vere ne znam predstavljati življenja. Bog je del mene in res je kot praviš vedno je tu.

    Še eno vprašanje: se hodite kopat? Imate veliko bazenov? Ali hodite na morje?

    Prosti čas preživljam tukaj. Sedaj je sicer čez dan prevroče in grem bolj malo na bazen, grem pa zvečer ko se zmrači na igrala, ker je itak vse razsvetljeno z reflektorji. Odprto pa je sedaj poleti do polnoči. Veš egipčani poleti živijo bolj ponoči kot podnevi ;)

    Na morje pa tudi hodimo in sicer pozimi gremo za en teden sem. Letos nismo šli, ker sta bila otroka precej bolna.

    Poleti pa gremo za en teden v Sharm in sicer sem.

    Mislim, da lahko rečem Allhamdolillah, kar pomeni hvala Bogu, da nam je to omogočeno.Sploh v teh časih, ko ljudje v Sloveniji kot berem nekateri niti skozi mesec ne pridejo… res Hvala Bogu za vse , kar nam daje.

    Pa vi? Greste kaj na morje ali pa na bazen? Baje so vstopnine za na bazen ali toplice v Sloveniji ful drage…

    Aha! No sedaj se je oglasil, klic k molitvi in se poslavljam. Grem zmolit potem pa posteljo matrat ;)

    lahko noč ali pa dobro jutro kakor komu paše,

    bata

Komentirajte

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

blank